Was dat de stem wel? Ik dacht dat het 1 van de mannen was...?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:15 schreef Studiotje het volgende:
Bewoners, ga naar de rode bank.. eeh... ze blijven zitten, ik zeg een week op water en brood!
Ja, een nominatie party, dan worden er mensen dronken en gaan ze dingen verklappen...quote:Op maandag 14 februari 2011 17:17 schreef Secretstory het volgende:
Er mogen wel eens activiteiten komen.. of vanavond/vanacht een huisfeestje
Oh, ik dacht dat het de stem was, kan bestquote:Op maandag 14 februari 2011 17:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Was dat de stem wel? Ik dacht dat het 1 van de mannen was...?
Ik vond het anders klinken dan de stem, maar kan het ook mis hebben hoor.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het de stem was, kan best
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:20 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Die ziet er ook niet echt gezond uit.
Mazaru. Aids Guido?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:20 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Die ziet er ook niet echt gezond uit.
Hebben ze paarden daar?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Para Guido...?
Ik vind Gerard een griezel....
Ik vind dat gerard juist teveel in beeld isquote:Op maandag 14 februari 2011 17:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Para Guido...?
Ik vind Gerard een griezel....
Hoi Renate.quote:
quote:
bitch fight lijkt me leukerquote:Op maandag 14 februari 2011 17:24 schreef Bunker-Renate het volgende:
ben benieuwd wanneer de eerste fitty losbarst.. zal voor t eind van de week zijn denk k
I beg to differ...quote:
ik vindt die gast leuk die gisteren faket dat ie weg wilde.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
oh ja, dat was ook zoiets....
![]()
![]()
@Renate:dat was een geintje, ik vind hem 1 van de leukste mannen daar.
19:30, Net 5quote:Op maandag 14 februari 2011 17:27 schreef Robbiedd het volgende:
Komt er een uitzending op tv ofzo vanavond, zoja, hoelaat?
19:30 - Net 5quote:Op maandag 14 februari 2011 17:27 schreef Robbiedd het volgende:
Komt er een uitzending op tv ofzo vanavond, zoja, hoelaat?
Wie was dat? We hadden gisteren visite dus heb ik niet gekeken...quote:Op maandag 14 februari 2011 17:27 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik vindt die gast leuk die gisteren faket dat ie weg wilde.
Ja, die is wel leuk.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:27 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik vindt die gast leuk die gisteren faket dat ie weg wilde.
Jurrien..quote:Op maandag 14 februari 2011 17:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wie was dat? We hadden gisteren visite dus heb ik niet gekeken...
Jurien, de kale.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wie was dat? We hadden gisteren visite dus heb ik niet gekeken...
Dat vind ik echt een creep.quote:
Als de dames slim zijn de leukste en degene die ze weg willen hebben.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:35 schreef Stink-ui het volgende:
ben benieuwd wie de meeste stemmen krijgt
dat lijkt me logisch..quote:Op maandag 14 februari 2011 17:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als de dames slim zijn de leukste en degene die ze weg willen hebben.
quote:
Ze mochten niet overleggen qua stemmen, je mag volgens mij wel bekend maken op wie je gestemd hebt na afloopquote:Op maandag 14 februari 2011 17:36 schreef Robbiedd het volgende:
Nouja, een van de 12 geboden was dat ze niet mochten overleggen over nominaties ...
Nee maar wel praten over wie ze leuk vinden toch? Ze mogen niet vantevoren zeggen op wie ze gaan stemmen maar wel over de mannen praten natuurlijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:36 schreef Robbiedd het volgende:
Nouja, een van de 12 geboden was dat ze niet mochten overleggen over nominaties ...
Volgens mij was dat er ook een, dat dat niet mag, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze mochten niet overleggen qua stemmen, je mag volgens mij wel bekend maken op wie je gestemd hebt na afloop
hoiquote:Op maandag 14 februari 2011 17:39 schreef elientje7 het volgende:
Vind de mannelijke deelnemers ook best goed gekozen, loopt wel wat mancandy tussen gegehehe..
Verrassend dat jij die leuk vindquote:
lenzen ftwquote:Op maandag 14 februari 2011 17:40 schreef yvonne het volgende:
Wat heeft die knul toch schitterend mooie blauwe ogen
Ja, fijn, heb ik eindelijk een favoriet, tiefen ze hem eruit.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:32 schreef Day het volgende:
Ik denk dat Gerard 1 van de genomineerde is. Is al teveel bezig met het spel, is slim, dus gevaarlijk.
Hoezo? Ik vind de rest teveel vrouwelijke trekjes hebben. En Gerard is wel mannelijk, maar heeft een matje.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Verrassend dat jij die leuk vind
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Zeg me dat het niet zo isquote:
Probeer het 's met het quote knopje in de post die je wil quoten.quote:
Ik bedoelde het met een lach....quote:Op maandag 14 februari 2011 17:41 schreef Day het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind de rest teveel vrouwelijke trekjes hebben. En Gerard is wel mannelijk, maar heeft een matje.
Het is niet zo. Zo!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Zeg me dat het niet zo is
Onder het nummer van de post ploppen aanhalingstekens op als je er met je muis overheen beweegt.quote:
Philip, bedoel je? Zeker mooie ogen, maar die jukbeenderen (ril)!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:40 schreef yvonne het volgende:
Wat heeft die knul toch schitterend mooie blauwe ogen
ik zal je op weg helpenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Zeg me dat het niet zo is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
Oooooooh!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik bedoelde het met een lach....
Vond het juist helemaal géén verrassing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |