Zonder erectie kan ik 'm tussen m'n benen proppen en dan lijkt het net een echte poesquote:Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een goede moeder zou zijn.
Ja, maar dat komt naar verluidt maar één keer per week voorquote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
Zonder erectie kan ik 'm tussen m'n benen proppen en dan lijkt het net een echte poes
Die kleine notes geven elke keer dat hij/zij zich loopt te misdragen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
Zonder erectie kan ik 'm tussen m'n benen proppen en dan lijkt het net een echte poes
Coolquote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef _nylz_ het volgende:
[..]Cool
Is me een keer gebeurd, 3,5 maand ben ik zwanger geweest.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef Soury het volgende:
@Mera.. Hoe denk erover als je per ongeluk wel zwanger zou worden. Dat heeft me wel vaak bezig gehouden.
Hoe zou dat in vredesnaam moeten gebeuren. Ian heeft de staart in z'n nek hangen, dat neukt voor geen meterquote:Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef Soury het volgende:
@Mera.. Hoe denk erover als je per ongeluk wel zwanger zou worden. Dat heeft me wel vaak bezig gehouden.
Als je zwarte kousen zou dragen had je die keuze nietquote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef Marrije het volgende:
Ik hoop dit jaar even niet te bevallen.
* zwarte kousen uittrektquote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
Als je zwarte kousen zou dragen had je die keuze niet
En daar vergis je je schromelijk inquote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
ik zei ook hoopquote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
Waar.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En daar vergis je je schromelijk in
Ik ben al een gevallen vrouw......Niks meer aan te doenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar gaat het juist fout, hou die dingen nu aan, dan gebeurt er niets
en toen 'natuurlijk' (ik bedoel op een natuurlijke manier) mis gegaan? nah gaat me ook niks aan eigenlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is me een keer gebeurd, 3,5 maand ben ik zwanger geweest.
Lang geleden, dat wel.
Remlof denkt dat grefo's, de vrouwelijke kant, geen keus hebben. Maar die weten over het algemeen wel degelijk hoe kinderen gemaakt worden en ook hoeveel ze er willen hebben.quote:
Oh jeetje... Ik wel over staafjes geplast, maar was niks nooit. Ik heb dus nooit een beslissing moeten nemen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is me een keer gebeurd, 3,5 maand ben ik zwanger geweest.
Lang geleden, dat wel.
Met die dingen op je enkels val je nogal snelquote:Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben al een gevallen vrouw......Niks meer aan te doen
Daar wordt je ook niet zwanger van muisquote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jeetje... Ik wel over staafjes geplast, maar was niks nooit. Ik heb dus nooit een beslissing moeten nemen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met die dingen op je enkels val je nogal snel
Jajajaquote:Op maandag 14 februari 2011 20:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar wordt je ook niet zwanger van muis
Het was voor mij niet eens een beslissing...quote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jeetje... Ik wel over staafjes geplast, maar was niks nooit. Ik heb dus nooit een beslissing moeten nemen.
Gezien de sociale druk hebben ze in feite inderdaad geen keuze, zou je zeggen. Maar geloof me, in een abortuskliniek bárst het van dat soort vrouwen. Aan de lopende band.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Remlof denkt dat grefo's, de vrouwelijke kant, geen keus hebben. Maar die weten over het algemeen wel degelijk hoe kinderen gemaakt worden en ook hoeveel ze er willen hebben.
Nou je zegt iid best wel eigenlijk en mannen ookquote:Op maandag 14 februari 2011 20:07 schreef Marrije het volgende:
Maar eigenlijk hebben we hier best veel vrouwen die er bewust voor kiezen kinderloos te blijven.
Ja idd.. Misschien omdat de gesprekken over het wél kinderen willen meestal iets langer doorgaanquote:
Nou....Ik heb er niet voor gekozen.. Ik had graag kinderen gewild, maar door mijn ziekte mag ik ze niet krijgen...In de loop der jaren heb ik daar mn rust en vrede in gevonden, al is er wel eens een klein ienieminie moeilijk momentje.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:07 schreef Marrije het volgende:
Maar eigenlijk hebben we hier best veel vrouwen die er bewust voor kiezen kinderloos te blijven.
Ik heb het dan ook over de hardcore talibangrefo's hè? Ik had ooit een collega van nog geen 50 met 8 kinderen, 9 toen ik wegging daar. En hij had al twee brieven naar de koningin moeten schrijven om toestemming te vragen voor een minderjarige dochter die moest trouwen omdat ze zwanger wasquote:Op maandag 14 februari 2011 20:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Remlof denkt dat grefo's, de vrouwelijke kant, geen keus hebben. Maar die weten over het algemeen wel degelijk hoe kinderen gemaakt worden en ook hoeveel ze er willen hebben.
Sociale druk? Dat loopt echt wel los hoor. Ze worden zwanger als ze willen en niet als ze niet willen. Uitzonderingen daargelaten, werkt het zo wel ongeveer in die kringen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Gezien de sociale druk hebben ze in feite inderdaad geen keuze, zou je zeggen. Maar geloof me, in een abortuskliniek bárst het van dat soort vrouwen. Aan de lopende band.
Daar sla je toch de plank een beetje mis, denk ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sociale druk? Dat loopt echt wel los hoor. Ze worden zwanger als ze willen en niet als ze niet willen. Uitzonderingen daargelaten, werkt het zo wel ongeveer in die kringen.
Na 3 weken begint het al, wat is er gebeurt met je bek houwen voor 4 maandenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja idd.. Misschien omdat de gesprekken over het wél kinderen willen meestal iets langer doorgaan
Ik kom denk ik uit een zo'n taliban gemeenschap. Maar ik heb nog nooit van die toestanden zoals jij ze beschrijft meegemaakt. Wel een hoop gezeik als er iemand moest trouwen, teringtergend, dat wel, maar geen dwang of zo dat ze maar bij voortduring moesten werpen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over de harcore talibangrefo's hè? Ik had ooit een collega van nog geen 50 met 8 kinderen, 9 toen ik wegging daar. En hij had al twee brieven naar de koningin moeten schrijven om toestemming te vragen voor een minderjarige dochter die moest trouwen omdat ze zwanger was
Maar hoe kan je nou 9 kinderen willen met een modaal inkomen?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kom denk ik uit een zo'n taliban gemeenschap. Maar ik heb nog nooit van die toestanden zoals jij ze beschrijft meegemaakt. Wel een hoop gezeik als er iemand moest trouwen, teringtergend, dat wel, maar geen dwang of zo dat ze maar bij voortduring moesten werpen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou....Ik heb er niet voor gekozen.. Ik had graag kinderen gewild, maar door mijn ziekte mag ik ze niet krijgen...In de loop der jaren heb ik daar mn rust en vrede in gevonden, al is er wel eens een klein ienieminie moeilijk momentje.
Maar het is niet anders. ik wil niet sterven tijdens mn zwangerschap of er net na...En wil zeker niet dat mijn kind moederloos moet opgroeien...Dat heb ik zelf van dichtbij meegemaakt en dat was en is nog steeds gewoon moeilijk op zn tijd
Nee, ik ben oud-gereformeerd opgevoed in een overwegend oud-gereformeerd omgeving. Als er iets "zwaar" is in Nederland, dan hoort dat er wel bij. Ik heb ook goed opgelet, maar wat hier af en toe gezegd wordt over die groep raakt kant noch wal.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar sla je toch de plank een beetje mis, denk ik.
Kinderbijslag en kleren laten afdragen tot op het draad.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar hoe kan je nou 9 kinderen willen met een modaal inkomen?
Gebrek aan voorlichting + verbod van voorbehoedsmiddelen + fysieke behoeften = veul kinders.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou....Ik heb er niet voor gekozen.. Ik had graag kinderen gewild, maar door mijn ziekte mag ik ze niet krijgen...In de loop der jaren heb ik daar mn rust en vrede in gevonden, al is er wel eens een klein ienieminie moeilijk momentje.
Maar het is niet anders. ik wil niet sterven tijdens mn zwangerschap of er net na...En wil zeker niet dat mijn kind moederloos moet opgroeien...Dat heb ik zelf van dichtbij meegemaakt en dat was en is nog steeds gewoon moeilijk op zn tijd
Geloof speelt een grote rol.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Hell, ik verdien nu meer dan die gozer toen en ik maak het met gemak in m'n eentje op
Ik zag bij ons in het dorp ook een gezin met elf kinderen en die waren heidenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Hell, ik verdien nu meer dan die gozer toen en ik maak het met gemak in m'n eentje op
Ach weet je...Kinderen zijn ook niet gelukszaligmakend...het is niet anders en ik ben blij dat ik leef....het zou wel heel stom zijn om dat risico te gaan lopen...En ik ben gelukkig ook zonder kinderenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het lijkt mij erg moeilijk, die keuze niet hebben. Knap dat je daar wel je rust in gevonden hebt.
Paar weken geleden stond er een vrouw voor mij in de rij bij de kassa die zei: wat een mooie kinderen heb jij, lief hoor. Ik zei, nou, lief. . .haha! Zegt ze opeens, ja ik heb nooit kinderen kunnen krijgen, had het graag gewild. Oh, eh. . . Maar zegt ze, heb ermee leren leven en ben wel gelukkig geworden.
Ik vond dat zo sneu voor die vrouw, was al een redelijk oude vrouw, ik vond het wel bijzonder dat zij zo lief over kinderen kon praten ipv helemaal verbitterd was.
Ja hey, dat soort volk stemt geen SGP maar PVVquote:Op maandag 14 februari 2011 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zag bij ons in het dorp ook een gezin met elf kinderen en die waren heiden
Nou de eerste was drama ja, maar de 2e een feestje, de 3e ook weer redelijk drama.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef Toverheks het volgende:
wat een rare TT, nou zal het gelijk maar in de groep gooienbevallen echt wat een hel, en dan die moeders die roepen, maar het is het mooiste wat er is
, of ach na 3 dagen ben je de pijn vergeten, ho maar hahaha een HEL is het dat hele bevallen, echt nooit en nooit meer, als ik er zo over nadenk was het toch makelijker om een baby via een postorderbedrijf te bestellen
Ze verdienen regelmatig meer dan doorsnee mensen, omdat ze vaak veel en hard werken.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kinderbijslag en kleren laten afdragen tot op het draad.
Maar er zijn er ook bij die vorstelijk verdienen.
Ik vind het zo klote dat het zo oneerlijk is verdeeld. Laat de mensen die graag kroost willen nou gewoon lekker kinderen krijgen, en laat ons lekker onvruchtbaar zijn. Heb daar wel vaak aan moeten denken.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het lijkt mij erg moeilijk, die keuze niet hebben. Knap dat je daar wel je rust in gevonden hebt.
Paar weken geleden stond er een vrouw voor mij in de rij bij de kassa die zei: wat een mooie kinderen heb jij, lief hoor. Ik zei, nou, lief. . .haha! Zegt ze opeens, ja ik heb nooit kinderen kunnen krijgen, had het graag gewild. Oh, eh. . . Maar zegt ze, heb ermee leren leven en ben wel gelukkig geworden.
Ik vond dat zo sneu voor die vrouw, was al een redelijk oude vrouw, ik vond het wel bijzonder dat zij zo lief over kinderen kon praten ipv helemaal verbitterd was.
Die was er toen nog niet. Misschien dat ze op boer Koekkoek gestemd hebben, dat zou goed kunnenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, dat soort volk stemt geen SGP maar PVV
Maar tweeverdieners kunnen het niet zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 20:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze verdienen regelmatig meer dan doorsnee mensen, omdat ze vaak veel en hard werken.
Dat vind ik wel bijzonder, ik denk dat ik dat niet had gekund, dan was ik voor adoptie gegaan denk ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ach weet je...Kinderen zijn ook niet gelukszaligmakend...het is niet anders en ik ben blij dat ik leef....het zou wel heel stom zijn om dat risico te gaan lopen...En ik ben gelukkig ook zonder kinderen
Waarom niet? Die zitten er ook genoeg tussen hoor Remlof. Totdat ze kinderen krijgen maar dan nog ken ik er echt plenty die alsnog een bijbaantje hebben voor x uur per week.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar tweeverdieners kunnen het niet zijn
Ook dat was een dapper besluit....en ook dat je het nu hier zo verteld...quote:Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind het zo klote dat het zo oneerlijk is verdeeld. Laat de mensen die graag kroost willen nou gewoon lekker kinderen krijgen, en laat ons lekker onvruchtbaar zijn. Heb daar wel vaak aan moeten denken.Dat was de enige reden dat ik me enigszins schuldig voelde na de abortus.
Maar dat is niet eerlijk naar jezelf toequote:Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind het zo klote dat het zo oneerlijk is verdeeld. Laat de mensen die graag kroost willen nou gewoon lekker kinderen krijgen, en laat ons lekker onvruchtbaar zijn. Heb daar wel vaak aan moeten denken.Dat was de enige reden dat ik me enigszins schuldig voelde na de abortus.
Vroeger woonde er een gezin naast ons die hadden er twaalf.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zag bij ons in het dorp ook een gezin met elf kinderen en die waren heiden
Het heeft ook niet lang geduurd.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar dat is niet eerlijk naar jezelf toe
Geen spijt van, en ik schaam me er ook niet voor. Kind had een kloteleven gehad. En ik ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ook dat was een dapper besluit....en ook dat je het nu hier zo verteld...
Als ik terugkijk naar waar ik vandaan kom, dan zie ik dat ze vaak overuren draaien, nooit te beroerd zijn om 's zaterdags de handen uit de mouwen te steken. Daarnaast is het een groep van "ons kent ons" en schromen ze er niet voor om het eigen huis eigenhandig of onder eigen beheer en met zwart geld te bouwen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:21 schreef remlof het volgende:
Teun, ik ken ook wel van die gasten die vroeger bij Baan werkten, de übercybergrefo
Die verdienden tot 10 jaar geleden goed ja, maar nu?
je hoeft je ook niet te schamen..quote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het heeft ook niet lang geduurd.Maar ik vind het nog steeds een zeer groot onrecht.
[..]
Geen spijt van, en ik schaam me er ook niet voor. Kind had een kloteleven gehad. En ik ook.
Nogal lastig om te tweeverdienen omdat zij haar eerste kind al op haar 16e of 17e krijgtquote:Op maandag 14 februari 2011 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom niet? Die zitten er ook genoeg tussen hoor Remlof. Totdat ze kinderen krijgen maar dan nog ken ik er echt plenty die alsnog een bijbaantje hebben voor x uur per week.
Maar bij jou zou het een emotionele, zeer pijnlijke beslissing zijn. Voorzichtig doen dus maar hèquote:Op maandag 14 februari 2011 20:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
je hoeft je ook niet te schamen..
Als ik nu zwanger zou raken dan zou ik ook niet veel keus hebben ....Soms gebeuren die dingen...stom genoeg
De Uitverkorene heb je ook vast wel gezienquote:Op maandag 14 februari 2011 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik terugkijk naar waar ik vandaan kom, dan zie ik dat ze vaak overuren draaien, nooit te beroerd zijn om 's zaterdags de handen uit de mouwen te steken. Daarnaast is het een groep van "ons kent ons" en schromen ze er niet voor om het eigen huis eigenhandig of onder eigen beheer en met zwart geld te bouwen.
Als je nu zegt, ze zijn vaak hypocriet, dan zeg ik volmondig ja
Ik kan je dan nu al vertellen dat dat rapport van geen kant klopt. Ook in die kringen wordt er gehamerd op studeren. Ik vermoed meer dan in niet SGP kringen. Daarnaast hebben die kinderen veel minder afleiding, want vaak geen TV, geen radio, geen Playstation, geen sportclub, etc.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Nogal lastig om te tweeverdienen omdat zij haar eerste kind al op haar 16e of 17e krijgt
Ik las laatst trouwens een rapport over opleidingen en stemvoorkeur uit 2010 en daaruit bleek dat SGP-stemmers gemiddeld het laagst opgeleid van allemaal zijn. Drie keer raden hoe dat komt. Omdat de 50% vrouwen die op hen stemmen totaal geen opleiding heeft.
Misschien nu ja, voor de twintigers onder de vrouwen, maar dat blijkt dus niet uit het opleidingsniveau van de huidige gemiddelde SGP-stemmer.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan je dan nu al vertellen dat dat rapport van geen kant klopt. Ook in die kringen wordt er gehamerd op studeren. Ik vermoed meer dan in niet SGP kringen. Daarnaast hebben die kinderen veel minder afleiding, want vaak geen TV, geen radio, geen Playstation, geen sportclub, etc.
En dat geldt ook absoluut voor vrouwen. In ieder geval voor iedereen die jonger dan 40 is.
Nee joh, maar het is zo gemakkelijk om iemand uit die kringen aan het kruis te nagelen terwijl men overal, ongeacht afkomst of geloof, dezelfde fouten maakt. Dat is een beetje wat de PVV doet toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
De Uitverkorene heb je ook vast wel gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |