Vanochtend durfde hij nog nietquote:Op maandag 14 februari 2011 18:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
PAUL IS UIT DE KAST GEKOMEN JONGENS! BREKEND NIEUWS!
De valentijn was van koelkast en JOUquote:
ik heb geen adres.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en ik heb nog geen kaart van je
Nee, meneer de nare man. Ik bedoel dat een van mijn neefjes een kindje bij elkaar geneukt heeft! Eigenlijk een WebAchterNichtje dus, maar dat is te langdradig.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Webnichtje, dat gaat over jezelf toch
Beachquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:36 schreef PiRANiA het volgende:
Het vorige topic had 147 views, en 300 posts.
Wat is ditquote:Op maandag 14 februari 2011 18:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Beach![]()
Waarom wilde jij mijn valentijn niet zijn?![]()
[..]
had op z'n minst een valentijns pm verwachtquote:
o, maar ik zit net op de computer, en ben drukdrukdrukquote:Op maandag 14 februari 2011 18:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had op z'n minst een valentijns pm verwacht
Ben je er blij mee?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De valentijn was van koelkast en JOU![]()
Jij bent ook nog mijn Valentijn hoor Freddyquote:
Ja.quote:
1 minder nu dus..quote:Op maandag 14 februari 2011 18:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij bent ook nog mijn Valentijn hoor Freddy
Maar ik heb er een stuk of 10 van fok
Ik heb het ook gedaan, dus jij kan het zeker.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.![]()
Alleen nu moet ik wel aan de jinglesEn das eng
geen excuusquote:
Ja maar dat was voor EggsTCquote:Op maandag 14 februari 2011 18:39 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik heb het ook gedaan, dus jij kan het zeker.
Ohquote:
Hahaquote:Op maandag 14 februari 2011 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat was voor EggsTC![]()
Dat is logisch
Verdomme ik heb geen radio anders kon ik mn buurman wel pesten.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:39 schreef Ezechielk het volgende:
Waarom heb ik het vermoeden dat het bedrijf hiernaast mij niet lief vind
Dan weet je zeker dat ik niet luister.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:40 schreef Snuf. het volgende:
Zou ik woensdag van 17:00 tot 18:00 een heel uur lang de Jeugd gaan draaien? Zoals ik vorige week Editors deed?
.., alsof die woorden uit jou mond nog wat waard zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 18:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh
Wil je mn valentijn zijn dan?![]()
![]()
Dan kan ik nu lekker gaan eten![]()
Daag![]()
Neequote:Op maandag 14 februari 2011 18:40 schreef Snuf. het volgende:
Zou ik woensdag van 17:00 tot 18:00 een heel uur lang de Jeugd gaan draaien? Zoals ik vorige week Editors deed?
Oke dan nietquote:Op maandag 14 februari 2011 18:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat ik niet luister.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe dan iets andersquote:Op maandag 14 februari 2011 18:40 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke dan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1: Er zijn van dit nummer 2 versiesquote:Op maandag 14 februari 2011 18:41 schreef PiRANiA het volgende:
2e keer vandaag?
Nummers zouden maar één keer moeten kunnen per dag.
Okay, okayquote:Op maandag 14 februari 2011 18:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1: Er zijn van dit nummer 2 versies
2: Het beleid is max 1x per 4 uur
3: Normaal draait Draakje niet om deze tijd
4: Deze mag vaak.
spaghetti zeker?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga pasta met zalm etentot zo
make me proud son. Ik heb hem de hele avond op fokradio staan.quote:
Okequote:Op maandag 14 februari 2011 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij stond binnen 3 minuten al voor een uur vol. Daarom.
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Mc-Piel
Bericht:
Omdat ik nog even heerlijk uit m'n stekker wil gaan voor het eten!
Het is nog niet omlaag geweestquote:
Ja hier welquote:
Die van XZIBITquote:Op maandag 14 februari 2011 18:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Is dat een soort that's what she said versie?
Soort van, maar dan kutterquote:Op maandag 14 februari 2011 18:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Is dat een soort that's what she said versie?
Die van mij waarschijnlijk ook niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:49 schreef robdriessen het volgende:
Verzoekie gaat het niet meer halen, vrees ik :/
Het riekt naar vriendjespolitiek, die requests.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk dat ik kan fluiten naar mijn riekwest
volledig geautomatiseerd.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:49 schreef poqpoq het volgende:
[..]
Het riekt naar vriendjespolitiek, die requests.
Viroquote:Op maandag 14 februari 2011 18:50 schreef Viro het volgende:
Hoi sharr,
Heb vanmiddag een liedje voor je aangevraagd alleen was je er niet
En dan is Kieron niet eens in de buurtquote:Op maandag 14 februari 2011 18:51 schreef Monopoly het volgende:
Dit nummer![]()
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Monopoly
Bericht:
Omdat strakke plasser muziek
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan is Kieron niet eens in de buurt
Gaat gewoon op volgorde hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 18:49 schreef poqpoq het volgende:
[..]
Het riekt naar vriendjespolitiek, die requests.
Welk genre?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoi.
Nog muziek die je wilt horen zondag van 15:00-16:00 tijdens mijn mega genre mix-uitzending?
Let me know.
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:53 schreef Zokunen het volgende:
Hmm ik vind Valenslijm eigenlijk wel een goeden naam voor vandaag
quote:
quote:
was een geintje gebaseerd op "riekwest". No hard feelings.quote:
valendikkepiemeltijn vond ik wel gepast.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:53 schreef Zokunen het volgende:
Hmm ik vind Valenslijm eigenlijk wel een goeden naam voor vandaag
Volledig geautomatiseerde vriendjespolitiek?quote:
Borgore - Ice Creamquote:Op maandag 14 februari 2011 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
/care
noem maar wat. Maakt niet uit wat. Maar ik kijk wel of ik het lekker vind klinken.
regime 2.0quote:Op maandag 14 februari 2011 18:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Volledig geautomatiseerde vriendjespolitiek?
Die ben ik nog aan het programmerenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Volledig geautomatiseerde vriendjespolitiek?
Kutuser filterquote:Op maandag 14 februari 2011 18:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die ben ik nog aan het programmeren
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:55 schreef Zokunen het volgende:
Popje of dope!
She is from almelofornie!
Thats east of Netherlands!
Heb je nu wel goede kwaliteit muziek? Minimaal 192 kbps? Geen ruis erdoor? Verstaanbare dj?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoi.
Nog muziek die je wilt horen zondag van 15:00-16:00 tijdens mijn mega genre mix-uitzending?
Let me know.
Het is je vergeven, ik weet wat helium met je kan doen. Ik had Tom Jones met Sex Bomb aangevraagdquote:Op maandag 14 februari 2011 18:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Viro
Ah, het spijt me, ik sliep. Welke?
Ik ben aan het luisteren.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Borgore - Ice Cream
Of echte Drum&Bass: iDOLEAST - Scythe VIP
Ja, dat wil ik ook wel weten ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Goeden riekwest wel. Welke heldin was dat?
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Goeden riekwest wel. Welke heldin was dat?
Huidig verzoekje aangevraagd door:quote:Op maandag 14 februari 2011 18:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook wel weten ja.
Je bent toch niet zwanger he?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:58 schreef sharr het volgende:
Het wordt toch maar weer tijd voor een dokter
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:58 schreef sharr het volgende:
Ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je nu wel goede kwaliteit muziek? Minimaal 192 kbps? Geen ruis erdoor? Verstaanbare dj?
komt een vrouw bij de dokterquote:Op maandag 14 februari 2011 18:58 schreef sharr het volgende:
Deze!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Meer magnetic man in draakje aub
Geniale klootzak ben je toch ook hequote:Op maandag 14 februari 2011 18:58 schreef Ezechielk het volgende:
Huppelmuts zegt!
ADOREER MIJ
Ezechielk zegt![]()
![]()
![]()
Huppelmuts ... zegt
In het openbaar graag
'alweer'quote:Op maandag 14 februari 2011 18:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Maar hoest alweer bloed
..thefuck?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Maar hoest alweer bloed
Doe eens niet!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Maar hoest alweer bloed
Kennelijk.. ?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Heb ik nou echt elke keer de laatste riekwest van draakje?
Had het al gedaan en toen ben ik naar de dokter geweest die zei dat het niets was, dus ik ga nu weer terugquote:
WHquote:
Bullet For My Valentine.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:01 schreef djkoelkast het volgende:
Right, dit is geen koelkastenhuppelmuziek
Bloed kotsen heb ik wel eens gedaan, maar bloedneus heb ik vaak en toen dus geen zin om het normaal te doen en bloed in maag = kotsenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Had het al gedaan en toen ben ik naar de dokter geweest die zei dat het niets was, dus ik ga nu weer terug
Jouw muzieksmaak he.quote:
Mooi, dan ben ik sportenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef trolololo het volgende:
Psssst... het is valentijnsdag vandaag
Over een uurtje lieve nummertjes
Zolang hoeven de luistervinken niet te wachten hoor ;-)quote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef trolololo het volgende:
Uhohquote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef trolololo het volgende:
En ik ga ze zienquote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw muzieksmaak he.
Echt zo divers
De mensen die dit zingen hebben een sigaret in hun keel terwijl ze dit zingenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef Patje1987 het volgende:
De mensen die dit zingen hebben ook teveel gerookt
Graspop?quote:
Inb4 Sharr 'garpjes'quote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef Patje1987 het volgende:
De mensen die dit zingen hebben ook teveel gerookt
Jij draait zwijmel nummersquote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef trolololo het volgende:
Dat zou ik nooit durven natuurlijkquote:
Jazeker.quote:
Mijn verzoekje voor mn exquote:Op maandag 14 februari 2011 19:03 schreef Zokunen het volgende:
Toon heeft ook al lieve liedjes gedaan
Doe eens snel ouder worden! Dan heeft het zin om je te beschermenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
OOST-TUMOR bedoel je?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:05 schreef Snuf. het volgende:
'Mubarak buiten westen'
HIJ IS IN OOST-TIMOR![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Doe eens snel ouder worden! Dan heeft het zin om je te beschermen<insert moraalridder plaatje? >SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dankje![]()
Blijkbaarquote:
quote:
Maak je oorkonde eens waar dan!quote:
Sorry, ik kan het niet lezen. Kun je wat groter schrijven?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:08 schreef Snuf. het volgende:
WTF EEN KOEKWAUS NU OP DEN MAN BIJT HOND WTF MAN EEN VROUW KORT EN PITTIG KAPSEL EN ZE HEEFT EEN HONDJE MAAR HET IS EEN ROBOT EN ZE MOET HUILEN WANT HET "HONDJE" (LEES: ROBOT) MOET HET HUIS UIT EN NU GAAT IE NAAR EEN TEHUIS.
GODVERDOMME DIT IS GEWOON TRIESTIG TOT DE MAX ZELDZAAM DIT______________________________________________________!
Ik ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:09 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb Mando Diao 2 keer live gezien. Aanraken mag.
Denk je even lekker te relaxen met goede muziek na een dag hard werken en dan krijg je deze herriequote:
ben aan het foto's uitzoeken en msn enquote:
Ik U2 3xquote:Op maandag 14 februari 2011 19:09 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb Mando Diao 2 keer live gezien. Aanraken mag.
Ik madonna van 2 meter afstandquote:
Don't forget about Mark Knopflerquote:
waar?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:11 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb Kim de Boer van TVOH aangeraakt
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:10 schreef Snuf. het volgende:
IK HEB P FABERGE EN WILLIE W VAN DE JEUGD AANGERAAKT GEZIEN
Was na de eerste aflevering van TVOH. Ze zit bij zo'n groepje '' the booming piano's'' en speelden bij ons op een bedrijfsfeest, heb met d'r gedanstquote:
quote:
Dat is niet interessant, WAAR heb je haar aangeraaktquote:Op maandag 14 februari 2011 19:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Was na de eerste aflevering van TVOH. Ze zit bij zo'n groepje '' the booming piano's'' en speelden bij ons op een bedrijfsfeest, heb met d'r gedanst![]()
Ik heb bono aangeraaktquote:Op maandag 14 februari 2011 19:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik madonna van 2 meter afstand
Housewarming ?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Lekker, wanneer weer?![]()
Bah MI van een klaarkomende WH
Heb zo een beetje d'r arm aangeraaktquote:Op maandag 14 februari 2011 19:12 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat is niet interessant, WAAR heb je haar aangeraakt
MKquote:Op maandag 14 februari 2011 19:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Don't forget about Mark Knopfler
Belangrijker..quote:
Zal half maart of anders april worden. Ik ontdekte vandaag dat ik in maart al iets te doen hebquote:
Toen moest ik nieuwe laptop kopen manquote:Op maandag 14 februari 2011 19:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij hebt op haar foto gedruppeld. Toen de foto nog niet geprint was.
Ik raak mijn boobs dagelijks aanquote:Op maandag 14 februari 2011 19:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik raak Popje-popje aan wanneer ik wil
Ik was die ene met dat roze hoedje.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:12 schreef Snuf. het volgende:
WAT IS DEZEN WEBHAK EN IK WAREN 2 KEER BIJ HETZELFDE CONCERT WAT IS DEZEN
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik raak mijn boobs dagelijks aan
ik heb genoeg in maart te doenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal half maart of anders april worden. Ik ontdekte vandaag dat ik in maart al iets te doen heb
Jij ook 3 x dan?quote:
Ik raak mijn penis dagelijks aanquote:Op maandag 14 februari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik raak mijn boobs dagelijks aan
Ik ookquote:Op maandag 14 februari 2011 19:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik was die ene met dat roze hoedje.
Oh oh oh. Gaat nog heel wat worden om een datum te kiezen dat iedereen kanquote:Op maandag 14 februari 2011 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb genoeg in maart te doen
Wie niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik raak mijn penis dagelijks aan
HAHA JAPEMANS IS DIKquote:Op maandag 14 februari 2011 19:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik raak mijn pens dagelijks aan
31 april. Dan heeft niemand nog iets in de agenda.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh oh oh. Gaat nog heel wat worden om een datum te kiezen dat iedereen kan
Neequote:Op maandag 14 februari 2011 19:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Raak jij mijn penis ook dagelijks aan?
Die zijn er nietquote:Op maandag 14 februari 2011 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand nog leuke hardcore/hardstyle nummers?
Dat zijn wel 2 compleet verschillende stijlen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jij doet toch alleen maintstreamquote:Op maandag 14 februari 2011 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dj Promo - Escape from the hostilequote:Op maandag 14 februari 2011 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nu moet jij dus doodquote:Op maandag 14 februari 2011 19:17 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, ook nog ijshockey gespeeld met Danny de Munk en gevoetbald met Andy vd Meijden.
Heb het nodig voor zondagquote:Op maandag 14 februari 2011 19:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zijn wel 2 compleet verschillende stijlen.
Demy de Zeeuw heeft mij vroeger ook nog gepoort en meer.... :Squote:Op maandag 14 februari 2011 19:17 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, ook nog ijshockey gespeeld met Danny de Munk en gevoetbald met Andy vd Meijden.
Zatox & The Vamper - The Crewquote:Op maandag 14 februari 2011 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ok dan. Je bent niet cool als je niet bij Sparta speeldequote:Op maandag 14 februari 2011 19:17 schreef JApieman het volgende:
Ik heb een leraar en die heeft voor ADO den haag gespeeld.
Hij wel hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 19:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ok dan. Je bent niet cool als je niet bij Sparta speelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |