Ik eet graag soep en ik soep graag!quote:Op maandag 14 februari 2011 16:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
EN je pijpt graag EN je wilt een fag?
Nu snap ik waarom je zo graag aan een sigaret lebbert
It's supereffective!quote:Op maandag 14 februari 2011 16:31 schreef kutkabouter het volgende:
Rossdale on defence.
"Defence +50"
Gewoon rösti als een aardappelgerecht.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik eet graag soep en ik soep graag!
Ik ben graag vrij en ik vrij graag!
Ik ben graag teut en ik teut graag!
Of rijst als geschaafde aardappeltjesquote:Op maandag 14 februari 2011 16:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gewoon rösti als een aardappelgerecht.
Ik wel!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:43 schreef Fsmxi het volgende:
Hebben er wel eens metalheads meegedaan daar? Ik zie het al voor me. Wat me dan niet wegklikt, gaat wel over de streep als ik dan show dat ik game en graag metal op m'n gitaar speel. Zijn helaasch niet teveel die dat chill vinden.
Hij gaat hard inderdaad. Ik moet wel zeggen dat ik enkele prominenten mis. Pringles, Tauch, Soldmayor?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja tochWe zijn lekker bezig vandaag met zijn allen
[..]
Ik kan alleen maarzeggen
Tauch was er net tochquote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hij gaat hard inderdaad. Ik moet wel zeggen dat ik enkele prominenten mis. Pringles, Tauch, Soldmayor?
Shit is aan hierquote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja als je jezelf vernoemt naar dit is het vast niet omdat je van vrouwen houd
Hij kan bij-na net zo sensueel kijken als ikquote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja als je jezelf vernoemt naar dit is het vast niet omdat je van vrouwen houd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |