Ja, ze doen maar lekker, kansloos volk.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Haha, dat topic in KLB kutkabouter, daar word je even flink in te kijk gezet
link?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Haha, dat topic in KLB kutkabouter, daar word je even flink in te kijk gezet
Zoek het op, luiaard.quote:
Ja, luister is, er is nogal een verschil tussen een compliment geven en E-hosselen.quote:
Lijkt me een gezellig feestje.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:41 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Google search op de letter p: [ afbeelding ]
Echt he.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:46 schreef Rossdale het volgende:
Al die jaloerse lutsers op de achtergrond met een fototoestel
Valt mee, alleen maar plaatjes.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:46 schreef dreamzk het volgende:
Jullie gaan me veels te snel, veel in te halen.
Ach, ik was even vergeten wat een ontzettende berg aids KLB is. Kan je het wel owned noemen, maar afgezeken worden op basis van bullshit slaat is niet geowned worden.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:56 schreef Michhas het volgende:
Jezus kutkabouter, wat Tauch zei was nog mild.
You got owned
Je moet met carnaval toch juist niet beschaafd? beetje zoals halloween in USquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo ga ik met carnaval.Alleen dan iets beschaafder.
Beschaafder. Carnaval is bij veel chicks veel bloter dan dit.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo ga ik met carnaval.Alleen dan iets beschaafder.
Nou mijn familie loopt er ook rond dus om dan met mijn tieten half er uit te lopen vind ik niet zo tof.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je moet met carnaval toch juist niet beschaafd? beetje zoals halloween in US
Nice.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:00 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet met carnaval een piraat eruit.
Vroeger liepen piraten ook veel in lingerie namelijk met veel kant en veel bloot!
Niks mis mee.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:00 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet met carnaval een piraat eruit.
Vroeger liepen piraten ook veel in lingerie namelijk met veel kant en veel bloot!
Daarom moet je dus ook in een andere stad carnaval vierenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou mijn familie loopt er ook rond dus om dan met mijn tieten half er uit te lopen vind ik niet zo tof.
Slim.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daarom moet je dus ook in een andere stad carnaval vieren
of je moet die dagen gewoon schijt hebben aan je familie en alles op de alcohol en brommers schuivenquote:
Brommers kieken.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
of je moet die dagen gewoon schijt hebben aan je familie en alles op de alcohol en brommers schuiven
Totdat later jou dochter van 14 zo rondloopt over straat en in elke hoek hardnekkig in de kont wordt geneukt door een halfbezopen vend van 45. Noem me ouderwets maar ik heb niks met die slettenbakken, If you can't find a guy with your buttocks covered up you might have some weird issue's.quote:
Ik hoef echt geen kinderen, man. Als ik zie hoe het bij ons thuis is gegaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Totdat later jou dochter van 14 zo rondloopt over straat en in elke hoek hardnekkig in de kont wordt geneukt door een halfbezopen vend van 45. Noem me ouderwets maar ik heb niks met die slettenbakken, If you can't find a guy with your buttocks covered up you might have some weird issue's.
oke genoeg over carnavalquote:Op maandag 14 februari 2011 18:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Totdat later jou dochter van 14 zo rondloopt over straat en in elke hoek hardnekkig in de kont wordt geneukt door een halfbezopen vend van 45. Noem me ouderwets maar ik heb niks met die slettenbakken, If you can't find a guy with your buttocks covered up you might have some weird issue's.
Dan is dat toch het perfecte voorbeeld om het anders te doen? Om het vervolgens nog erger te doen dan je ouders.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik hoef echt geen kinderen, man. Als ik zie hoe het bij ons thuis is gegaan.
Ik wil bloed zien!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oke genoeg over carnaval
http://lifenews.ru/news/51271 hier een gezellig linkje.
zo ziet een aanslag eruit![]()
*note* niet geschikt voor mensen met een zwakke maag
Wel 450.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:16 schreef Fsmxi het volgende:
Fantastisch hoeveel medeklinkers sommige talen achter elkaar kunnen douwen
"Zasekretsjennoe video vzriva v domodedovo"
Haha. Not a chance.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan is dat toch het perfecte voorbeeld om het anders te doen? Om het vervolgens nog erger te doen dan je ouders.
Vind het een fantastisch taaltje, wil ik nog wel eens lerenquote:
Blijft ziek. Maar nog altijd niet zo erg als die filmpjes waar ze onthoofd worden.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)k_assassination.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:21 schreef Bozz187 het volgende:
en anders deze nog
ff achter spoiler gezet. sommige mensen worden hier ziek vanDit doet me nooit zoveel. Eigenlijk helemaal niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind het wel vies maar dat is het. Die filmpjes waar ze beesten mishandelen enzo daar moet ik dus kei hard van janken en vind ik walgelijk.
All good things are wild and free.
oke dat kanquote:Op maandag 14 februari 2011 18:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit doet me nooit zoveel. Eigenlijk helemaal niets.vind het wel vies maar dat is het. Die filmpjes waar ze beesten mishandelen enzo daar moet ik dus kei hard van janken en vind ik walgelijk.
Ik vind het nog steeds briljant dat 4chan gore regelmatig heeft, maar een tweetal tieners mishandelt een kat, en een dag later heeft de politie zequote:Op maandag 14 februari 2011 18:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit doet me nooit zoveel. Eigenlijk helemaal niets.vind het wel vies maar dat is het. Die filmpjes waar ze beesten mishandelen enzo daar moet ik dus kei hard van janken en vind ik walgelijk.
Waar ik niet echt goed tegen kon was bijvoorbeeld 3 guys, 1 hammer. Dat soort shit.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja op 4chan staat alleen maar zieke shit, ook iets met een biggetje zo zielig.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:25 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds briljant dat 4chan gore regelmatig heeft, maar een tweetal tieners mishandelt een kat, en een dag later heeft de politie ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |