Maar mijn internet kan 4 streams tegelijk niet aanquote:Op maandag 14 februari 2011 20:03 schreef diditje64 het volgende:
ik heb ook de hele tijd 2 streams op het oog misschien omdat iedereen nu in 1 ruimte is ?
Morgen even naar:quote:Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef Ceetje.. het volgende:
wilde vanmiddag op mijn werk in de pauzeeven naar de streams op internet kijken. Heeft het baasje alles laten blokken
die doet het op me werk ook nietquote:Op maandag 14 februari 2011 20:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Morgen even naar:
http://www.spixtv.nl/
Gaan
De pagina of de filmpjes?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die doet het op me werk ook niet
geen enkele stream werkt, alles geprobeerdquote:Op maandag 14 februari 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die doet het op me werk ook niet
Nopequote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef Flashbox het volgende:
Hebben jullie trouwens geluid op stream 4?
nope, en die 4e loopt ook een stukje voor hierquote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef Flashbox het volgende:
er zijn meestal maar 2 streams met goed geluid vaak de stream waar de meeste close-ups zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef Flashbox het volgende:
Ik heb wel een oplossing, maar is denk ik een beetje te ingewikkeld(en misschien niet eens mogelijk op je werk)quote:Op maandag 14 februari 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pagina en filmpjes
(ik werk op een bank, ze blokkeren allesiv reputatie
)
pm me maarquote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik heb wel een oplossing, maar is denk ik een beetje te ingewikkeld(en misschien niet eens mogelijk op je werk)
ik op een accountantskantoor, hetzelfde probleem: de reputaasie. Kan per 1-1 zelfs geen radio meer via internet luisteren. Ik blijf hier wel op de hoogtequote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik heb wel een oplossing, maar is denk ik een beetje te ingewikkeld(en misschien niet eens mogelijk op je werk)
ownee zelfs dat mogen wij nietquote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef Pizzalucht het volgende:
Naja, als je je proxyinstellingen in je browser kan aanpassen, dan kan ik jullie wel toegang geven tot mijn proxy
voor mij geen nut. Alles wordt vanuit een centrale vestiging geïnstalleerd door onze IT-afdeling. KUnnen zelf niks met die dingen, alleen werken. Maarja, daar zit ik daar dan ook wel voorquote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef Pizzalucht het volgende:
Naja, als je je proxyinstellingen in je browser kan aanpassen, dan kan ik jullie wel toegang geven tot mijn proxy
Nopequote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef Isabeau het volgende:
Bij BB kreeg ik ooit een email van ICT of ik 's nachts alsjeblieft niet 4 streams tegelijk wilde kijken
Klopt het dat maar 2 streams het hier doen?
Mooi gecaptquote:
ik geloof niet dat ik het durf te installeren. Bij ons is het net BB, they are watching meeeeeequote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef Pizzalucht het volgende:
En een portable firefox?
http://portableapps.com/apps/internet/firefox_portable
Waarom help ik jullie eigenlijk? Jullie moeten werken
omdat je lief bentquote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef Pizzalucht het volgende:
En een portable firefox?
http://portableapps.com/apps/internet/firefox_portable
Waarom help ik jullie eigenlijk? Jullie moeten werken
Het is geen Robinson toch?quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd wat ze gaan eten
Troostdiner, veel en vet?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd wat ze gaan eten
?!?! wie nog meer?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:23 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij is Gerard op zijn pik getrapt omdat ie genomineerd is. Straks gaat ie als een fles alcohol op heeft los.
kutzooi, alleen maar de stoere dudes.quote:
Nee Guidoquote:Op maandag 14 februari 2011 20:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
kutzooi, alleen maar de stoere dudes.
had die guido of maik weggeflikkerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |