Die wijfies zijn niet eens legaal man.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
SAVED BY THE BELL !!!! @TeenNick (voorheen Comedy Central)
Wel hequote:Op maandag 14 februari 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch leuk wat je tegen komt als je per ongeluk op t verkeerde knopje van je AB drukt
+1 en die andere seriequote:Op maandag 14 februari 2011 22:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wel he
OEH! Morgen vrij, én een nieuwe HIMYM
thanx.. leuk om te wetenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wel he
OEH! Morgen vrij, én een nieuwe HIMYM
succes... leuk nog zo laat in de aaf.....quote:Op maandag 14 februari 2011 22:36 schreef -Engel- het volgende:
Ik ga trouwens niet helpen, moet nog een klein beetje puinruimen hier
Tja, de olbies hebben de hoop al een beetje opgegeven hier vrees ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:36 schreef -Engel- het volgende:
Hoe kan dit topic nu nog niet vol zijn?
Serieus HOE?
Simpel. Dat zie je toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:36 schreef -Engel- het volgende:
Hoe kan dit topic nu nog niet vol zijn?
Serieus HOE?
En dan wel durven klagenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:36 schreef -Engel- het volgende:
Ik ga trouwens niet helpen, moet nog een klein beetje puinruimen hier
Die worden ook een dagje ouder he, dus tjaquote:Op maandag 14 februari 2011 22:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, de olbies hebben de hoop al een beetje opgegeven hier vrees ik.
quote:
Indien gewenstquote:
Trein naar Friesland rijdt niet?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:04 schreef pgrferrari het volgende:
Dit topic gaat harder dan de trein naar Friesland
Sorry, ik hing even aan de gitaarquote:Op maandag 14 februari 2011 23:04 schreef pgrferrari het volgende:
Dit topic gaat harder dan de trein naar Friesland
Ken je die flauwe mop niet?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Trein naar Friesland rijdt niet?
Want het gaat zo traag als dikke stront door een theezeefje
Dan hoop ik niet dat het een elektrische isquote:Op maandag 14 februari 2011 23:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry, ik hing even aan de gitaar
Jawel, hoe raad je het zo!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat het een elektrische is
omfgquote:Op maandag 14 februari 2011 23:11 schreef pgrferrari het volgende:
Het is geel en het rijd terug in de tijd..
De trein naar Friesland
Meid tochquote:
Dat zou suggereren dat hij minstens op stoom moet rijden dan.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:11 schreef pgrferrari het volgende:
Het is geel en het rijd terug in de tijd..
De trein naar Friesland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |