Je was wel in mijn gedachtenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja kak, is er nu echt niemand hier die mij die kaart gestuurd heeft?
Dat valt toch wel meequote:Op maandag 14 februari 2011 18:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je lijkt wel een basisschoolmeisje van 12
Verwacht je veel dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh ja, ik heb geen sleutel van de brievenbus, moet wachten tot broertje thuis komt vannacht
Ik verwacht niets eigenlijk, iig niet voor mezelfquote:Op maandag 14 februari 2011 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verwacht je veel dan?
Oe wie ging er ook alweer naar de huishoudbeurs?
Myraquote:
Ik reed bijna langs jou huis, telt dat ook?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Myra![]()
![]()
Ik reed nog langs je huis!![]()
Zoals elke dag 2 keer per dag
Nou dat weet ik niet hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 18:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik reed bijna langs jou huis, telt dat ook?
Daar zul je dus nooit achter komen!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja kak! Ik weet het dus echt neit.. De email kaart is al getraceerd.. maar die echte! van wie komt die?!
Niet van mij. Voor zover ik me kan herinneren. Maar dat zegt nooit zoveel.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja kak! Ik weet het dus echt neit.. De email kaart is al getraceerd.. maar die echte! van wie komt die?!
Bierquote:Op maandag 14 februari 2011 18:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet van mij. Voor zover ik me kan herinneren. Maar dat zegt nooit zoveel.
Van wie is die mail dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bier houdt onvoorwaardelijk van mij! En omgekeerd. Daar heb ik geen kaartjes voor nodig.quote:
Van mij. Lief he?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb ik haar gegevenquote:
Ja, soms komt er ineens zo'n nummer voorbij dat net iets harder aankomt..quote:Op maandag 14 februari 2011 18:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hup blije muziek aanzetten dan
Zo'n dag als vandaagquote:Op maandag 14 februari 2011 18:38 schreef xFriendx het volgende:
En toch, met jullie kom je ook zo'n dag als vandaag wel door
Wat ben je scherp vandaag!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zo'n dag als vandaagtis elke week maandag hoor
Dat is waar, maar niet iedereen vind zo'n dag even makkelijk en denk dat het voor die mensen wel leuk is als ze hier gewoon gezellig kunnen kletsen met mensen die ze kennen, al dan niet in het echt.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zo'n dag als vandaagtis elke week maandag hoor
dat niet makkelijk vinden doet men echt zelf hoor. Ik vind het ook niet tof om alleen te zijn maar heb dat gevoel niet meer of minder op 14 februari, hecht totaal geen waarde eraanquote:Op maandag 14 februari 2011 18:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is waar, maar niet iedereen vind zo'n dag even makkelijk en denk dat het voor die mensen wel leuk is als ze hier gewoon gezellig kunnen kletsen met mensen die ze kennen, al dan niet in het echt.
Picture this!!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, soms komt er ineens zo'n nummer voorbij dat net iets harder aankomt..
Ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat niet makkelijk vinden doet men echt zelf hoor. Ik vind het ook niet tof om alleen te zijn maar heb dat gevoel niet meer of minder op 14 februari, hecht totaal geen waarde eraan
Ik heb er als verstokte vrijgezel totaal geen problemen meequote:Op maandag 14 februari 2011 18:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is waar, maar niet iedereen vind zo'n dag even makkelijk en denk dat het voor die mensen wel leuk is als ze hier gewoon gezellig kunnen kletsen met mensen die ze kennen, al dan niet in het echt.
Is net hoe erg je het zelf maakt inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2011 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er als verstokte vrijgezel totaal geen problemen mee
Oh joy oh joy!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Picture this!!
Klussen in je nieuwe flat, ex die komt helpen, radio veronica die eerst Anouk - Nobody';s wife draait en daar na T'pau - China in your hand en nog meer romantische meuk![]()
I had a blast today
eindelijk iemandquote:Op maandag 14 februari 2011 18:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens.
quote:
Neequote:Op maandag 14 februari 2011 18:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mij een kaartje sturen?!!!??!
Die van de email wel, da was een vriend.. maar het echte kaartje?!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee
Is die Geheimeaanbidder al ontmaskerd trouwens?
Ja ja nu weten we het welquote:Op maandag 14 februari 2011 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die van de email wel, da was een vriend.. maar het echte kaartje?!![]()
die nog niet
Jij had wel een kaartjequote:Op maandag 14 februari 2011 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die van de email wel, da was een vriend.. maar het echte kaartje?!![]()
die nog niet
Heel vrouwelijk Singles? Dan is 't vast niet Skippy geweest..quote:Op maandag 14 februari 2011 18:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij had wel een kaartje
Maar Geheimeaanbidder, die van de PM... Ik las al dat ie heel vrouwelijk Singles heeft meegenomen, maar ik wil weten wie hij is
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:00 schreef S95Sedan het volgende:
Meegenomen?
Dus alle vrouwen zijn straks weg
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:00 schreef S95Sedan het volgende:
Meegenomen?
Dus alle vrouwen zijn straks weg
Hoop in bange tijden.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, jullie zitten met deze oude muts opgescheept dan.
Dat is niet ergquote:Op maandag 14 februari 2011 19:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wees blij dat het er maar een isquote:Op maandag 14 februari 2011 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had ineens een PM. Vorig jaar was er volgens mij ook zo'n grapjas met Valentijn.
De achtergelaten vrouwquote:
Och och, niet zo hard zijn voor jezelfquote:Op maandag 14 februari 2011 19:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik zit straks dus niet alleen tussen het tuigquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik zit straks dus niet alleen tussen het tuig
quote:
Ik welquote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
we zijn echt familie geloof ikquote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
we zijn echt familie geloof ik![]()
Ik wou net zeggen!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:04 schreef xFriendx het volgende:
Wat voor pm? Is er straks een knuffelparty?
Ah mijn niet zo anonieme valentijntjequote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah mijn niet zo anonieme valentijntje
Had jij wel een kaart?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah mijn niet zo anonieme valentijntje
van een veel hoogwaardiger niveau dan: jij hebt een opening en ik heb zin, zal t wel niet geweest als ik de gemiddelde fokker die zulke dingen zou doen in gedachen houdquote:Op maandag 14 februari 2011 19:04 schreef xFriendx het volgende:
nee hoor, gelijke behandelingquote:
Nee een whatsappjequote:
de 3 leuksten nog welquote:Op maandag 14 februari 2011 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat een botte lul, hij slaat er gewoon 3 over!
Hij was net hier, maar ik mocht ook geen PM want ik had geen tietenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat een botte lul, hij slaat er gewoon 3 over!
quote:
2 van de 3 kan ik beamen ja, maar die 3e is nog maar de vraagquote:
Sinds wanneer hebben wij joejoe daar voor nodig?quote:
Heet een orgie tegenwoordig zo?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:04 schreef xFriendx het volgende:
True that.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben wij joejoe daar voor nodig?
ik ben onmisbaarquote:Op maandag 14 februari 2011 19:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben wij joejoe daar voor nodig?
Een orgie waar iedereen hem er lafjes tegenaan houdt? Wat een sof!quote:
Ehm, not to burst your bubble...quote:
Een sof?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een orgie waar iedereen hem er lafjes tegenaan houdt? Wat een sof!
*plaat voor kop houdt*quote:Op maandag 14 februari 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, not to burst your bubble...
quote:
quote:sof
Spreekwoorden: (1914) Een sof.
Onder een sof (hebr. sauph, einde) verstaat men een slecht einde1), tegenslag, strop, teleurstelling, slecht verloop, mislukking; een (leelijke) sof innemen, een tegenslag ondervinden (Woordenschat, 1077). Vgl. Speenhoff III, 9:
legeips?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Probeer eens een spiegel omgekeerd
Vrouwen en telefoons gaan ook niet samenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:11 schreef Yuki het volgende:
Ik wilde vanmiddag iemand PM'en maar dat lukte niet met m'n telefoon
ben ikquote:
Juist wel. Ik kan echt uuuuuuuren bellenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouwen en telefoons gaan ook niet samen
Dat zeg ikquote:
Is ook wel een vereiste voor je baan natuurlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 19:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Juist wel. Ik kan echt uuuuuuuren bellen
ik ga nu dus ook heel verstandig wat anders doenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik
Bijdehandquote:Op maandag 14 februari 2011 19:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanochtend, 35 minuten, wat een ongelofelijke hufter zegquote:Op maandag 14 februari 2011 19:14 schreef STING het volgende:
[..]
Is ook wel een vereiste voor je baan natuurlijk
Maar we roken niet!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:15 schreef xFriendx het volgende:
Samengevat is er dus ergens een orgie waar iedereen em er maar lafjes tegenaan houd omdat er toch geen dames zijn want die hebben ons toch niet nodig hoor ik net. Sounds pretty gay to me
Wat heeft roken er nou weer mee te maken?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar we roken niet!
Wacht, MissB wel..
Nee nee belmarietje, jij wilde gewoon niet naar meneer luisterenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanochtend, 35 minuten, wat een ongelofelijke hufter zeg
Van de reclames enzo.. "maar ik rook niet!"quote:Op maandag 14 februari 2011 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heeft roken er nou weer mee te maken?
Die man struikelde over het woordje "kunt", waar wij "moet" bedoelen. En daarmee wist hij 35 minuten vol te lullen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee nee belmarietje, jij wilde gewoon niet naar meneer luisteren
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, soms misschien ook wel handsfree
Ja ja, geef die man maar de schuldquote:Op maandag 14 februari 2011 19:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
* missbehavin steekt er nog maar eentje opquote:Op maandag 14 februari 2011 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van de reclames enzo.. "maar ik rook niet!"
Was 't een nieuwe Nederlander?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die man struikelde over het woordje "kunt", waar wij "moet" bedoelen. En daarmee wist hij 35 minuten vol te lullen.
Ik heb opgehangen
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 19:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja ja, geef die man maar de schuld
*aansteker uit blaast*quote:Op maandag 14 februari 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin steekt er nog maar eentje op
Nee. Ik gok PVV stemmer zelfsquote:Op maandag 14 februari 2011 19:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was 't een nieuwe Nederlander?
grapjasquote:
Hij wilde dus gewoon een man aan de lijn en geen jonge deernequote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij hebt lefIk doe het je niet na, ik haal graag de volgende dag ook nog.
Ik verkoop onzin en ik ben zo eigenwijs als de pest.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij wilde dus gewoon een man aan de lijn en geen jonge deerne
She can't hurt what she can't catch!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij hebt lefIk doe het je niet na, ik haal graag de volgende dag ook nog.
I'll just puf and blow you awayquote:Op maandag 14 februari 2011 19:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I'll huf and puf and blow your flame away!
Misschien moet ie éerst leren lezen, daarna de voorwaarden nog eens lezenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik verkoop onzin en ik ben zo eigenwijs als de pest.
Uhu. Lees de voorwaarden eens, en leer lezen. Lamlul
En je bent er heel zeker van dat je eerder weg bent dan dat ze geschopt heeft?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
She can't hurt what she can't catch!
Waarom bel je sowieso 35minuten daaroverquote:Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oe, naaais!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mager sprietjequote:Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I'll just puf and blow you away
Hell yea!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je bent er heel zeker van dat je eerder weg bent dan dat ze geschopt heeft?
Hij heeft minimaal 10 keer hetzelfde verteld. En ik dus ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom bel je sowieso 35minuten daarover![]()
quote:
quote:
Jij bent gewoon mager, klaar. End of storyquote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
blijkbaar slechtziend onderdeurtje
MissB.quote:
Yes, die heb je er bij zittenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent gewoon mager, klaar. End of story
Goed punt!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien moet ie éerst leren lezen, daarna de voorwaarden nog eens lezen![]()
Wie ben jij dan?quote:
Ah tof man, zat er wel aan te komen ook, maar toch altijd leuk als het ook echt zo blijkt te zijn!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
MissB.
Ja, het is echt zo ontzettend leuk, en ik heb ook leuke collega's.
Ben er zo blij mee!
Ach ja. Eens is de eerste keer dat je een klant ophangtquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij heeft minimaal 10 keer hetzelfde verteld. En ik dus ook.
Na 35 minuten was ik het zat, want het werd echt vervelend. Dus ik heb hem gewaarschuwd en daarna opgehangen
Hij was scherpquote:Op maandag 14 februari 2011 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook ik heb mijn (zeldzame) momenten
Dat zeiden mijn collega's ook alquote:Op maandag 14 februari 2011 19:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had waarschijnlijk na 2keer al opgehangen
Hehe, ja, dat ben ik dus.. Creatief en verfrissend.. jij bent een laf aftreksel van iemand hierquote:Op maandag 14 februari 2011 19:27 schreef WoestAantrekkelijk het volgende:
[..]
Ow, ik dacht creatief en verfrissend te zijn, maar nu blijkt het tegenovergestelde... Bummer!
Waarom? Heeft die man je uitgescholden ofzo?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij was scherp
[..]
Dat zeiden mijn collega's ook al
Ik zat ook echt te trillen van boosheid
Ik heb jou niks te bewijzenquote:
Soms kom je er inderdaad niet uit, en dan is het klaar. Gewoon ophangen, de telefoon dan he...quote:Op maandag 14 februari 2011 19:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had waarschijnlijk na 2keer al opgehangen
Dank je, dank je, handtekeningen na een grote hoeveelheid drank!quote:
Hij was ontzettend denigrerend en ik bléééf maar netjes...quote:Op maandag 14 februari 2011 19:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom? Heeft die man je uitgescholden ofzo?
Ga dan niet bij een callcenter werken, als je niet tegen mensen kan die niet snappen wat je uitlegt.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij was ontzettend denigrerend en ik bléééf maar netjes...
Ignorant volk
Nu kan ik er heel hard om lachen trouwens, maar ik kon die vent wel wurgen
Hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:30 schreef STING het volgende:
[..]
HierZo hee, die kijkt scheel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ongeveer 1% van de telefoontjes. En zo stom als ik 'm vandaag had, heb ik tot nu toe nog niet gehad. Geen reden om m'n baan op te zeggen hoor.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ga dan niet bij een callcenter werken, als je niet tegen mensen kan die niet snappen wat je uitlegt.
[..]
HierVerrek, zie nu opeens dat de ogen van die Kara actrice scheef staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Het is maar net waar je op let...quote:
[..]
HierSuper!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
HierVan missb einsteinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sja, ik vind een zeikende klant niet zo'n ramp om daarvan trillend thuis te komen, maar ik ben misschien op dat gebied ook wel wat gewend.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is ongeveer 1% van de telefoontjes. En zo stom als ik 'm vandaag had, heb ik tot nu toe nog niet gehad. Geen reden om m'n baan op te zeggen hoor.
Ik kan er nu toch ook om lachen
Ik zat na het gesprek te trillen. Ook omdat ik voor het eerst zo "onbeschoft" was om de telefoon op te hangen. 5 minuten later was ik het kwijtquote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, ik vind een zeikende klant niet zo'n ramp om daarvan trillend thuis te komen, maar ik ben misschien op dat gebied ook wel wat gewend.
Zal ook meevallen als je vaker van die tokkies aan de telefoon hebt gehad. Op gegeven moment dan doet dat je niet eens meer watquote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, ik vind een zeikende klant niet zo'n ramp om daarvan trillend thuis te komen, maar ik ben misschien op dat gebied ook wel wat gewend.
Niet iedereen is zo wereldwijs als jij natuurlijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Kluts het volgende:
'Hey waus, wat kost me een verzekering voor mn Opel Manta, een groenuh!'quote:Op maandag 14 februari 2011 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal ook meevallen als je vaker van die tokkies aan de telefoon hebt gehad. Op gegeven moment dan doet dat je niet eens meer wat
Vla, danoontje of... wat ook alweer?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kinders, help eens, ik heb een toetjes dilemma
* AirwiN geeft J-F een schop onder z'n hol.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eet gewoon alles op.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
B&J's Cookie Doughquote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vla, danoontje of... wat ook alweer?
Ben je eindelijk oud genoeg om zelf te kiezen moeten wij het nog voor je beslissen?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Meeste tokkies zijn vooral blij dat ik het wel snapquote:Op maandag 14 februari 2011 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal ook meevallen als je vaker van die tokkies aan de telefoon hebt gehad. Op gegeven moment dan doet dat je niet eens meer wat
En ik vind het lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 19:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
overpricede en overhypede meuk, net zoals starbucks
Daar kweek je op een gegeven moment een soort olifantenhuid voorquote:Op maandag 14 februari 2011 19:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zat na het gesprek te trillen. Ook omdat ik voor het eerst zo "onbeschoft" was om de telefoon op te hangen. 5 minuten later was ik het kwijtHele dag lol om gehad met collega's
ALLES! Degene die me inwerkt neemt echt de tijd, het bedrijf is hartstikke leuk, de collega's ook heel gezellig en ik voel me er dan ook heel welkom. En de werkzaamheden zijn ook tof, op verschillende vlakken moet ik dingen gaan doen, zodat ik er mooi achter kan komen wat ik nou echt leuk vind. Moet me o.a. gaan bezighouden met sales, maar ook met projectadministratie en verder is het de bedoeling dat ik kijk welke dingen er nog beter zouden kunnen binnen de functie om deze hier en daar nog wat uit te kunnen breiden.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo wereldwijs als jij natuurlijk.Maarre, vertel, wat maakte je eerste werkdag zo tof?
Beide boeiend, als het maar lekker isquote:Op maandag 14 februari 2011 19:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
overpricede en overhypede meuk, net zoals starbucks
*voorkauw*quote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n grote bak is wel veel in 1 keer hoor
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent gewoon mager, klaar. End of story
Nice, klinkt alsof je genoeg kanten op kan.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef Kluts het volgende:
ALLES! Degene die me inwerkt neemt echt de tijd, het bedrijf is hartstikke leuk, de collega's ook heel gezellig en ik voel me er dan ook heel welkom. En de werkzaamheden zijn ook tof, op verschillende vlakken moet ik dingen gaan doen, zodat ik er mooi achter kan komen wat ik nou echt leuk vind. Moet me o.a. gaan bezighouden met sales, maar ook met projectadministratie en verder is het de bedoeling dat ik kijk welke dingen er nog beter zouden kunnen binnen de functie om deze hier en daar nog wat uit te kunnen breiden.
Al met al, tof!
Leuk, leuk, leukquote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
ALLES! Degene die me inwerkt neemt echt de tijd, het bedrijf is hartstikke leuk, de collega's ook heel gezellig en ik voel me er dan ook heel welkom. En de werkzaamheden zijn ook tof, op verschillende vlakken moet ik dingen gaan doen, zodat ik er mooi achter kan komen wat ik nou echt leuk vind. Moet me o.a. gaan bezighouden met sales, maar ook met projectadministratie en verder is het de bedoeling dat ik kijk welke dingen er nog beter zouden kunnen binnen de functie om deze hier en daar nog wat uit te kunnen breiden.
Al met al, tof!
Mijn maag trekt dat toch heul niet na een stamppotquote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet toch wel lukken? Slap spul dus je hebt het zo naar binnen gewerkt.
Of je wordt er een naar mens van. Zoals ik bij de belastingtelefoon. Ben er ook gelijk weggegaan toen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef STING het volgende:
[..]
Daar kweek je op een gegeven moment een soort olifantenhuid voor
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n grote bak is wel veel in 1 keer hoor
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef STING het volgende:
[..]
*voorkauw*
Dan bewaar je nog wat voor de rest van week.
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Al met al, tof!
Klinkt goed mevrouw klutsquote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Al met al, tof!
quote:
Ik hoef me in deze functie idd voorlopig niet te vervelen en anders is er binnen dit bedrijf meer dan genoeg ruimte om me te ontwikkelen en door te groeien.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nice, klinkt alsof je genoeg kanten op kan.
het is ook lekker maar omgerekend (ja niet doen, ik weet het) 10 gulden!!! voor n bakkie ijs?quote:
Hangt een beetje af van het bedrijf waar je op de 'desk' werkt.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of je wordt er een naar mens van. Zoals ik bij de belastingtelefoon. Ben er ook gelijk weggegaan toen.
Ik was echt blij met m'n collega's. Iedereen prees me dat ik zo lang rustig had kunnen blijven en ze waren het er allemaal over eens dat ik het volste recht had om op te hangen. Ik wist ook zeker dat ik niets verkeerd deed, dus ik voelde me binnen no time weer helemaal prima.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef STING het volgende:
[..]
Daar kweek je op een gegeven moment een soort olifantenhuid voor
Ach, ik had een extratje, dus kon het bij de booschappenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is ook lekker maar omgerekend (ja niet doen, ik weet het) 10 gulden!!! voor n bakkie ijs?no way
Dat is met zoveel dingen zo. Niet alleen datquote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is ook lekker maar omgerekend (ja niet doen, ik weet het) 10 gulden!!! voor n bakkie ijs?no way
Heel veel van dit soort mensen gehad vandaagquote:Op maandag 14 februari 2011 19:39 schreef STING het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van het bedrijf waar je op de 'desk' werkt.
Op een desk met allemaal klagende en negatieve mensen, waar je het het niet goed kan doen, kan je erg afmatten. Maar als je op een desk zit waar je bijv. daadwerkelijk mensen kan helpen en ze happy zijn, geeft dat juist weer energie.
Vorige week was het in de bonus. En ik ben echt NIET dol op ijs, maar B&J's vind ik lekker. Dan is het geld (als ik het over heb) me het ook zeker wel waardquote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Brandstof.. vroeger gemiddeld 50 gulden, nu gemiddeld 50 euro per tankbeurt..quote:Op maandag 14 februari 2011 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is met zoveel dingen zo. Niet alleen dat
ja maar dat B&J en starbucks, het is zo overhyped, echt een bak straciatella ijs smaakt me net zo goed lekker hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is met zoveel dingen zo. Niet alleen dat
Omrekenen naar guldens? Seriously?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als je daar op termijn leuke carrièrestappen kan maken. Ik ga voor je duimen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef Kluts het volgende:
Ik hoef me in deze functie idd voorlopig niet te vervelen en anders is er binnen dit bedrijf meer dan genoeg ruimte om me te ontwikkelen en door te groeien.
nja zo bijzonder vind ik t niet eens hoor, imho zwaar overhyed en overgewaardeerdquote:Op maandag 14 februari 2011 19:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vorige week was het in de bonus. En ik ben echt NIET dol op ijs, maar B&J's vind ik lekker. Dan is het geld (als ik het over heb) me het ook zeker wel waard
Dat dus! Laten we economische verschijnselen zoals inflatie voor het gemak maar even vergeten.quote:
In 1950 betaalde je zelfs maar 10 gulden voor een volle tank!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Brandstof.. vroeger gemiddeld 50 gulden, nu gemiddeld 50 euro per tankbeurt..
Reken eens uit, ruwwer 110 GULDEN voor een volle tank van 45 liter
nja hoe dan ook ik vind 5 euro voor het formaat bekertje ijs belachelijk, maar omdat het overhyped is kunnen ze t maken, net als bij starbucks en zo geweldig is t imho gewoon nietquote:
Wat? Zijn ze van toen al de prijs zo gaan opdrijven om ons met de overgang naar de Euro nog es extra te belazeren?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:43 schreef MissMSX het volgende:
In 1950 betaalde je zelfs maar 10 gulden voor een volle tank!
Ik geef je wel gelijk trouwens hoor, ik haal het ook niet elke week ofzo, 1 keer in de maand zo'n bakjequote:Op maandag 14 februari 2011 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nja hoe dan ook ik vind 5 euro voor het formaat bekertje ijs belachelijk, maar omdat het overhyped is kunnen ze t maken, net als bij starbucks en zo geweldig is t imho gewoon niet
We gebruiken de euro nog maar sinds 2002 hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dus! Laten we economische verschijnselen zoals inflatie voor het gemak maar even vergeten.
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
We gebruiken de euro nog maar sinds 2002 hoor
Typisch dat je er met Lushmeuk dan wel intrapt.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
nja hoe dan ook ik vind 5 euro voor het formaat bekertje ijs belachelijk, maar omdat het overhyped is kunnen ze t maken, net als bij starbucks en zo geweldig is t imho gewoon niet
Het slagroomijs van de Aldi isquote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb 1000x liever een goedkope bak straciatella ijs met slagroom dan een bakje B&J's
Je valt een beetje in de herhalingquote:Op maandag 14 februari 2011 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ga jij nog eens m'n berichtje beantwoorden?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb 1000x liever een goedkope bak straciatella ijs met slagroom dan een bakje B&J's
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch dat je er met Lushmeuk dan wel intrapt.
Vroeger kostte een puntzak patat (zonder zout, zonder mayonaise) 12 cent. Nu lap je daar snel 1,50 voor. Dat is 330 guldencent. Dat is bijna 28 keer zoveel!!!! DAT DIT KAN etc etcquote:Op maandag 14 februari 2011 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Brandstof.. vroeger gemiddeld 50 gulden, nu gemiddeld 50 euro per tankbeurt..
Reken eens uit, ruwwer 110 GULDEN voor een volle tank van 45 liter
Dus stel dat de inflatie 1% per jaar was, dan is er nu al sprake van ruim 10% inflatie in die periode.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef Yuki het volgende:
Ja zodra ik weet wat ik erop moet zeggenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga jij nog eens m'n berichtje beantwoorden?
quote:
Mind the PI jongensquote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus stel dat de inflatie 1% per jaar was, dan is er nu al sprake van ruim 10% inflatie in die periode.
Dat is dan de chartale ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet? Zeg me gewoon wat je vindtquote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zodra ik weet wat ik erop moet zeggen
Doe maar snel vergeten danquote:Op maandag 14 februari 2011 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wil ik helemaal niet weten
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wil ik helemaal niet weten
Ik zal maar niet zeggen dat ik met een bak Cookie Dough op schoot zit..quote:
lush is niet overhyped, zie lush nooit in tvreclames oid en t ruikt gewoon heel anders dan goedkope meuk en je huid reageert er gewoon heel anders (beter!) op, dus nee die vergelijking gaat echt niet opquote:Op maandag 14 februari 2011 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch dat je er met Lushmeuk dan wel intrapt.
Kaartjes? Neh. Ik zat wel in de trein met een halve meter 120mm²-kabel. Ik dacht áls er nog een opmerking komt zeg ik: is beter dan een roos hè.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Honingbijtje
Jij nog kaartjes gehad vandaag?
B&J maakt ook amper reclame. Ik vind Lush eigenlijk lang niet meer zo super voor de huid of haar eigenlijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lush is niet overhyped, zie lush nooit in tvreclames oid en t ruikt gewoon heel anders dan goedkope meuk en je huid reageert er gewoon heel anders op, dus nee die vergelijking gaat echt niet op
neequote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zelfgemaakte?
En zo ja: Zelf gemaakt?
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kaartjes? Neh. Ik zat wel in de trein met een halve meter 120mm²-kabel. Ik dacht áls er nog een opmerking komt zeg ik: is beter dan een roos hè.
Ik had gisterquote:Op maandag 14 februari 2011 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ut jij niehiet! *trekt gemeen gezicht*
omdat je huid er aan wentquote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
B&J maakt ook amper reclame. Ik vind Lush eigenlijk lang niet meer zo super voor de huid of haar eigenlijk.
Nee, zover komt het dan niet eens.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfgemaakt zit toch ook in een bakje
En van een hoop dingen vind ik het onhandig in het gebruik.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
B&J maakt ook amper reclame. Ik vind Lush eigenlijk lang niet meer zo super voor de huid of haar eigenlijk.
Jij maakt het in de lucht?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, zover komt het dan niet eens.
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, zover komt het dan niet eens.
Het is allemaal een gimmick denk ik. Net zoals Apple, B&J, Starbucks, Lush.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
En van een hoop dingen vind ik het onhandig in het gebruik.
jij moet ook al bijna over op "voor de oudere huid" natuurlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan er anders steeds minder goed tegen.
Ik hoef niet nuquote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gister is niet nu en ik heb 't nu! *stampvoet*
Starbucks ook niet. En voor zowel het ijs van B&J als de koffie van Starbucks geldt dat 't gewoon heel anders ruikt en smaakt dan goedkope meuk en je tong reageert er gewoon heel anders op, dus nee die vergelijking gaat eigenlijk best op.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Wil je nog ES-lasblokken hebben voor in een bloemenvaas?quote:
Jij bent net van de Zwitsal afquote:Op maandag 14 februari 2011 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij moet ook al bijna over op "voor de oudere huid" natuurlijk
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is allemaal een gimmick denk ik. Net zoals Apple, B&J, Starbucks, Lush.
Zwitsalquote:Op maandag 14 februari 2011 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent net van de Zwitsal af
Hoe romantischquote:Op maandag 14 februari 2011 19:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wil je nog ES-lasblokken hebben voor in een bloemenvaas?
[ afbeelding ]
Hebben zeer weinig water nodig.
Ik snap ook wel dat het allemaal wel beter is dan goedkope meuk, maar het is allemaal een beetje een soort hype, alsof het hip is als je het gebruikt of eet.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Starbucks ook niet. En voor zowel het ijs van B&J als de koffie van Starbucks geldt dat 't gewoon heel anders ruikt en smaakt dan goedkope meuk en je tong reageert er gewoon heel anders op, dus nee die vergelijking gaat eigenlijk best op.
waarom hebben ze geen babylijn van Lush?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zwitsalweet je hoe lekker dat ruikt?
Heb jij stiekem in m'n armsteun zitten snuiven?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zwitsalweet je hoe lekker dat ruikt?
Sarcasme, je mist het.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap ook wel dat het allemaal wel beter is dan goedkope meuk, maar het is allemaal een beetje een soort hype, alsof het hip is als je het gebruikt of eet.
Ik twijfel er niet aanquote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pas op hoor want ik doe het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ritualsquote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
Zwitsal is goor spul. Mijn Mandarin Delight body lotion is veel fijner.
Ho stop wacht, jij bent een vent en hebt het over JOUW bodylotion?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
Zwitsal is goor spul. Mijn Mandarin Delight body lotion is veel fijner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |