Je was wel in mijn gedachtenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja kak, is er nu echt niemand hier die mij die kaart gestuurd heeft?
Dat valt toch wel meequote:Op maandag 14 februari 2011 18:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je lijkt wel een basisschoolmeisje van 12
Verwacht je veel dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh ja, ik heb geen sleutel van de brievenbus, moet wachten tot broertje thuis komt vannacht
Ik verwacht niets eigenlijk, iig niet voor mezelfquote:Op maandag 14 februari 2011 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verwacht je veel dan?
Oe wie ging er ook alweer naar de huishoudbeurs?
Myraquote:
Ik reed bijna langs jou huis, telt dat ook?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Myra![]()
![]()
Ik reed nog langs je huis!![]()
Zoals elke dag 2 keer per dag
Nou dat weet ik niet hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 18:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik reed bijna langs jou huis, telt dat ook?
Daar zul je dus nooit achter komen!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja kak! Ik weet het dus echt neit.. De email kaart is al getraceerd.. maar die echte! van wie komt die?!
Niet van mij. Voor zover ik me kan herinneren. Maar dat zegt nooit zoveel.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja kak! Ik weet het dus echt neit.. De email kaart is al getraceerd.. maar die echte! van wie komt die?!
Bierquote:Op maandag 14 februari 2011 18:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet van mij. Voor zover ik me kan herinneren. Maar dat zegt nooit zoveel.
Van wie is die mail dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bier houdt onvoorwaardelijk van mij! En omgekeerd. Daar heb ik geen kaartjes voor nodig.quote:
Van mij. Lief he?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb ik haar gegevenquote:
Ja, soms komt er ineens zo'n nummer voorbij dat net iets harder aankomt..quote:Op maandag 14 februari 2011 18:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hup blije muziek aanzetten dan
Zo'n dag als vandaagquote:Op maandag 14 februari 2011 18:38 schreef xFriendx het volgende:
En toch, met jullie kom je ook zo'n dag als vandaag wel door
Wat ben je scherp vandaag!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zo'n dag als vandaagtis elke week maandag hoor
Dat is waar, maar niet iedereen vind zo'n dag even makkelijk en denk dat het voor die mensen wel leuk is als ze hier gewoon gezellig kunnen kletsen met mensen die ze kennen, al dan niet in het echt.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zo'n dag als vandaagtis elke week maandag hoor
dat niet makkelijk vinden doet men echt zelf hoor. Ik vind het ook niet tof om alleen te zijn maar heb dat gevoel niet meer of minder op 14 februari, hecht totaal geen waarde eraanquote:Op maandag 14 februari 2011 18:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is waar, maar niet iedereen vind zo'n dag even makkelijk en denk dat het voor die mensen wel leuk is als ze hier gewoon gezellig kunnen kletsen met mensen die ze kennen, al dan niet in het echt.
Picture this!!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, soms komt er ineens zo'n nummer voorbij dat net iets harder aankomt..
Ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat niet makkelijk vinden doet men echt zelf hoor. Ik vind het ook niet tof om alleen te zijn maar heb dat gevoel niet meer of minder op 14 februari, hecht totaal geen waarde eraan
Ik heb er als verstokte vrijgezel totaal geen problemen meequote:Op maandag 14 februari 2011 18:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is waar, maar niet iedereen vind zo'n dag even makkelijk en denk dat het voor die mensen wel leuk is als ze hier gewoon gezellig kunnen kletsen met mensen die ze kennen, al dan niet in het echt.
Is net hoe erg je het zelf maakt inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2011 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er als verstokte vrijgezel totaal geen problemen mee
Oh joy oh joy!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Picture this!!
Klussen in je nieuwe flat, ex die komt helpen, radio veronica die eerst Anouk - Nobody';s wife draait en daar na T'pau - China in your hand en nog meer romantische meuk![]()
I had a blast today
eindelijk iemandquote:Op maandag 14 februari 2011 18:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens.
quote:
Neequote:Op maandag 14 februari 2011 18:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mij een kaartje sturen?!!!??!
Die van de email wel, da was een vriend.. maar het echte kaartje?!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee
Is die Geheimeaanbidder al ontmaskerd trouwens?
Ja ja nu weten we het welquote:Op maandag 14 februari 2011 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die van de email wel, da was een vriend.. maar het echte kaartje?!![]()
die nog niet
Jij had wel een kaartjequote:Op maandag 14 februari 2011 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die van de email wel, da was een vriend.. maar het echte kaartje?!![]()
die nog niet
Heel vrouwelijk Singles? Dan is 't vast niet Skippy geweest..quote:Op maandag 14 februari 2011 18:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij had wel een kaartje
Maar Geheimeaanbidder, die van de PM... Ik las al dat ie heel vrouwelijk Singles heeft meegenomen, maar ik wil weten wie hij is
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:00 schreef S95Sedan het volgende:
Meegenomen?
Dus alle vrouwen zijn straks weg
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:00 schreef S95Sedan het volgende:
Meegenomen?
Dus alle vrouwen zijn straks weg
Hoop in bange tijden.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, jullie zitten met deze oude muts opgescheept dan.
Dat is niet ergquote:Op maandag 14 februari 2011 19:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wees blij dat het er maar een isquote:Op maandag 14 februari 2011 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had ineens een PM. Vorig jaar was er volgens mij ook zo'n grapjas met Valentijn.
De achtergelaten vrouwquote:
Och och, niet zo hard zijn voor jezelfquote:Op maandag 14 februari 2011 19:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik zit straks dus niet alleen tussen het tuigquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik zit straks dus niet alleen tussen het tuig
quote:
Ik welquote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
we zijn echt familie geloof ikquote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
we zijn echt familie geloof ik![]()
Ik wou net zeggen!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:04 schreef xFriendx het volgende:
Wat voor pm? Is er straks een knuffelparty?
Ah mijn niet zo anonieme valentijntjequote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah mijn niet zo anonieme valentijntje
Had jij wel een kaart?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah mijn niet zo anonieme valentijntje
van een veel hoogwaardiger niveau dan: jij hebt een opening en ik heb zin, zal t wel niet geweest als ik de gemiddelde fokker die zulke dingen zou doen in gedachen houdquote:Op maandag 14 februari 2011 19:04 schreef xFriendx het volgende:
nee hoor, gelijke behandelingquote:
Nee een whatsappjequote:
de 3 leuksten nog welquote:Op maandag 14 februari 2011 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat een botte lul, hij slaat er gewoon 3 over!
Hij was net hier, maar ik mocht ook geen PM want ik had geen tietenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat een botte lul, hij slaat er gewoon 3 over!
quote:
2 van de 3 kan ik beamen ja, maar die 3e is nog maar de vraagquote:
Sinds wanneer hebben wij joejoe daar voor nodig?quote:
Heet een orgie tegenwoordig zo?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:04 schreef xFriendx het volgende:
True that.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben wij joejoe daar voor nodig?
ik ben onmisbaarquote:Op maandag 14 februari 2011 19:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben wij joejoe daar voor nodig?
Een orgie waar iedereen hem er lafjes tegenaan houdt? Wat een sof!quote:
Ehm, not to burst your bubble...quote:
Een sof?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een orgie waar iedereen hem er lafjes tegenaan houdt? Wat een sof!
*plaat voor kop houdt*quote:Op maandag 14 februari 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, not to burst your bubble...
quote:
quote:sof
Spreekwoorden: (1914) Een sof.
Onder een sof (hebr. sauph, einde) verstaat men een slecht einde1), tegenslag, strop, teleurstelling, slecht verloop, mislukking; een (leelijke) sof innemen, een tegenslag ondervinden (Woordenschat, 1077). Vgl. Speenhoff III, 9:
legeips?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Probeer eens een spiegel omgekeerd
Vrouwen en telefoons gaan ook niet samenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:11 schreef Yuki het volgende:
Ik wilde vanmiddag iemand PM'en maar dat lukte niet met m'n telefoon
ben ikquote:
Juist wel. Ik kan echt uuuuuuuren bellenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouwen en telefoons gaan ook niet samen
Dat zeg ikquote:
Is ook wel een vereiste voor je baan natuurlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 19:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Juist wel. Ik kan echt uuuuuuuren bellen
ik ga nu dus ook heel verstandig wat anders doenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik
Bijdehandquote:Op maandag 14 februari 2011 19:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanochtend, 35 minuten, wat een ongelofelijke hufter zegquote:Op maandag 14 februari 2011 19:14 schreef STING het volgende:
[..]
Is ook wel een vereiste voor je baan natuurlijk
Maar we roken niet!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:15 schreef xFriendx het volgende:
Samengevat is er dus ergens een orgie waar iedereen em er maar lafjes tegenaan houd omdat er toch geen dames zijn want die hebben ons toch niet nodig hoor ik net. Sounds pretty gay to me
Wat heeft roken er nou weer mee te maken?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar we roken niet!
Wacht, MissB wel..
Nee nee belmarietje, jij wilde gewoon niet naar meneer luisterenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanochtend, 35 minuten, wat een ongelofelijke hufter zeg
Van de reclames enzo.. "maar ik rook niet!"quote:Op maandag 14 februari 2011 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heeft roken er nou weer mee te maken?
Die man struikelde over het woordje "kunt", waar wij "moet" bedoelen. En daarmee wist hij 35 minuten vol te lullen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee nee belmarietje, jij wilde gewoon niet naar meneer luisteren
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, soms misschien ook wel handsfree
Ja ja, geef die man maar de schuldquote:Op maandag 14 februari 2011 19:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanochtend, 35 minuten, wat een ongelofelijke hufter zeg
* missbehavin steekt er nog maar eentje opquote:Op maandag 14 februari 2011 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van de reclames enzo.. "maar ik rook niet!"
Was 't een nieuwe Nederlander?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die man struikelde over het woordje "kunt", waar wij "moet" bedoelen. En daarmee wist hij 35 minuten vol te lullen.
Ik heb opgehangen
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 19:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja ja, geef die man maar de schuld
*aansteker uit blaast*quote:Op maandag 14 februari 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin steekt er nog maar eentje op
Nee. Ik gok PVV stemmer zelfsquote:Op maandag 14 februari 2011 19:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was 't een nieuwe Nederlander?
grapjasquote:
Hij wilde dus gewoon een man aan de lijn en geen jonge deernequote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij hebt lefIk doe het je niet na, ik haal graag de volgende dag ook nog.
Ik verkoop onzin en ik ben zo eigenwijs als de pest.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij wilde dus gewoon een man aan de lijn en geen jonge deerne
She can't hurt what she can't catch!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij hebt lefIk doe het je niet na, ik haal graag de volgende dag ook nog.
I'll just puf and blow you awayquote:Op maandag 14 februari 2011 19:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I'll huf and puf and blow your flame away!
Misschien moet ie éerst leren lezen, daarna de voorwaarden nog eens lezenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik verkoop onzin en ik ben zo eigenwijs als de pest.
Uhu. Lees de voorwaarden eens, en leer lezen. Lamlul
En je bent er heel zeker van dat je eerder weg bent dan dat ze geschopt heeft?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
She can't hurt what she can't catch!
Waarom bel je sowieso 35minuten daaroverquote:Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oe, naaais!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mager sprietjequote:Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I'll just puf and blow you away
Hell yea!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je bent er heel zeker van dat je eerder weg bent dan dat ze geschopt heeft?
Hij heeft minimaal 10 keer hetzelfde verteld. En ik dus ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom bel je sowieso 35minuten daarover![]()
quote:
quote:
Jij bent gewoon mager, klaar. End of storyquote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
blijkbaar slechtziend onderdeurtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |