Nee hoor maar dit wist ik toevallig omdat ze dachten dat ik dit had (bleek heel iets anders te zijn helaas)quote:Op maandag 14 februari 2011 17:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh 'gelukkig'. jullie lijken allemaal wel experts in namen van aandoeningen/ziektes als ik hier zo lees
niet echt appetijtelijk zoquote:Op maandag 14 februari 2011 17:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[ afbeelding ]
ruik je het al?
Nou ja, ik ruik het wel, maar heb er in de meeste gevallen geen uitgesproken afkeer tegen. Maar mijn favoriete vlees zal het zeker ook niet worden.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
he? waarom heb ik dat nog nooit gemerkt? mn neus zit niet verstopt ofzo
spekkoek! zoo lekker! zoo machtigquote:Op maandag 14 februari 2011 17:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee hoor maar dit wist ik toevallig omdat ze dachten dat ik dit had (bleek heel iets anders te zijn helaas)
en Annex, ja spekkoek lag in de vriezer dus heb een stukje genomenen die uien: hoe langer hoe beter idd!
Hou je je daar streng aan eigenlijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:39 schreef golfer het volgende:
En eigenlijk mag ik natuurlijk helemaal geen varkensvlees eten.
"ik eet koosjer behalve als het om dingen gaat die ik lekker vind" - ja, je bent me er een fraaie jood, golferquote:Op maandag 14 februari 2011 17:39 schreef golfer het volgende:
En eigenlijk mag ik natuurlijk helemaal geen varkensvlees eten.
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:38 schreef golfer het volgende:
Wat een meur!
Ik dacht eerst even dat jij je niet goed gewassen had, FFT.![]()
Maar het is dus die karbonade.
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
"ik eet koosjer behalve als het om dingen gaat die ik lekker vind" - ja, je bent me er een fraaie jood, golfer
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:40 schreef Duderella het volgende:
Heerlijk, varkensvlees. Mijn favoriet. En ook zeker speklapjes en karbonades. Wel lekker hard gebakken dan.
Dat dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
"ik eet koosjer behalve als het om dingen gaat die ik lekker vind" - ja, je bent me er een fraaie jood, golfer
Garnalen en coquilles en paling en weet ik wat al niet zijn ook niet koosjer. Ken uw torahquote:Op maandag 14 februari 2011 17:41 schreef golfer het volgende:
Dat dus.
Een stuk Pata Negraham gaat er altijd wel in hier.
Ik weet het, Ik ben zo treife als maar kan en daarom ook niet gelovig en kosjer.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
Garnalen en coquilles en paling en weet ik wat al niet zijn ook niet koosjer. Ken uw torah
en je mag toch geen zuivel met vlees na of voor elkaar eten?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Garnalen en coquilles en paling en weet ik wat al niet zijn ook niet koosjer. Ken uw torah
Oeh, das onhandig, als je dan eenmaal voor vlees gekozen hebt mag je nooit meer zuivelquote:Op maandag 14 februari 2011 17:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en je mag toch geen zuivel met vlees na of voor elkaar eten?
Het is trouwens niet de torah, maar de kasjroet.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
Niet eens in dezelfde keuken bereiden en met het zelfde bestek of servies gebruiken.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:43 schreef DarkElf het volgende:
en je mag toch geen zuivel met vlees na of voor elkaar eten?
ja dat ja. onhandig hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 17:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet eens in dezelfde keuken bereiden en met het zelfde bestek of servies gebruiken.
Echt kosjere Joden hebben een dure keuken, want alles moet dubbel.
Daar komt dat zakeninstinct vandaanquote:
quote:
Hier ging het buiten ook tekeer! Bleken vlaamse gaaien te zijn. Man, wat kunnen die schreeuwen om seks!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:24 schreef DarkElf het volgende:
er is hier een heel fluitconcert aan de gang buiten van wat vogels en vanmiddag zag ik 2 duiven wel heel aardig tegen elkaar doen: lente in zicht?
ah je zag ook waar het om ging later dus?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hier ging het buiten ook tekeer! Bleken vlaamse gaaien te zijn. Man, wat kunnen die schreeuwen om seks!
Nee! Maar ik ging ervan uit dat het gekrijs om seks ging. Het was een mannetje immers.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah je zag ook waar het om ging later dus?
Van de "traditie" misschien niet. Gevoelsmatig. Omdat je dat nu eenmaal zo hebt geleerd.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp golfer's jood-zijn nooit zo goed. Ja, van joodse afkomst, ok. Maar helemaal niet gelovig, toch? En dan toch dingen zeggen als 'ja, varkensvlees mag ik eigenlijk niet' Van wie of wat niet? Je gelooft toch niet, of heb ik het nou mis.
Ik heb ook een traditie meegekregen, maar ik denk iets anders. Ik zeg dan: Ik ben zo opgevoed.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Van de "traditie" misschien niet. Gevoelsmatig. Omdat je dat nu eenmaal zo hebt geleerd.
Sam zal er wel blij mee zijn denk ikquote:Op maandag 14 februari 2011 18:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, de hutspot was heerlijk, de koteletten niet aan mij besteedHeb 1 kleintje gegeten, maar dat was echt meer dan genoeg. Vind het nu dus officieel echt niet lekker
ah ja, dan snap ik je aannamequote:Op maandag 14 februari 2011 18:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee! Maar ik ging ervan uit dat het gekrijs om seks ging. Het was een mannetje immers.![]()
Oh fijn zo'n eerste dag!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:41 schreef LieLie het volgende:
Hoi!
Het was heel leuk!
Meteen al een volle dag, met afspraken en iets buiten de deur.
Een rondje gemaakt en me aan iedereen voorgesteld, burgemister is ook aardig
Ook al een persbericht geschreven en een extra opdracht erbij gekregen.
Wordt wel leuk denk ik
Dat met name. Alle tradities zijn mij wel geleerd. Ik doe er alleen vrijwel niets mee of aan en ben inderdaad niet gelovig.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:35 schreef Duderella het volgende:
Van de "traditie" misschien niet. Gevoelsmatig. Omdat je dat nu eenmaal zo hebt geleerd.
Klinkt goed.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:41 schreef LieLie het volgende:
Hoi!
Het was heel leuk!
Wordt wel leuk denk ik
Gewoon 8 uur? Maar heb net eerst even eten gekookt en opgegetenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
zo dat was nog een behoorlijk lange dag Lie!hee die Krak!
net heerlijk gegeten! kip met gebakken aardappels blijft altijd lekker
Fijn Lie! Hoe lang moet je nu stage lopen? En gewoon elke dag?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:41 schreef LieLie het volgende:
Hoi!
Het was heel leuk!
Wordt wel leuk denk ik
Ja, 20 weken fulltimequote:Op maandag 14 februari 2011 18:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Fijn Lie! Hoe lang moet je nu stage lopen? En gewoon elke dag?
Hoi!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
zo dat was nog een behoorlijk lange dag Lie!hee die Krak!
net heerlijk gegeten! kip met gebakken aardappels blijft altijd lekker
[Insert filmpje van astrix & Obelix in het raadhuis]quote:Op maandag 14 februari 2011 18:41 schreef LieLie het volgende:
Hoi!
Het was heel leuk!
Wordt wel leuk denk ik
nice! Ik heb nu een orienterende stage, 10 weken 1 dag in de week, maar das toch een beetje weinigquote:
Ja, dat lijkt me ook! Nu kan ik wel echt zelfstandig projectjes doen en zoquote:Op maandag 14 februari 2011 18:56 schreef Aure het volgende:
[..]
nice! Ik heb nu een orienterende stage, 10 weken 1 dag in de week, maar das toch een beetje weinig
Dat vond ik het leukste van mijn stage. Ooit.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook! Nu kan ik wel echt zelfstandig projectjes doen en zo
ik bedoel je wat je voor een eerste stagedag allemaal te doen kreegquote:Op maandag 14 februari 2011 18:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Gewoon 8 uur? Maar heb net eerst even eten gekookt en opgegeten
Goed, zaterdag met vriendin naar de kringloop geweest. Ik was al jaren op zoek naar een leuk valletje. Dat heb ik zaterdag gevonden en precies de goede maat!quote:
valletje?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goed, zaterdag met vriendin naar de kringloop geweest. Ik was al jaren op zoek naar een leuk valletje. Dat heb ik zaterdag gevonden en precies de goede maat!
Zo'n klein gordijntje onderaan het raam.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
valletje?
maar mooi hoorvandaag nog wat gedaan?
oja idd en het was je geluktquote:Op maandag 14 februari 2011 19:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zo'n klein gordijntje onderaan het raam.
Ik heb wat huisgehouden en mijn mooie tafelkleed gestreken. Met stijfsel.
In de categorie 'zacht gereedschap' heb ik een nieuwe favoriet ja. Veel makkelijker strijken en als het goed is, trekken vlekken minder snel in.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oja idd en het was je gelukt
whaaa die opening van het programma! geweldig![]()
Moge het je bekomen!quote:
Sterkte! Zo hard werken!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
Even gauw eenaan mijn workshopvriendjes
Nu cocktailparty bij Carpe Diem Lounge Club:
http://www.worlds-luxury-(...)Restaurant-Barcelona
Daarna bij de buren Shoko een hapje eten, probeer wel wat foodpics te maken.
http://www.shoko.biz/vervelend leventje dit
Hard werken weer hequote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
Mis je L. al?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ze stuurde me gister nog een berichtje om te vragen of het leuk wasquote:
Veel plezier!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze stuurde me gister nog een berichtje om te vragen of het leuk was
Heb maar een anzichtskaart terug gestuurd en heb een hekel aan anzichtskaarten sturen
Weet niet hoe dit gaat lopen maar ik voorspel een pijnlijke afloop als ik in juni uit Maastricht verhuis
Lijkt trouwens erg ver weg, Maastricht, nu ik dit hier zo typ....
Metro in en Cocktails drinken
Hij heeft een relatie? Lijkt me heel gek ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef FutureFairytale het volgende:
OH MIJN GOD
nu een man op de bank bij Robert die me 2x heeft proberen te zoenen en nu zegt hij dat hij al een tijd in de fout is gegaan. jemig, dat ik hem zie
hij gedraagt zich zelfs op de bank als een skihutdjquote:Op maandag 14 februari 2011 19:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hij heeft een relatie? Lijkt me heel gek ja.
ja die! hahahahquote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh die gast die n vriendin had beloofd een mooie auto te kopen en een hond te nemen enzo?
Ik weet nog steeds niet wat skihut is.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij gedraagt zich zelfs op de bank als een skihutdj
oei en nu loopt ie een blauwtje!
http://www.deapresskihutmetflugelontour.nl/quote:Op maandag 14 februari 2011 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat skihut is.
Da's alleen een plaatje.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
http://www.deapresskihutmetflugelontour.nl/
Ik zou het zo houden als ik jou wasquote:Op maandag 14 februari 2011 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat skihut is.
www.deapresskihut.nlquote:
Als oudere wil ik op de hoogte blijven.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zou het zo houden als ik jou was
Maar er is nog zoveel goede muziek die je niet kent, begin daar dan meequote:Op maandag 14 februari 2011 19:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als oudere wil ik op de hoogte blijven.
Maar wat voor muziek is dat?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
www.deapresskihut.nl
dit is de tent in rotterdam. ze hebben sinds een jaar of 10 een tour, zodat heel NL kan skihutten
Ik heb hier al goeie muziek leren kennen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Maar er is nog zoveel goede muziek die je niet kent, begin daar dan mee
hele vrolijke muziek met meestal een stampende beat met af en toe een tekst waar je gewoon je verstand bij op 0 moet zetten. ik heb toch laatst een nr van de Lawineboys hier geplaatst?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar wat voor muziek is dat?
Hier timmert in de winter ook elke kroeg waar jongeren komen planken op de gevel. Maar dan weet ik nog niks.
goed van jequote:Op maandag 14 februari 2011 20:03 schreef krakkemieke het volgende:
' Onderzoek alles en behoudt het goede.'
huh die ken ik niet? (die eerste)quote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef krakkemieke het volgende:
Nou....
Het nummer: Ik ben liever vrijgezel is nog stommer dan die clip van jou......![]()
Niveau: lik es lekker aan me lolly. Maar toen was er nog geen skihut.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
en lolly is skihuttrafassi toch?
Geen idee, is uit de jaren '80 volgens mij.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huh die ken ik niet? (die eerste)
en lolly is skihuttrafassi toch?
GMTAquote:Op maandag 14 februari 2011 20:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
trafassi is uit de jaren 80.. ver vóór skihut bedacht was
skihutmuziek valt niet serieus te nemenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
waar mensen de fout in gaan is skihutmuziek serieus nemen... het is lol, feesten, uit je dak gaan, lachen en gek doen
ja daarom en mensen gaan het serieus beoordelen... dat is domquote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
skihutmuziek valt niet serieus te nemen
Ik heb niks met carnaval, maar dan ga ik nog eerder uit mijn dak met carnavals muziek.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
waar mensen de fout in gaan is skihutmuziek serieus nemen... het is lol, feesten, uit je dak gaan, lachen en gek doen
kan maar hij zit nog steeds in de skihutscene. paar keer met em opgetreden en opnames gehadquote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Geen idee, is uit de jaren '80 volgens mij.
Ik kan gewoon niet bij de logica dat het feest groter is of dat je meer uit je dak zou gaan als er wanstaltige onzin uit de speakers komtquote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Met Trafassie?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kan maar hij zit nog steeds in de skihutscene. paar keer met em opgetreden en opnames gehad
carnavalsmuziek hoort erbij. heb ff trafassi opgezocht; een remix van 3 jaar geleden die nog veel wordt gedraaidquote:Op maandag 14 februari 2011 20:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb niks met carnaval, maar dan ga ik nog eerder uit mijn dak met carnavals muziek.
En op Trafassi kan je tenminste nog dansen.
Ik liever balkanbeats of floggin molly achtige dingen.. Ook puur voor de lol maar dan wél iets waar ik iets mee kanquote:Op maandag 14 februari 2011 20:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb niks met carnaval, maar dan ga ik nog eerder uit mijn dak met carnavals muziek.
En op Trafassi kan je tenminste nog dansen.
Go Apres Ski in Ahoy' Rotterdam is hét voorbeeld. 8 uur lang springen. iedereen verkleed, lachen, meezingen en heupen draaienquote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet bij de logica dat het feest groter is of dat je meer uit je dak zou gaan als er wanstaltige onzin uit de speakers komt
Prima toch, als mensen er lol in hebben moeten ze er vooral van genieten. Maar niet met mij, ik vind het kutquote:Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Go Apres Ski in Ahoy' Rotterdam is hét voorbeeld. 8 uur lang springen. iedereen verkleed, lachen, meezingen en heupen draaien
maar vind je trafassi leuk dan? ik vind alleen die met beats leuk eigenlijk... wasmasjien niet zoquote:
Tja. Sommige mensen vinden dat leuk. Ik niet. Ieder zijn meug.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Go Apres Ski in Ahoy' Rotterdam is hét voorbeeld. 8 uur lang springen. iedereen verkleed, lachen, meezingen en heupen draaien
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Prima toch, als mensen er lol in hebben moeten ze er vooral van genieten. Maar niet met mij, ik vind het kut
eensquote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tja. Sommige mensen vinden dat leuk. Ik niet. Ieder zijn meug.
Voor mij heeft dat heel leuke beats. Ik word er vrolijk van. Net als van Gloria Estefan.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar vind je trafassi leuk dan? ik vind alleen die met beats leuk eigenlijk... wasmasjien niet zo
afgrijselijk zegquote:Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
kep hier een filmpje van impressie in Ahoy. vanaf 2:50 ben ik erbij(ik sta vooraan)
Vind het leuk om te kijken naar jouw dansenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
kep hier een filmpje van impressie in Ahoy. vanaf 2:50 ben ik erbij(ik sta vooraan)
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
afgrijselijk zegmaar goed ieder zn meug
Ik ben ooit uit mijn dak gegaan bij het Kleine hardrockcafe aan de haven. Storm!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou...mijn familiefeesten hebben ook deze muziek en ik krijg oprecht koppijn en voel me erg sacherijnig (wat heet! depressief!) aan het eind van de avond :") Nee, zelfs na tientalle keren ben ik het niet gaan waarderenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:
doordat ik veel apres ski boekingen heb denk ik dat het ben leren waarderen. na jaren veel feessies moet dat haast wel. en ben blij toe dat ik het grappig vind, anders had ik niet echt kunnen genieten van die boekingen
lowlands lijkt me best leuk voor een dag. maar dan voor de sfeer en niet voor de muziek, veels te serieusquote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit was een feestje waar ik helemaal uit mijn dak ben gegaan:
op lowlands:
en dit is ergens anders weer:
Vergis ik me, of het dat het genre Pogues? Leuk!quote:
muziek hoort je serieus te zijn, muziek, echte muziekquote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lowlands lijkt me best leuk voor een dag. maar dan voor de sfeer en niet voor de muziek, veels te serieus
oh dat is heel vervelend, dan is je avond ook naar de maanquote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou...mijn familiefeesten hebben ook deze muziek en ik krijg oprecht koppijn en voel me erg sacherijnig (wat heet! depressief!) aan het eind van de avond :") Nee, zelfs na tientalle keren ben ik het niet gaan waarderen
serieus??quote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lowlands lijkt me best leuk voor een dag. maar dan voor de sfeer en niet voor de muziek, veels te serieus
Ach, ik vind het wel altijd leuk om familie te zien en te sprekenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
oh dat is heel vervelend, dan is je avond ook naar de maan
serieuze muziek vind ik prachtig om te luisteren en te produceren (ben er niet voor niks mee bezigquote:Op maandag 14 februari 2011 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
muziek hoort je serieus te zijn, muziek, echte muzieken niet die apres ski bagger
Ja, en op serieuse muziek kan je je ook helemaal bewusteloos dansen!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
muziek hoort je serieus te zijn, muziek, echte muzieken niet die apres ski bagger
Ik zie helemaal geen banaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef FutureFairytale het volgende:
serieuze muziek vind ik prachtig om te luisteren en te produceren (ben er niet voor niks mee bezig)maar niet als ik wil feesten. dan wil ik juist liefst verstand op 0, alle zorgen vergeten en gaan met die banaan
haha kan ik me voorstellen. Ross heeft het nog nooit gehoord natuurlijk. vroeger had ik een vriend in Denemarken en hem maakte ik expres gek met apres ski. op een gegeven moment was ie ook zo gek dat ie het grappig begon te vindenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel altijd leuk om familie te zien en te sprekenDat maakt het wel goed. Maar Ross wordt er helemaal knettergek van.
Moet muziek serieus zijn, Memo?
Ik vind dat je gelijk hebt hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef FutureFairytale het volgende:
serieuze muziek vind ik prachtig om te luisteren en te produceren (ben er niet voor niks mee bezig)maar niet als ik wil feesten. dan wil ik juist liefst verstand op 0, alle zorgen vergeten en gaan met die banaan
Ilse van de Schoenenreeuuuussquote:
dat heb ik nog nooit gedaan, de echte apres ski tijdens wintersport maar lijkt me harstikke maf (positief). misschien mag ik ooit eens naar Oostenrijk mee op tourquote:Op maandag 14 februari 2011 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk hebt hoorIk maak ook onderscheid tussen luistermuziek en feestmuziek. En tsja, ik heb altijd wel erg veel lol gehad op wintersport tijdens de aprčs ski en dat is dus ook gewoon veel van dat soort muziek als waar jij op danst
Maar toch voelt het anders in skipak en op skischoenen
(stampt geweldig)
Zelfs in een totaal beschonken bui zijn er dingen waar ik gewoon echt niet vrolijk van word.. Enige is dat ik nooit op wintersport geweest ben, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik het dan ineens wél leuk zou vinden. Ik ga er altijd een beetje zo van kijken:quote:Op maandag 14 februari 2011 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk hebt hoorIk maak ook onderscheid tussen luistermuziek en feestmuziek. En tsja, ik heb altijd wel erg veel lol gehad op wintersport tijdens de aprčs ski en dat is dus ook gewoon veel van dat soort muziek als waar jij op danst
Maar toch voelt het anders in skipak en op skischoenen
(stampt geweldig)
Ja, dan is het wel leukquote:Op maandag 14 februari 2011 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Zelfs in een totaal beschonken bui zijn er dingen waar ik gewoon echt niet vrolijk van word.. Enige is dat ik nooit op wintersport geweest ben, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik het dan ineens wél leuk zou vinden. Ik ga er altijd een beetje zo van kijken:![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, je houdt je speeltjes maar lekker zelf.quote:
Ik ben nooit op wintersport geweest, maar ik kan het me niet voorstellen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel leukMaar goed, zit je ook buiten in de sneeuw. Toch wel erg anders.
zo'n achtergrondballet als bv bij X Factor lijkt me geweldig ja. maar ik vind wat ik nu doe ook leuk. Bedrijfsfeesten heb ik soms ook en dat is tof. veel voorbereiding, lekker choreo dansen en mooie kleding (bv met veel veren als Las Vegas shows).quote:Op maandag 14 februari 2011 20:33 schreef krakkemieke het volgende:
Oh ja, dat vroeg ik me af FFT.
Nu dans je als achtergrond voor de muziek, zeg maar.
Zou je niet anders willen dansen, zoals ballet dat je wat vertelt?
Werken ging in ieder geval prima. Ben alleen nog steeds wat sneller moe lijkt hetquote:
Nee, ik bedoel wat anders.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zo'n achtergrondballet als bv bij X Factor lijkt me geweldig ja. maar ik vind wat ik nu doe ook leuk. Bedrijfsfeesten heb ik soms ook en dat is tof. veel voorbereiding, lekker choreo dansen en mooie kleding (bv met veel veren als Las Vegas shows).
tof toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel leukMaar goed, zit je ook buiten in de sneeuw. Toch wel erg anders.
ps: ik heb zelfs op een bar staan dansen![]()
oh das wel beter. en die naweeėn zijn normaal..quote:Op maandag 14 februari 2011 20:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Werken ging in ieder geval prima. Ben alleen nog steeds wat sneller moe lijkt het
Gelukkig maar!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Werken ging in ieder geval prima. Ben alleen nog steeds wat sneller moe lijkt het
ah klassiek ballet. nee, vind ik niet leuk. ik hoef ook niet naar shows te kijken daarvan. een theatertour lijkt me wel tof maar dan met modernere muziek en modernere (stoere) dansquote:Op maandag 14 februari 2011 20:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel wat anders.
Met dansen kan je ook een verhaal vertellen, zoals ze in ballet doen. Lijkt dat je niks?
Goed op blijven letten he!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja grappig! Ze had toen een beetje ouwewijvenkleren aan en haar haar zat ouwelijkquote:Op maandag 14 februari 2011 20:41 schreef LieLie het volgende:
Ilse ziet er echt stukken jonger uit nu, in vergelijking met die beelden uit 98!
Naja, ik nam klassiek ballet als voorbeeld.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah klassiek ballet. nee, vind ik niet leuk. ik hoef ook niet naar shows te kijken daarvan. een theatertour lijkt me wel tof maar dan met modernere muziek en modernere (stoere) dans
Ik zou het gewoon doen danquote:Op maandag 14 februari 2011 20:54 schreef krakkemieke het volgende:
Fijn , ik heb een foto gescand waar ik niks mee kan. Ik wil hem opslaan ofzo!
Oh, da's leuk!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef LieLie het volgende:
Overigens vandaag al door m'n stagebegeleidster even naar huis gebracht, het regende keihard toen we naar buiten liepen
En morgen pikt ze me even weer op op de heenweg
Het gescande bestand staat ergens toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:54 schreef krakkemieke het volgende:
Fijn , ik heb een foto gescand waar ik niks mee kan. Ik wil hem opslaan ofzo!
Nee. Het staat ergens, maar bewerken en opslaan stond nergens.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Het gescande bestand staat ergens toch?
Bewerken en opslaan als....
Als jij niet weet waar het staat is kan je er ook niets mee.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:01 schreef krakkemieke het volgende:
Nee. Het staat ergens, maar bewerken en opslaan stond nergens.
En het staat niet in de afbeeldingen van HP of mijn afbeeldingen.
Meestal is het wel een jpg inderdaadquote:
Scan heet meestal nog niks als je niet opgeslagen hebt. Pas als je opslaat kies je een bestandsformaat. Tenzij je scanprogje het dus automatisch opslaat, dan kan het wel eens een jpg zijin ja.quote:
Ik dacht dat het automatisch in de HP afbeeldingen kwam. Ik kan het dus nergens opslaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Scan heet meestal nog niks als je niet opgeslagen hebt. Pas als je opslaat kies je een bestandsformaat. Tenzij je scanprogje het dus automatisch opslaat, dan kan het wel eens een jpg zijin ja.
zo voel ik me gelukkig vaak nietquote:Op maandag 14 februari 2011 20:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Naja, ik nam klassiek ballet als voorbeeld.
Maar dat je meer bent dan een illustratie voor de muziek, zeg maar.
Ik neem aan dat je de scan wel voor je ziet? Kun je niet gewoon de foto selecteren en kopieren en vervolgens in een ander programma plakken en daar opslaan?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het automatisch in de HP afbeeldingen kwam. Ik kan het dus nergens opslaan.
Probeer eens de folder Mijn scans in Mijn documenten \ Afbeeldingen?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het automatisch in de HP afbeeldingen kwam. Ik kan het dus nergens opslaan.
Ik heb ook weleens op een bar staan dansen, maar niet op skihutmuziekquote:Op maandag 14 februari 2011 20:34 schreef Isabeau het volgende:
ps: ik heb zelfs op een bar staan dansen![]()
Eh nee, want dat kan ik wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de scan wel voor je ziet? Kun je niet gewoon de foto selecteren en kopieren en vervolgens in een ander programma plakken en daar opslaan?
Nou, opgelost danquote:
Tsk, het is ook niet gauw goed hčquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef krakkemieke het volgende:
Knopje 'Aanvaarden' gemist.......
Denk ik.
Nee. Ik vind het prima als het anders is dan anders. Maar dit is vaaaaaag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door FutureFairytale op 14-02-2011 21:26:00 ]Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Dat zei ik toch netquote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef krakkemieke het volgende:
En de scan staat in mijn documenten en ik kan niet kopieren!
Nietes. Ik heb iedereen een hartvormig choclaatje gegeven. Allang.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zei ik toch netIk word genegeerd
Aan alle kanten
Whut? Waar?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nietes. Ik heb iedereen een hartvormig choclaatje gegeven. Allang.
Nee, volgens mij niet!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:23 schreef TAV74 het volgende:
Heeft iemand P hier nog gezien de laatste tijd trouwens
P. ik kreeg een mail van iemand die hulp vroeg want hij dacht dat ik wel veel wist van fotograferenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aan alle kanten
Sorry Pee, dat werkt ook niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aan alle kanten
mij nietquote:Op maandag 14 februari 2011 21:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nietes. Ik heb iedereen een hartvormig choclaatje gegeven. Allang.
Wolfgang Petry?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:25 schreef z80 het volgende:
gezien de muzieksmaak van de meeste hier zal ik maar niet over die van mij hebben.
Een grotere ruimte zoekenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
P. ik kreeg een mail van iemand die hulp vroeg want hij dacht dat ik wel veel wist van fotograferen
hij heeft laatst voor het eerst een model gefotografeerd en hij kreeg in kleine ruimte pumps en rokje niet goed op de foto. benen optrekken kon ook niet. of je nog ideeėn weet hoe het wel lukt?
Welles!quote:
das een belediging hahaquote:Op maandag 14 februari 2011 21:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een grotere ruimte zoekenOf de bovenkant van het model weglaten
Of een flinke groothoekobjectief gebruiken
Of een fullframe camera kopen
Of de dame naar mij sturen
Het is een afbeelding van 1/4 A4.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een grotere ruimte zoekenOf de bovenkant van het model weglaten
Of een flinke groothoekobjectief gebruiken
Of een fullframe camera kopen
Of de dame naar mij sturen
ooh gemist!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Welles!
* krakkemieke geeft FFT 3 hartvormige chcoclaatjes
En volgende keer teruglezen!
Volgens mij ging dat niet over jou foto Krakkequote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is een afbeelding van 1/4 A4.
En helaas, de dame is mijn overleden zus.
Ik kan wel kopieren aanklikken, maar nergens plakken.
Nee hoor. PRagmatische oplossing als het gaat om het rokje en pumpsquote:
bijna. meer kraftwerk of techno om op de achtergrond aan te zetten.quote:
Lastig, KRak. Ik zou het ook niet wetenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:31 schreef z80 het volgende:
[..]
bijna. meer kraftwerk of techno om op de achtergrond aan te zetten.
tatu (de Russische uitvoering) lekker ontstressen.
Helaas, ik kan niet met je meekijken dus ik kan je er echt niet verder mee helpen zo vrees ikquote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb een foto gescand met mijn bijna-nieuwe printer-scanner. En die kan ik hier niet neerzetten.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat niet over jou foto Krakke
ik weet het Krakke, ik lees mee.. maar je reageert op iets wat niet over die foto ging, maar over de vraag van FFTquote:Op maandag 14 februari 2011 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb een foto gescand met mijn bijna-nieuwe printer-scanner. En die kan ik hier niet neerzetten.
Oh zo. Ik ben iets geirriteerd. Wegens leuk speeltje wat niet doet wat ik wil.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb een foto gescand met mijn bijna-nieuwe printer-scanner. En die kan ik hier niet neerzetten.
rustig blijven ademenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh zo. Ik ben iets geirriteerd. Wegens leuk speeltje wat niet doet wat ik wil.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef ColdFeet het volgende:
Morgen met de foto naar de bieb en vragen of ze 'm daar scannen voor je?
Ademt in en uit.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef ColdFeet het volgende:
Morgen met de foto naar de bieb en vragen of ze 'm daar scannen voor je?
Hé, ik ben pragmatisch - ik laat mijn scandingen altijd doen door de man van het tekenbureau, die heeft toch niks te doenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:37 schreef krakkemieke het volgende:
Ademt in en uit.
Telt tot tien.
Ik Wil niet naar de bieb! Ik Heb een scanner! Dat ding moet het logisch doen!
* krakkemieke weer zen is
Ik heb geen man van een tekenbureau. Ik heb helemaal geen handige man/kennis.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hé, ik ben pragmatisch - ik laat mijn scandingen altijd doen door de man van het tekenbureau, die heeft toch niks te doen
Kun je hem wel mailen? PB me dan maar ff dan krijg je mijn mailadres en kijk ik er ff naar voor jequote:Op maandag 14 februari 2011 21:42 schreef krakkemieke het volgende:
Het is een JPEG afbeelding, ik kan hem vinden. Maar niet kopieren.
Je kunt hem toch gewoon gebruiken in PP als het een jpg bestand is>?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef krakkemieke het volgende:
Nou, daar gaat mijn idee van mijn powerpoint kennis oefenen....
Ik had geen cd, dus ik heb van internet de driver ged'load.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef z80 het volgende:
@krak.
bij de hp scanner zit scansoftware (wat je waarschijnlijk al gestart hebt).
afhankelijk van de versie staat er of links of onder in het venster een knop previeuw of voorbeeld.
hier op klikken, en je krijgt de te scannen afbeelding te zien.
nu kun je met de muis een gedeelte van het scanvlak (dus de afbeelding zelf) selecteren.
(muis links boven hoek plaatje, linker muisknop indrukken/vasthouden en naar rechts onder "sleepen" en knop los laten.
als het goed is komt er nu een knop scannen in beeld, klik hier op en er wordt gevraagd een naam in te vullen en OK of volgende te klikken.
lukt het niet meld dan even welke software je gebruikt. de versie dus.
Dat zijn geen opwindende connecties verderquote:Op maandag 14 februari 2011 21:43 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb geen man van een tekenbureau. Ik heb helemaal geen handige man/kennis.
Hmmmmmm...interessante baanquote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zijn geen opwindende connecties verderDie kerel zit regelmatig te tukken achter z'n bureau
dat is dus het probleem, je moet ook de scan software hebben.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik had geen cd, dus ik heb van internet de driver ged'load.
Maar dat kan toch gewoon via Windows Fotogalerie oid?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:58 schreef z80 het volgende:
[..]
dat is dus het probleem, je moet ook de scan software hebben.
om welke scanner gaat het? mogelijk dat ik je kan helpen aan de juiste software hiervoor.
Meeste scanners werken in meerdere fotobewerkingsprogramma;s als je de drivers geļnstalleerd hebt,quote:Op maandag 14 februari 2011 21:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar dat kan toch gewoon via Windows Fotogalerie oid?
Volgens mij heb ik alle software.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:58 schreef z80 het volgende:
[..]
dat is dus het probleem, je moet ook de scan software hebben.
om welke scanner gaat het? mogelijk dat ik je kan helpen aan de juiste software hiervoor.
In de HP fotogalerie staan alle foto's van mijn computer. Behalve die scan.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar dat kan toch gewoon via Windows Fotogalerie oid?
Maar kun je niet via de fotogalerie 'importeren' en dan dus scannen?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
In de HP fotogalerie staan alle foto's van mijn computer. Behalve die scan.![]()
En als ik hem ergens anders vind, kan ik hem niet kopieren.
Hoe maak je sojabroodjes Bluezz?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:05 schreef Bluezz het volgende:
M'n dr Frank sojabroodje (met ei, huttenkase, geraspte citroenschil en bovenop tomaatjes) is klaar... een beetje vreemd maar wel lekker
Krijg jij het luchtig?? Bij mij werd het altijd een soort betonblokquote:Op maandag 14 februari 2011 22:05 schreef Bluezz het volgende:
M'n dr Frank sojabroodje (met ei, huttenkase, geraspte citroenschil en bovenop tomaatjes) is klaar... een beetje vreemd maar wel lekker
Ik heb van die oprispingen hč...quote:Op maandag 14 februari 2011 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij mocht geen brood meer bakken, weet je nog?
Als ik gescand heb, kan ik niks, niet importeren ofzo.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar kun je niet via de fotogalerie 'importeren' en dan dus scannen?
Weet je al welke keuze je moet maken?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:07 schreef Duderella het volgende:
Ik less het morgen even terug. Snel slapen. Morgen alweer om 11 uur naar de kapper.![]()
Bye bye!
Nee andersom.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als ik gescand heb, kan ik niks, niet importeren ofzo.
Dan moet je even in de lijst met programma's kijken, dat weet ik zo niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:12 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb Win XP, heb ik dan ook een fotogalerie?
Ik scan met de HP software.
Via de computer.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan moet je even in de lijst met programma's kijken, dat weet ik zo niet.
Maar als je HP scansoftware hebt zou het ook moeten werken.
Maar geef je via de computer de opdracht aan de scanner om te scannen?
Of druk je op een knop op de scanner?
Kun je het scherm laten zien waarop je de afbeelding wel kan zien?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Via de computer.
En ik kan de afbeelding vinden, maar niet kopieren of hoe dan ook hier posten.
je hebt pm met de link naar de software.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik alle software.
Tis een HP PSC 1410. Ik snap het gewoon niet. Denk ik.
bij een hp scanner moet je handmatig een twain driver installeren om buiten het hp scan pakket te kunnen scannen. hp is een beetje eigenwijs en vervelend met zelke dingen.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan moet je even in de lijst met programma's kijken, dat weet ik zo niet.
Maar als je HP scansoftware hebt zou het ook moeten werken.
Maar geef je via de computer de opdracht aan de scanner om te scannen?
Of druk je op een knop op de scanner?
Ik heb geen paint.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Kun je het scherm laten zien waarop je de afbeelding wel kan zien?
Dus een print screen maken (knopje rechtsboven op je toetsenbord ergens), plakken in Paint en dat als plaatje uploaden?
Onze HP all in one printer doet het anders gewoon prima in alle programma's.. Nooit iets handmatig geļnstalleerd, gewoon plug and play.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:20 schreef z80 het volgende:
[..]
bij een hp scanner moet je handmatig een twain driver installeren om buiten het hp scan pakket te kunnen scannen. hp is een beetje eigenwijs en vervelend met zelke dingen.
Ja, daarom was ik blij met deze HP he.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Onze HP all in one printer doet het anders gewoon prima in alle programma's.. Nooit iets handmatig geļnstalleerd, gewoon plug and play.
En echt he... Ik dacht, nu kan ik scannen, nu durf ik het wel aan om iets te uploaden.....quote:Op maandag 14 februari 2011 22:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Onze HP all in one printer doet het anders gewoon prima in alle programma's.. Nooit iets handmatig geļnstalleerd, gewoon plug and play.
Ik heb de uitgebreide driver gedload en geinstalleerd......quote:Op maandag 14 februari 2011 22:19 schreef z80 het volgende:
[..]
je hebt pm met de link naar de software.
wel 450MB groot. maar dan heb je ook het volledige pakket wat bij het apparaat hoort.
dan heb je als het goed is in het start menu een optie HP, en door onder de scansoftware.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb de uitgebreide driver gedload en geinstalleerd......
Sure. Gooi maar ff op PM. Moet nu de Boeuf afmakenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:41 schreef Den_Haag het volgende:
P, kan jij misschien wat foto vraagjes beantwoorden?
Dan kan ik ze alleen verzenden in Outlook en dat werkt niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:42 schreef z80 het volgende:
[..]
dan heb je als het goed is in het start menu een optie HP, en door onder de scansoftware.
Ik maak weleens... eh Daube heet het ofzo. Boeuf met zwarte olijven en provencaalse kruiden.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sure. Gooi maar ff op PM. Moet nu de Boeuf afmaken
donequote:Op maandag 14 februari 2011 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sure. Gooi maar ff op PM. Moet nu de Boeuf afmaken
Smaken verschillen he.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Social network gekeken, vond er geen bal aan
Wat je ver haalt is lekker!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:56 schreef z80 het volgende:
een matglas voor in mijn camera gekocht.
moet alleen wel 4 tot 6 weken wachten voordat ik het heb.
kan de boot niet wat sneller varen?
Afdingen en korting vragen!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga morgen eens een oriėnterende ronde langs de opticiens in het dorp maken.. ik wil een nieuwe bril!!
Dat vond ik onverwacht: in het foto-ruil-topic kreeg ik complimenten over mijn bril.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga morgen eens een oriėnterende ronde langs de opticiens in het dorp maken.. ik wil een nieuwe bril!!
Nou echt luchtig is het niet, maar beton is het ook nietquote:Op maandag 14 februari 2011 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Krijg jij het luchtig?? Bij mij werd het altijd een soort betonblok
Ja, doen! Ik wilde bij mijn opticien blijven al moest ik bijbetalen en hij goochelde met de prijs!quote:
dat kan ik nietquote:
Ik kreeg een gratis bril via een een keten waar ik niet heen wilde.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat kan ik nieten ik krijg met mijn zorgverzekering sowieso al wat korting her en der geloof ik.. (heb nog niet helemaal door hoe dat werkt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |