Vreselijk hè. Je hoopt bijna dat ze zangles krijgen of dat er een kapper binnenkomt.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:18 schreef Gert het volgende:
Vanavond wat drank dat huis in hoor. We moeten een beetje lekker gemaakt worden, en nu al de hele dag dit lamlendige gehang..![]()
Weet niemand. Ik denk dat hij is mislukt, er is in elk geval niet omgeroepen (net zoals bij Sofia), dat de opdracht is geslaagd. En hij ontkent richting zijn collega's ook dat het uberhaupt een missie was.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:32 schreef LeksieKon het volgende:
Wie had Jurien betrapt eigenlijk? Of is zijn opdracht om een andere reden mislukt?
Lol, is ook geen goed plan.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:33 schreef Robbiedd het volgende:
Guido laat ze toch niet alleen met z'n tweetjes
Op de officiele website staat zijn budget op 3500, mislukt dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:34 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Weet niemand. Ik denk dat hij is mislukt, er is in elk geval niet omgeroepen (net zoals bij Sofia), dat de opdracht is geslaagd. En hij ontkent richting zijn collega's ook dat het uberhaupt een missie was.
Nee, zien we vanavond denk ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:35 schreef LeksieKon het volgende:
[..]
Op de officiele website staat zijn budget op 3500, mislukt dus.
Maar hoe en waarom weet dus niemand?
Hij zou toch maar 1000 kwijtraken als het mislukte?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:35 schreef LeksieKon het volgende:
[..]
Op de officiele website staat zijn budget op 3500, mislukt dus.
Maar hoe en waarom weet dus niemand?
Alexquote:Op maandag 14 februari 2011 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie willen jullie Donderdag eruit?
Aidshoofd moet er niet uit
Ah een move van Laura, voorstel om samen te gaan slapen, Guido pakt het alleen niet op geloof ik....quote:
Nee, whaha. Die zat op Alex te azenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah een move van Laura, voorstel om samen te gaan slapen, Guido pakt het alleen niet op geloof ik....
Alex kan je zo pakkenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Nee, whaha. Die zat op Alex te azen.
Dan al iemand eruit?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie willen jullie Donderdag eruit?
Aidshoofd moet er niet uit
Dat was niet de opdracht, als Guido slim was geweest zou hij op dat bed zijn gaan liggen naast Laura, ze gaf iig aanleiding genoeg daartoe, vernuft en Guido passen idd niet in 1 zin.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Nee, whaha. Die zat op Alex te azen.
Moeten wij stemmen?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja iedere donderdag eliminatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |