Nee hoor maar dit wist ik toevallig omdat ze dachten dat ik dit had (bleek heel iets anders te zijn helaas)quote:Op maandag 14 februari 2011 17:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh 'gelukkig'. jullie lijken allemaal wel experts in namen van aandoeningen/ziektes als ik hier zo lees
niet echt appetijtelijk zoquote:Op maandag 14 februari 2011 17:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[ afbeelding ]
ruik je het al?
Nou ja, ik ruik het wel, maar heb er in de meeste gevallen geen uitgesproken afkeer tegen. Maar mijn favoriete vlees zal het zeker ook niet worden.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
he? waarom heb ik dat nog nooit gemerkt? mn neus zit niet verstopt ofzo
spekkoek! zoo lekker! zoo machtigquote:Op maandag 14 februari 2011 17:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee hoor maar dit wist ik toevallig omdat ze dachten dat ik dit had (bleek heel iets anders te zijn helaas)
en Annex, ja spekkoek lag in de vriezer dus heb een stukje genomenen die uien: hoe langer hoe beter idd!
Hou je je daar streng aan eigenlijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:39 schreef golfer het volgende:
En eigenlijk mag ik natuurlijk helemaal geen varkensvlees eten.
"ik eet koosjer behalve als het om dingen gaat die ik lekker vind" - ja, je bent me er een fraaie jood, golferquote:Op maandag 14 februari 2011 17:39 schreef golfer het volgende:
En eigenlijk mag ik natuurlijk helemaal geen varkensvlees eten.
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:38 schreef golfer het volgende:
Wat een meur!
Ik dacht eerst even dat jij je niet goed gewassen had, FFT.![]()
Maar het is dus die karbonade.
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
"ik eet koosjer behalve als het om dingen gaat die ik lekker vind" - ja, je bent me er een fraaie jood, golfer
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:40 schreef Duderella het volgende:
Heerlijk, varkensvlees. Mijn favoriet. En ook zeker speklapjes en karbonades. Wel lekker hard gebakken dan.
Dat dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
"ik eet koosjer behalve als het om dingen gaat die ik lekker vind" - ja, je bent me er een fraaie jood, golfer
Garnalen en coquilles en paling en weet ik wat al niet zijn ook niet koosjer. Ken uw torahquote:Op maandag 14 februari 2011 17:41 schreef golfer het volgende:
Dat dus.
Een stuk Pata Negraham gaat er altijd wel in hier.
Ik weet het, Ik ben zo treife als maar kan en daarom ook niet gelovig en kosjer.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
Garnalen en coquilles en paling en weet ik wat al niet zijn ook niet koosjer. Ken uw torah
en je mag toch geen zuivel met vlees na of voor elkaar eten?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Garnalen en coquilles en paling en weet ik wat al niet zijn ook niet koosjer. Ken uw torah
Oeh, das onhandig, als je dan eenmaal voor vlees gekozen hebt mag je nooit meer zuivelquote:Op maandag 14 februari 2011 17:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en je mag toch geen zuivel met vlees na of voor elkaar eten?
Het is trouwens niet de torah, maar de kasjroet.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
Niet eens in dezelfde keuken bereiden en met het zelfde bestek of servies gebruiken.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:43 schreef DarkElf het volgende:
en je mag toch geen zuivel met vlees na of voor elkaar eten?
ja dat ja. onhandig hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 17:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet eens in dezelfde keuken bereiden en met het zelfde bestek of servies gebruiken.
Echt kosjere Joden hebben een dure keuken, want alles moet dubbel.
Daar komt dat zakeninstinct vandaanquote:
quote:
Hier ging het buiten ook tekeer! Bleken vlaamse gaaien te zijn. Man, wat kunnen die schreeuwen om seks!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:24 schreef DarkElf het volgende:
er is hier een heel fluitconcert aan de gang buiten van wat vogels en vanmiddag zag ik 2 duiven wel heel aardig tegen elkaar doen: lente in zicht?
ah je zag ook waar het om ging later dus?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hier ging het buiten ook tekeer! Bleken vlaamse gaaien te zijn. Man, wat kunnen die schreeuwen om seks!
Nee! Maar ik ging ervan uit dat het gekrijs om seks ging. Het was een mannetje immers.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah je zag ook waar het om ging later dus?
Van de "traditie" misschien niet. Gevoelsmatig. Omdat je dat nu eenmaal zo hebt geleerd.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp golfer's jood-zijn nooit zo goed. Ja, van joodse afkomst, ok. Maar helemaal niet gelovig, toch? En dan toch dingen zeggen als 'ja, varkensvlees mag ik eigenlijk niet' Van wie of wat niet? Je gelooft toch niet, of heb ik het nou mis.
Ik heb ook een traditie meegekregen, maar ik denk iets anders. Ik zeg dan: Ik ben zo opgevoed.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Van de "traditie" misschien niet. Gevoelsmatig. Omdat je dat nu eenmaal zo hebt geleerd.
Sam zal er wel blij mee zijn denk ikquote:Op maandag 14 februari 2011 18:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, de hutspot was heerlijk, de koteletten niet aan mij besteedHeb 1 kleintje gegeten, maar dat was echt meer dan genoeg. Vind het nu dus officieel echt niet lekker
ah ja, dan snap ik je aannamequote:Op maandag 14 februari 2011 18:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee! Maar ik ging ervan uit dat het gekrijs om seks ging. Het was een mannetje immers.![]()
Oh fijn zo'n eerste dag!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:41 schreef LieLie het volgende:
Hoi!
Het was heel leuk!
Meteen al een volle dag, met afspraken en iets buiten de deur.
Een rondje gemaakt en me aan iedereen voorgesteld, burgemister is ook aardig
Ook al een persbericht geschreven en een extra opdracht erbij gekregen.
Wordt wel leuk denk ik
Dat met name. Alle tradities zijn mij wel geleerd. Ik doe er alleen vrijwel niets mee of aan en ben inderdaad niet gelovig.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:35 schreef Duderella het volgende:
Van de "traditie" misschien niet. Gevoelsmatig. Omdat je dat nu eenmaal zo hebt geleerd.
Klinkt goed.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:41 schreef LieLie het volgende:
Hoi!
Het was heel leuk!
Wordt wel leuk denk ik
Gewoon 8 uur? Maar heb net eerst even eten gekookt en opgegetenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
zo dat was nog een behoorlijk lange dag Lie!hee die Krak!
net heerlijk gegeten! kip met gebakken aardappels blijft altijd lekker
Fijn Lie! Hoe lang moet je nu stage lopen? En gewoon elke dag?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:41 schreef LieLie het volgende:
Hoi!
Het was heel leuk!
Wordt wel leuk denk ik
Ja, 20 weken fulltimequote:Op maandag 14 februari 2011 18:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Fijn Lie! Hoe lang moet je nu stage lopen? En gewoon elke dag?
Hoi!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
zo dat was nog een behoorlijk lange dag Lie!hee die Krak!
net heerlijk gegeten! kip met gebakken aardappels blijft altijd lekker
[Insert filmpje van astrix & Obelix in het raadhuis]quote:Op maandag 14 februari 2011 18:41 schreef LieLie het volgende:
Hoi!
Het was heel leuk!
Wordt wel leuk denk ik
nice! Ik heb nu een orienterende stage, 10 weken 1 dag in de week, maar das toch een beetje weinigquote:
Ja, dat lijkt me ook! Nu kan ik wel echt zelfstandig projectjes doen en zoquote:Op maandag 14 februari 2011 18:56 schreef Aure het volgende:
[..]
nice! Ik heb nu een orienterende stage, 10 weken 1 dag in de week, maar das toch een beetje weinig
Dat vond ik het leukste van mijn stage. Ooit.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook! Nu kan ik wel echt zelfstandig projectjes doen en zo
ik bedoel je wat je voor een eerste stagedag allemaal te doen kreegquote:Op maandag 14 februari 2011 18:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Gewoon 8 uur? Maar heb net eerst even eten gekookt en opgegeten
Goed, zaterdag met vriendin naar de kringloop geweest. Ik was al jaren op zoek naar een leuk valletje. Dat heb ik zaterdag gevonden en precies de goede maat!quote:
valletje?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goed, zaterdag met vriendin naar de kringloop geweest. Ik was al jaren op zoek naar een leuk valletje. Dat heb ik zaterdag gevonden en precies de goede maat!
Zo'n klein gordijntje onderaan het raam.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
valletje?
maar mooi hoorvandaag nog wat gedaan?
oja idd en het was je geluktquote:Op maandag 14 februari 2011 19:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zo'n klein gordijntje onderaan het raam.
Ik heb wat huisgehouden en mijn mooie tafelkleed gestreken. Met stijfsel.
In de categorie 'zacht gereedschap' heb ik een nieuwe favoriet ja. Veel makkelijker strijken en als het goed is, trekken vlekken minder snel in.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oja idd en het was je gelukt
whaaa die opening van het programma! geweldig![]()
Moge het je bekomen!quote:
Sterkte! Zo hard werken!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
Even gauw eenaan mijn workshopvriendjes
Nu cocktailparty bij Carpe Diem Lounge Club:
http://www.worlds-luxury-(...)Restaurant-Barcelona
Daarna bij de buren Shoko een hapje eten, probeer wel wat foodpics te maken.
http://www.shoko.biz/vervelend leventje dit
Hard werken weer hequote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
Mis je L. al?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ze stuurde me gister nog een berichtje om te vragen of het leuk wasquote:
Veel plezier!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze stuurde me gister nog een berichtje om te vragen of het leuk was
Heb maar een anzichtskaart terug gestuurd en heb een hekel aan anzichtskaarten sturen
Weet niet hoe dit gaat lopen maar ik voorspel een pijnlijke afloop als ik in juni uit Maastricht verhuis
Lijkt trouwens erg ver weg, Maastricht, nu ik dit hier zo typ....
Metro in en Cocktails drinken
Hij heeft een relatie? Lijkt me heel gek ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef FutureFairytale het volgende:
OH MIJN GOD
nu een man op de bank bij Robert die me 2x heeft proberen te zoenen en nu zegt hij dat hij al een tijd in de fout is gegaan. jemig, dat ik hem zie
hij gedraagt zich zelfs op de bank als een skihutdjquote:Op maandag 14 februari 2011 19:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hij heeft een relatie? Lijkt me heel gek ja.
ja die! hahahahquote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh die gast die n vriendin had beloofd een mooie auto te kopen en een hond te nemen enzo?
Ik weet nog steeds niet wat skihut is.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij gedraagt zich zelfs op de bank als een skihutdj
oei en nu loopt ie een blauwtje!
http://www.deapresskihutmetflugelontour.nl/quote:Op maandag 14 februari 2011 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat skihut is.
Da's alleen een plaatje.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
http://www.deapresskihutmetflugelontour.nl/
Ik zou het zo houden als ik jou wasquote:Op maandag 14 februari 2011 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat skihut is.
www.deapresskihut.nlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |