Zonder erectie kan ik 'm tussen m'n benen proppen en dan lijkt het net een echte poesquote:Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een goede moeder zou zijn.
Ja, maar dat komt naar verluidt maar één keer per week voorquote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
Zonder erectie kan ik 'm tussen m'n benen proppen en dan lijkt het net een echte poes
Die kleine notes geven elke keer dat hij/zij zich loopt te misdragen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
Zonder erectie kan ik 'm tussen m'n benen proppen en dan lijkt het net een echte poes
Coolquote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef _nylz_ het volgende:
[..]Cool
Is me een keer gebeurd, 3,5 maand ben ik zwanger geweest.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef Soury het volgende:
@Mera.. Hoe denk erover als je per ongeluk wel zwanger zou worden. Dat heeft me wel vaak bezig gehouden.
Hoe zou dat in vredesnaam moeten gebeuren. Ian heeft de staart in z'n nek hangen, dat neukt voor geen meterquote:Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef Soury het volgende:
@Mera.. Hoe denk erover als je per ongeluk wel zwanger zou worden. Dat heeft me wel vaak bezig gehouden.
Als je zwarte kousen zou dragen had je die keuze nietquote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef Marrije het volgende:
Ik hoop dit jaar even niet te bevallen.
* zwarte kousen uittrektquote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
Als je zwarte kousen zou dragen had je die keuze niet
En daar vergis je je schromelijk inquote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
ik zei ook hoopquote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
Waar.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En daar vergis je je schromelijk in
Ik ben al een gevallen vrouw......Niks meer aan te doenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar gaat het juist fout, hou die dingen nu aan, dan gebeurt er niets
en toen 'natuurlijk' (ik bedoel op een natuurlijke manier) mis gegaan? nah gaat me ook niks aan eigenlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is me een keer gebeurd, 3,5 maand ben ik zwanger geweest.
Lang geleden, dat wel.
Remlof denkt dat grefo's, de vrouwelijke kant, geen keus hebben. Maar die weten over het algemeen wel degelijk hoe kinderen gemaakt worden en ook hoeveel ze er willen hebben.quote:
Oh jeetje... Ik wel over staafjes geplast, maar was niks nooit. Ik heb dus nooit een beslissing moeten nemen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is me een keer gebeurd, 3,5 maand ben ik zwanger geweest.
Lang geleden, dat wel.
Met die dingen op je enkels val je nogal snelquote:Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben al een gevallen vrouw......Niks meer aan te doen
Daar wordt je ook niet zwanger van muisquote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jeetje... Ik wel over staafjes geplast, maar was niks nooit. Ik heb dus nooit een beslissing moeten nemen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met die dingen op je enkels val je nogal snel
Jajajaquote:Op maandag 14 februari 2011 20:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar wordt je ook niet zwanger van muis
Het was voor mij niet eens een beslissing...quote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jeetje... Ik wel over staafjes geplast, maar was niks nooit. Ik heb dus nooit een beslissing moeten nemen.
Gezien de sociale druk hebben ze in feite inderdaad geen keuze, zou je zeggen. Maar geloof me, in een abortuskliniek bárst het van dat soort vrouwen. Aan de lopende band.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Remlof denkt dat grefo's, de vrouwelijke kant, geen keus hebben. Maar die weten over het algemeen wel degelijk hoe kinderen gemaakt worden en ook hoeveel ze er willen hebben.
Nou je zegt iid best wel eigenlijk en mannen ookquote:Op maandag 14 februari 2011 20:07 schreef Marrije het volgende:
Maar eigenlijk hebben we hier best veel vrouwen die er bewust voor kiezen kinderloos te blijven.
Ja idd.. Misschien omdat de gesprekken over het wél kinderen willen meestal iets langer doorgaanquote:
Nou....Ik heb er niet voor gekozen.. Ik had graag kinderen gewild, maar door mijn ziekte mag ik ze niet krijgen...In de loop der jaren heb ik daar mn rust en vrede in gevonden, al is er wel eens een klein ienieminie moeilijk momentje.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:07 schreef Marrije het volgende:
Maar eigenlijk hebben we hier best veel vrouwen die er bewust voor kiezen kinderloos te blijven.
Ik heb het dan ook over de hardcore talibangrefo's hè? Ik had ooit een collega van nog geen 50 met 8 kinderen, 9 toen ik wegging daar. En hij had al twee brieven naar de koningin moeten schrijven om toestemming te vragen voor een minderjarige dochter die moest trouwen omdat ze zwanger wasquote:Op maandag 14 februari 2011 20:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Remlof denkt dat grefo's, de vrouwelijke kant, geen keus hebben. Maar die weten over het algemeen wel degelijk hoe kinderen gemaakt worden en ook hoeveel ze er willen hebben.
Sociale druk? Dat loopt echt wel los hoor. Ze worden zwanger als ze willen en niet als ze niet willen. Uitzonderingen daargelaten, werkt het zo wel ongeveer in die kringen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Gezien de sociale druk hebben ze in feite inderdaad geen keuze, zou je zeggen. Maar geloof me, in een abortuskliniek bárst het van dat soort vrouwen. Aan de lopende band.
Daar sla je toch de plank een beetje mis, denk ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sociale druk? Dat loopt echt wel los hoor. Ze worden zwanger als ze willen en niet als ze niet willen. Uitzonderingen daargelaten, werkt het zo wel ongeveer in die kringen.
Na 3 weken begint het al, wat is er gebeurt met je bek houwen voor 4 maandenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja idd.. Misschien omdat de gesprekken over het wél kinderen willen meestal iets langer doorgaan
Ik kom denk ik uit een zo'n taliban gemeenschap. Maar ik heb nog nooit van die toestanden zoals jij ze beschrijft meegemaakt. Wel een hoop gezeik als er iemand moest trouwen, teringtergend, dat wel, maar geen dwang of zo dat ze maar bij voortduring moesten werpen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over de harcore talibangrefo's hè? Ik had ooit een collega van nog geen 50 met 8 kinderen, 9 toen ik wegging daar. En hij had al twee brieven naar de koningin moeten schrijven om toestemming te vragen voor een minderjarige dochter die moest trouwen omdat ze zwanger was
Maar hoe kan je nou 9 kinderen willen met een modaal inkomen?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kom denk ik uit een zo'n taliban gemeenschap. Maar ik heb nog nooit van die toestanden zoals jij ze beschrijft meegemaakt. Wel een hoop gezeik als er iemand moest trouwen, teringtergend, dat wel, maar geen dwang of zo dat ze maar bij voortduring moesten werpen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou....Ik heb er niet voor gekozen.. Ik had graag kinderen gewild, maar door mijn ziekte mag ik ze niet krijgen...In de loop der jaren heb ik daar mn rust en vrede in gevonden, al is er wel eens een klein ienieminie moeilijk momentje.
Maar het is niet anders. ik wil niet sterven tijdens mn zwangerschap of er net na...En wil zeker niet dat mijn kind moederloos moet opgroeien...Dat heb ik zelf van dichtbij meegemaakt en dat was en is nog steeds gewoon moeilijk op zn tijd
Nee, ik ben oud-gereformeerd opgevoed in een overwegend oud-gereformeerd omgeving. Als er iets "zwaar" is in Nederland, dan hoort dat er wel bij. Ik heb ook goed opgelet, maar wat hier af en toe gezegd wordt over die groep raakt kant noch wal.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar sla je toch de plank een beetje mis, denk ik.
Kinderbijslag en kleren laten afdragen tot op het draad.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar hoe kan je nou 9 kinderen willen met een modaal inkomen?
Gebrek aan voorlichting + verbod van voorbehoedsmiddelen + fysieke behoeften = veul kinders.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou....Ik heb er niet voor gekozen.. Ik had graag kinderen gewild, maar door mijn ziekte mag ik ze niet krijgen...In de loop der jaren heb ik daar mn rust en vrede in gevonden, al is er wel eens een klein ienieminie moeilijk momentje.
Maar het is niet anders. ik wil niet sterven tijdens mn zwangerschap of er net na...En wil zeker niet dat mijn kind moederloos moet opgroeien...Dat heb ik zelf van dichtbij meegemaakt en dat was en is nog steeds gewoon moeilijk op zn tijd
Geloof speelt een grote rol.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Hell, ik verdien nu meer dan die gozer toen en ik maak het met gemak in m'n eentje op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |