Dat is inderdaad het idee. En een grote lounge/hang/hoekbank met grijze tweedachtige stof.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:43 schreef littledrummergirl het volgende:
klinkt wel mooirustig en natuurlijk
Dat vind ik ook wel mooi, maar dat wordt het dus niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
Ah ok, bedoelde zel beetje dit idee.
[ afbeelding ]
Zien de fotos binnenkort wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel mooi, maar dat wordt het dus niet.
Een van mijn vriendinnen heeft supergoed nieuws gekregen. Na tig testen etc. is ze vrij verklaardquote:
NEEquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een van mijn vriendinnen heeft supergoed nieuws gekregen. Na tig testen etc. is ze vrij verklaard
[..]
NEEik ben blij... don't stop it!!!
Ja, echt wel.... ik kon gisteravond nauwelijks slapen omdat ik medeongerust was.... maar nuquote:Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef Yuki het volgende:
[..]![]()
![]()
(en dat dan nog heel vaak
)
Goed zeg!!
Zeker goed nieuwsquote:Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een van mijn vriendinnen heeft supergoed nieuws gekregen. Na tig testen etc. is ze vrij verklaard
[..]
NEEik ben blij... don't stop it!!!
Hoofdpijnquote:
Ja. Ik ga nu iets bedenken om te doen als ze helemaal hersteld is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Techno het volgende:
[..]Dat kon ik toch niet weten? Maar wel goed nieuws inderdaad.
Dankquote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]arme MissMSX...
* -Engel-hier heb je een zonnebril tegen smiley's
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja. Ik ga nu iets bedenken om te doen als ze helemaal hersteld is.Wat had ze, als ik vragen mag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja. Ik ga nu iets bedenken om te doen als ze helemaal hersteld is.LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll scratch your back if you'll scratch minequote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef Techno het volgende:
Momenteel heb ik meer aan een massage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |