Inderdaad een gemiste kans.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker, het heeft wel wat. Alleen die social media zouden ze er ff bij moeten vertrekken. Om 't wat interactiever te maken, dan heeft zowel Bart als 't 'live' meteen nut.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
in 2 dagen zitten toch uren, wel 48
Zijn eerste missie telde misschien apart?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom staat hij op de site dan op 3500
Hij kan niet tellen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:20 schreef dakraam het volgende:
Hoezo zei die kokende gast dat ze saus voor 15 personen nodig hadden terwijl Jurrien weg was?
maar beide waren geslaagd toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn eerste missie telde misschien apart?
Dat hij moest doen alsof hij weg ging?
En dan die missie van het spoken apart.
Volgens mij 10 minuten...quote:Op maandag 14 februari 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een vreugde, ze kennen die gozer amper.
echte nachtkijker-ogenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
Wat een rare ogen heeft die gozer toch.
Volgens mij niet, ik snap dat gepraat over een slot ook niet helemaal.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Greys het volgende:
Ik heb de eerste vijf minuten gemist van deze uitzending, kwam daarin iets over een slot?
Of moest je daarvoor echt de streams kijken?
luik, slot, bij het zwembad geloof ikquote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Injetta het volgende:
Ik heb dat slotverhaal ook gemist.. Over welk slot heeft blauwoog het nou??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |