Dan hoor je dus hetzelfde meerdere kerenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:45 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Daarom ook liever het geluid op alle vier de streams, anders kijk je naar een stream waar het geluid niet gelijk loopt omdat je nu het geluid van een andere stream aan moet zetten.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:01 schreef Gert het volgende:
Enkele tips voor de uitzendingen:
• huur als de donder BB/DGK-expertise in en haal de beginnersfouten eruit.
Vooral dat gekloot met het geluid moet nu echt snel verholpen worden, het staat zó amateuristisch!
• Zoem meer in op onderlinge verhoudingen en wat minder op dat gehannes van geheimen die steeds niet geraden worden.
• Herhaal vaker wie wie is. Dat kan even kort in een zinnetje met een karakterisering. Je leest hier TE vaak dat mensen het niet snappen, geen vat krijgen op "wie al die blondjes zijn".
• ga met mensen van de net-programmering praten. De reguliere uitzendingen moeten naar een half uur, de live naar een uur. En NIET tegenover WIDM, want mensen die geheimpjes raden in een RLS setting leuk vinden, stemmen dáár al op af.
• Waarom is dit in Frankrijk al seizoenenlang een succes? En scoorde het eerste seizoen in Portugal zo goed? Hoe pakten zij de opstart aan destijds? Zijn er verschillen? Mochten de kijkers daar bijv. al weten welk geheim bij welke bewoner hoorde?
Die beginnersfouten horen er niet in te zitten. Het is niet de eerste RLS die uitgezonden wordt op de Nederlandse TV. Daarnaast doen ze niets met het concept en geloven ze echt dat het zichzelf verkoopt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:01 schreef Gert het volgende:
Enkele tips voor de uitzendingen:
• huur als de donder BB/DGK-expertise in en haal de beginnersfouten eruit.
• Waarom is dit in Frankrijk al seizoenenlang een succes? En scoorde het eerste seizoen in Portugal zo goed? Hoe pakten zij de opstart aan destijds? Zijn er verschillen? Mochten de kijkers daar bijv. al weten welk geheim bij welke bewoner hoorde?
Misschien werd het in Frankrijk en Portugal op een juiste zender uitgezonden?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:01 schreef Gert het volgende:
Misschien hadden zij ook mensen in dienst die geen down syndroom hebben?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien werd het in Frankrijk en Portugal op een juiste zender uitgezonden?
Misschien een beter tijdstip?
Misschien stonden er geen andere goede scorende programma's tegenover?
Blijft lastig, op een normale manier je punt makenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:43 schreef Maanvis het volgende:
Misschien hadden zij ook mensen in dienst die geen down syndroom hebben?
Nee dat zeg ik dus: huur BB/DGK-expertise in. De eerste sollicitant heeft zich boven je al aangemeld.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die beginnersfouten horen er niet in te zitten. Het is niet de eerste RLS die uitgezonden wordt op de Nederlandse TV.
Ik relateer het aan het niveau van toen ik 8 was en al beter opgezette radioshowtjes maakte dan deze kneut.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Blijft lastig, op een normale manier je punt maken.
Ik vraag me soms echt af wat jij mankeertquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien hadden zij ook mensen in dienst die geen down syndroom hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |