ik ben te moe om honger te hebben. En heb en Valentino's pizza opquote:
quote:
quote:
Ik heb helemaal niet ontzettend veel gegeten vandaag, en ik heb geen zin om te snaaienquote:Op maandag 14 februari 2011 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van wat je gegeten hebt net ofzo?
Neem dan een boterham o.i.d misschien dat het gewoon daardoor komtquote:Op maandag 14 februari 2011 22:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet ontzettend veel gegeten vandaag, en ik heb geen zin om te snaaien
Ik zat net echt extreem vol van mijn gewone maaltijd, heb wel genoeg gegeten hoor. Ik heb alleen normaal gesproken altijd trek na 10 uurquote:Op maandag 14 februari 2011 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neem dan een boterham o.i.d misschien dat het gewoon daardoor komt
Voor in de mancave hebben we twee vier speakers en twee versterkers. Die twee versterkers hebben voor wat meer stabiliteit en om de volumes los te kunnen regelen omdat de twee paren speakers ook anders zijn. Omdat één versterker een pre-out (en bijbehorende main-in) heeft en de ander niet moet die dus als basis dienen. Echter moet de pre-out dus in zijn eigen main-in gaan alswel in in de input van de tweede versterker zodat we met de eerste versterker wel het volume regelen van beide units.quote:
hey frusti, doe eens rustigquote:
Goh, en van wie zou deze kutkloon nu weer wezen?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:26 schreef fennaatje het volgende:
kan ik al....
alleen was nog wat anders aan t doen dus had t idd nog niet gelezen
Ik ben rustigquote:Op maandag 14 februari 2011 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hey frusti, doe eens rustig![]()
en LOL:
[ afbeelding ]
Ah, ook last van jaquote:Op maandag 14 februari 2011 22:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zat net echt extreem vol van mijn gewone maaltijd, heb wel genoeg gegeten hoor. Ik heb alleen normaal gesproken altijd trek na 10 uur![]()
Truste!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
ik ga mijn bed opzoeken, slaap lekker allemaal
maakt nix uit was niet beledigdquote:Op maandag 14 februari 2011 22:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben rustig
Ik word alleen al een tijdje gek van noobs die niet quoten als ze op een specifieke post reagerenNo offense fenna
Overigens ben ik het hier dan wel weer mee eensquote:Op maandag 14 februari 2011 22:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Goh, en van wie zou deze kutkloon nu weer wezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
Wat zijn jullie onaardig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
Wat zijn jullie onaardig zegen heb geen flauw idee waar ze t over hebben......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat zeggen ze allemaal.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef fennaatje het volgende:
en heb geen flauw idee waar ze t over hebben......
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
SAVED BY THE BELL !!!! @TeenNick (voorheen Comedy Central)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |