Maak ook een gedicht voor hemquote:Op maandag 14 februari 2011 19:08 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb net een DM gekregen van Ludo met een gedicht, wat moet ik hier mee aan?
Uh nee, dat wist ik niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:08 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Valentijns topics gaan dicht weet je nog.
Heb jij er ook 1 gehad?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, dus ik was niet de enige!
Ga haten.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
Dit is een kuttopic, TS!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had wat goed te maken, HSG-BOMBER
Ik ook niet. Hij zei nog zo van wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
De enige twee. Speltip #7.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
Jankert.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:20 schreef Dartanion het volgende:
Waarom mogen mods wel regels breken?
Ik vind dat ze een slecht voorbeeld vormen..
Godverdomme ja man kut!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jankert.
Ludo doe maar dicht hoor, wist niet dat de KLB users er zo overstuur van zouden raken.
Hey elmofan!!quote:
onderhand geen kutdj meer?quote:
Wat wil je als je gedichtjes naar iedereen stuurt.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn liefde blijft onbeantwoord.
[ afbeelding ]
Die aan jou meende ik echt.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat wil je als je gedichtjes naar iedereen stuurt.
wanneer moet je draaien?quote:
Hé Guus. Die keutel, zit die al lang dwars bij je?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:26 schreef Guus Muisarm het volgende:
ER IS MAAR 1 LUDO OP FOK. DAT IS DEGENE DIE AAN DE BASIS STOND VAN HET ONZIN FORUM.
LUDO DUS.
NIET DEGENE HIER IN HET INTEELD GROEPKE VAN IDIOTEN.
DANK VOOR DE AANDACHT, SLOTJE OPGELOST
SHIT CAPS.
Ja, op vriendschappelijke manier. Jij bent immers als bezet.quote:
Ahum.quote:
Ja en nog steeds erg tevreden.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, op vriendschappelijke manier. Jij bent immers als bezet.
Ik ookquote:Op maandag 14 februari 2011 19:08 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb net een DM gekregen van Ludo met een gedicht, wat moet ik hier mee aan?
Drie dan, niet te zwaar aan tillen. All you need is love.quote:
Ouwe hosselaar, jij.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:37 schreef LudoSanders het volgende:
Drie dan, niet te zwaar aan tillen. All you need is love.
WAT IS DIT LUDOquote:Op maandag 14 februari 2011 19:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat ben je mooi als je naar me lachtquote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
WAT IS DIT LUDO
vuile hosselboi
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aaah, jij hebt geen gedichtje gehad?quote:
Ik ben nu eenmaal een romanticus. Is nu eenmaal 't aard van het beestje.quote:
Ban.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Eigenlijk mag dit niet, maar;
[ afbeelding ]
Hé, deze was persoonlijk aan jou gericht.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nogal cliché en onpersoonlijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, voor die kanker van gisteren ook.quote:
Tranen van geluk.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé, deze was persoonlijk aan jou gericht.
Ok.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:42 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja, voor die kanker van gisteren ook.
ben je echt zo kut?quote:
Peciaal? Bij mij stond er nog een s voor.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wauw. Pak 'm tijger.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Peciaal? Bij mij stond er nog een s voor.
Zo speciaal is Dromenvangertje nu voor mij, Liesje.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Peciaal? Bij mij stond er nog een s voor.
make that the cat wisequote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
nee, dat meot je zelf doen, ik plan me altijd een uur van te voren in ofzo
Vraag maar na als je me neit gelooftquote:
Gelooft.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Vraag maar na als je me neit geloofd
je bent niet eens een eckte elmofanquote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Vraag maar na als je me neit geloofd
Copy/Paste faal.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé, deze was persoonlijk aan jou gericht.
jij ook nietquote:Op maandag 14 februari 2011 19:47 schreef ThaTim het volgende:
[..]
je bent niet eens een eckte elmofan
maar wel een echte thatimquote:
Pff, vóór de schermen misschien. Achter de schermen daarentegenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De liefde tussen jou en Ludo is overduidelijk, daar ga ik niet tussen zitten hoor!
Dat hoef je hier niet te zeggen, straks leest mijn vriendje het.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Pff, vóór de schermen misschien. Achter de schermen daarentegen. Pfjew!
Ludo kan goed faken.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat een onzin.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Aan mijn liefde voor jou is niets fake.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aan mijn liefde voor jou is niets fake.
quote:
Hé calvobbes, is niet leuk hè, dat selectieve quoten.quote:
De manier waarop je hier dit topic binnen komt stormen spreekt boekdelen, onzeker konijntje.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef Sounddragon het volgende:
Nou hoort mijn oor net, dat iemand nogal kleffe DM's aan mijn lief zit te sturen... weet jij daar meer van Ludo ?? [ afbeelding ]
Mooi.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:15 schreef Lithia het volgende:
Ik wist dat ik niet de enige was, maar zoveel meisjes?
Ludo, de échte hosselaar
meisjes staan naakt voor hem klaar.
Ik ben niet goed met rijmen,
dus ik houd nu op met slijmen.
Bedankt voor jouw kleine berichtje,
het gaf een glimlach op mijn gezichtje.
Groetjes,
Konijntje ?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De manier waarop je hier dit topic binnen komt stormen spreekt boekdelen, onzeker konijntje.
Wiens poten?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Konijntje ?![]()
Je blijft gewoon met zijn kansloze poten van mijn meissie af![]()
De jouwequote:
Hoe direkt wil je het hebben ?? w8 maar tot de volgende kroewmeet jonguhquote:
http://forum.fok.nl/topic/1602119/2/50#92378273quote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoe direkt wil je het hebben ?? w8 maar tot de volgende kroewmeet jonguh
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:23 schreef Anne het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1602119/2/50#92378273![]()
.
In je besmeurde overall. Mij maak je de poep niet dun.quote:
Op meets kom ik niet in een overall, daar kan ik niet in rennen, want je gaat ongetwijfeld de benen nemen, mooie interwebZ-casanova dat je er rondhuppeltquote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In je besmeurde overall. Mij maak je de poep niet dun.
Je leest slecht. Klik nog eens op die link van die vriendin van je.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op meets kom ik niet in een overall, daar kan ik niet in rennen, want je gaat ongetwijfeld de benen nemen, mooie interwebZ-casanova dat je er rondhuppelt
Ik kom toch wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je leest slecht. Klik nog eens op die link van die vriendin van je.
Zou ik ook zeggen; je bent natuurlijk gewoon bang dat er nog meer boze kerels staan om je op je broekie te gevenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je leest slecht. Klik nog eens op die link van die vriendin van je.
Probeer je jezelf nu moed in te praten?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen; je bent natuurlijk gewoon bang dat er nog meer boze kerels staan om je op je broekie te geven
Ik zal hier zo ook eens informeren wat hij ervan vindt. Verwacht er alleen niet teveel vanquote:Op maandag 14 februari 2011 20:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen; je bent natuurlijk gewoon bang dat er nog meer boze kerels staan om je op je broekie te geven
Heb ik dat echt nodig denk je ??quote:Op maandag 14 februari 2011 20:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Probeer je jezelf nu moed in te praten?
Dat denk ik wel, ja. Ik ben een Krav maga expert.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb ik dat echt nodig denk je ??
Denkfoutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Jij bent monteur, praat niet over denken dan!quote:
En wederom een fail, deze keer door aanname's te doenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent monteur, praat niet over denken dan!
Aannames. Fail.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En wederom een fail, deze keer door aanname's te doen
Joah, dat vriendinnetje van je.quote:
Dat is zeker watquote:Op maandag 14 februari 2011 20:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Joah, dat vriendinnetje van je.
Vanavond is ze bij mij.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is zeker wat
Dat is: voor jou een natte droom, en voor mij de werkelijkheid van vanochtend
In je gedachten, net als altijd; niks nieuws dusquote:
Monteur die LOI Psychologie volgt spreekt hier.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In je gedachten, net als altijd; niks nieuws dus![]()
Waar ? ik zie niks ??quote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Monteur die LOI Psychologie volgt spreekt hier.
Vandaar die spaties voor je leestekens.quote:
Ja én ? is er een tekort, of moet je ze betalen of wat ?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vandaar die spaties voor je leestekens.
Ja, hij wil niet naar de meet komen om zijn shoarma-vechtkunsten te laten zien; iets wat overigens bijna elke vrouw in Israël met de paplepel krijgt ingegotenquote:
Dit dus.quote:
Ja, want ik ben niet meer geïnteresseerd. Fraubitch is nu mijn Valentijn.quote:
De username vertelt mij dat dat precies is wat jij nodig hebt in een relatiequote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, want ik ben niet meer geïnteresseerd. Fraubitch is nu mijn Valentijn.
Jullie verdienen elkaar, veel geluk samen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, hij wil niet naar de meet komen om zijn shoarma-vechtkunsten te laten zien; iets wat overigens bijna elke vrouw in Israël met de paplepel krijgt ingegoten
Okee jonguh, ik zie je @ de meet; ik neem ook iets Israëlisch mee, want ik heb een hekel aan blauwe plekkenquote:
Oké.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Okee jonguh, ik zie je @ de meet; ik neem ook iets Iraëlisch mee, want ik heb een hekel aan blauwe plekken
Maar jij dicht als de beste.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef Phantomesse het volgende:
Ook ik werd overweldigd met de liefde van Ludo
Echt hequote:Op maandag 14 februari 2011 21:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar jij dicht als de beste.
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:51 schreef Cat22 het volgende:
Kan iemand me verwijzen naar het Ludo-maakte-even-dat-ik-me-speciaal-voelde-tot-bleek-dat-hij-half-fok-een-liefdesverklaring-had-gestuurd topic?
Dat zou geheim blijven ivm Dago weet je nog!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:08 schreef Misstique het volgende:
Ik ben ook deel van Ludo's harem..
Deze is toch iets minder dan eerdere gedichten.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:24 schreef Phantomesse het volgende:
Ludo Sanders is echt een baas
Nick Sanders heeft kernkoppekaas
En fluiten is niet zijn beste kant
Gelukkig is zijn vader de man!
Zijn dochter is een zure kut
De Fatality van ieders geluk
GTST is sowieso fucking verkracht
Iedereen sprint naar huis om 5 voor 8
Valentijnsdag is een dikke hoax
Met chocola en dure cadeau's
En nu ben ik een gay fish
Want vis sticks zijn baas
Ik hou van jullie allemaal,
liefde en kusjens en knuffels en groetjens en slaap lekker.
Niet die van Liesje, malle jongenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:08 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Valentijns topics gaan dicht weet je nog.
Ik ook, en ik zei er bij dat ik het gejat had op internet en toen moest hij een beetje huilen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:29 schreef 92Merel het volgende:
Ik had een lelijk gedichtje teruggestuurd
De tv staat aanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou!
Moet jij geen streams kijken?
Hahaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook, en ik zei er bij dat ik het gejat had op internet en toen moest hij een beetje huilen.
Vandaar dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |