?!?! wie nog meer?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:23 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij is Gerard op zijn pik getrapt omdat ie genomineerd is. Straks gaat ie als een fles alcohol op heeft los.
kutzooi, alleen maar de stoere dudes.quote:
Nee Guidoquote:Op maandag 14 februari 2011 20:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
kutzooi, alleen maar de stoere dudes.
had die guido of maik weggeflikkerd
Joanna had wat ontdekt op de kaart/foto van de vriendin van Guidoquote:Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef Mylene het volgende:
Guido had het er over dat iemand zijn geheim wist. Hij moest een foto ook verbergen. Ik weet niet meer wie dat tegen hem zei. Zou Gerard hem op het spoor zijn?
vadsigquote:Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef gniffie het volgende:
vieze pauperhoeren, flikker al die wijven eruit. zitten alleen maar hun kut koppen te plamuren en vadsig te zijn![]()
edit:
beetje alle stoere dudes die echt mee doen aan het spellen eruit proberen te werken
Het blijft een groep vreemden zo voor het oog terwijl ze toch al een tijd in dat huis zitten, toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
Nou dit diner is saai, ik ga even douchen en sociaal doen
ja, worden ze lekker loslippig van, en dan maar kijken hoe ze zich daar uit lullenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:34 schreef Krambo het volgende:
Ik zeg gooi een paar dozen wijn en een paar kratten bier dat huis in
Ze moeten ook niet te hard van stapel gaan he.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Mylene het volgende:
Guido en Laura maken ook niet echt werk van hun opdracht.
omdat guido homo is. al bevestigd door de gaylord van het huisquote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Mylene het volgende:
Wat was hun opdracht?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Mylene het volgende:
Guido lonkt meer naar Servio heb ik het idee.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ze moeten ook niet te hard van stapel gaan he.
Ja, dat welquote:Op maandag 14 februari 2011 20:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
Guido lonkt meer naar Servio heb ik het idee.
Of bingokonigin.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:36 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze kunnen raden dat iemand ridder is..
Was Jurien niet al in 't huis toen de streams aangingenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
Net in de tv uitzending zag je, toen Jurien door het huis sloop als spook, dat eh... dat donkere meisje met zonnebril door het huis liep. En hem niet ontdekte.
Liep zij daar écht tegelijk met hem door de woonkamer of hadden ze dat zo geknipt en geplakt?
Heeft iemand het op de streams gezien die nacht?
Streams zijn pas online sinds gisteren..quote:Op maandag 14 februari 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
Net in de tv uitzending zag je, toen Jurien door het huis sloop als spook, dat eh... dat donkere meisje met zonnebril door het huis liep. En hem niet ontdekte.
Liep zij daar écht tegelijk met hem door de woonkamer of hadden ze dat zo geknipt en geplakt?
Heeft iemand het op de streams gezien die nacht?
Kharim?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Die gozer met wie ze praat lijkt me overigens wel ok (half lang haar, blauwe blouse)
snap nog steeds niet waarom:Pquote:Op maandag 14 februari 2011 20:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Streams zijn pas online sinds gisteren..
Goed planquote:Op maandag 14 februari 2011 20:34 schreef Krambo het volgende:
Ik zeg gooi een paar dozen wijn en een paar kratten bier dat huis in
het liefst zo hard mogelijk in die grieten hun gezichtquote:
Die aan he hoofd van de tafel bedoel ik. Waarvan dat blonde delletje (met overigens erg mooie ogen) net zei of hij niet hoogbegaafd was.quote:
Dat weten ze niet, anders liggen/hangen al die clues er niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die aan he hoofd van de tafel bedoel ik. Waarvan dat blonde delletje (met overigens erg mooie ogen) net zei of hij niet hoogbegaafd was.
Weten ze in het huis de geheimen al of zo?? En moeten ze ze aan bewoners plakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |