Het grote Pierre en Rossdale topic, ik heb je hulp nodigquote:Op maandag 14 februari 2011 16:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij kan bij-na net zo sensueel kijken als ik
Okquote:Op maandag 14 februari 2011 16:44 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Praten in afbeeldingen!
Die wenkbrauwen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:47 schreef KneusTeun het volgende:
LOL als je op kutkabouter zoekt :
[ afbeelding ]
Deze wenkbrauwen zijn nog erger.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
google op pierre
Dacht dat ie van je vriend was, of is het echt WAS.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:51 schreef tliciouz het volgende:
Tauch mijn laptop loopt vast door je afbeelding.
Doe eens niet zo moeilijk jij.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dacht dat ie van je vriend was, of is het echt WAS.
Nou als dat zo was kon je ook mijn laptop op komen halenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:53 schreef tliciouz het volgende:
Googelen op mijn naam.
[ afbeelding ]
Nice.
Het zou zo mijn zusje kunnen zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou als dat zo was kon je ook mijn laptop op komen halen
Jailbait?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het zou zo mijn zusje kunnen zijn.
Dude. Mijn ogen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:54 schreef kutkabouter het volgende:
googelen op mijn naam:
[ afbeelding ]
Dankzij jou zit ik nu telkens dat wager match te doen. Raak zo al mijn geld kwijt.quote:
Stuur maar door dan.quote:
Logisch als jij me zoveel stalkt.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:04 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit toen ik op tliciouz zocht.
Daarom is een stofzuiger zonder zak zo chill!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Logisch als jij me zoveel stalkt.
Ik heb net iets doms gedaan, heb met de stofzuiger al mijn piercings opgezogen.
autsj.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Logisch als jij me zoveel stalkt.
Ik heb net iets doms gedaan, heb met de stofzuiger al mijn piercings opgezogen.
Ik bedoel de losse piercing staafjes enzo he, niet een uit mijn lichaam.quote:
Helaas is die van mij met zak, en heb ik zoveel vieze dingen opgezogen dat ik niet meer durf te zoeken.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daarom is een stofzuiger zonder zak zo chill!
Ik doelde op je stalk opmerking.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik bedoel de losse piercing staafjes enzo he, niet een uit mijn lichaam.dan moet ie wel heel hard zuigen.
Oh.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik doelde op je stalk opmerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |