zijn vriendin is zijn buddy? die zit er dus dicht opquote:
Vriendinnetje maakte zich verdacht weinig zorgen over dat Laura zijn typje zou zijn..quote:Op maandag 14 februari 2011 16:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij schijnt een vriendin te hebben, kast gevalletje?![]()
Da's een shemale?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Vriendinnetje maakte zich verdacht weinig zorgen over dat Laura zijn typje zou zijn..
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:46 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
?
Jullie snappen er geen kut van volgens mij.
Nu ga ik jou 'ditten'quote:Op maandag 14 februari 2011 16:47 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik schaam me voor Guido als man zijnde
Lol, dat had ik gespot net.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:44 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Joh, dat heb ik je nou al 20 keer gezegd.
Gewoon samen gaan slapen zo, dit duidelijk zeggen, en dan constant zender fout doen.
http://www.secretstory.nl/deelnemer/25/Jurienquote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hij zou toch maar 1000 kwijtraken als het mislukte?
Neh, blijf nog maar een paar dagen weg, zie iig nog niet snel wat gebeurenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:47 schreef egeltje1985 het volgende:
Kzit in de trein. Gebeurt er iets spannends?
ha! Gisteravond zag t er anders best spannend uit, met dat gedoe over die kaart.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Neh, blijf nog maar een paar dagen weg, zie iig nog niet snel wat gebeuren
nominerenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:49 schreef Razor21 het volgende:
Wat gaat er over 15 minuten gebeuren? Dineren? Verstond het niet.
Twee weken geloof ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dat had ik gespot net.Grappig...
Ik weet niet of hij homo is, blijkbaar wel homo-erotisch (gezien de heren in dit topic.
) Maar goed, ik weet niet hoe veel tijd ze hier voor hebben? Lijkt mij dat ze dat wel te horen hebben gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |