Was dat de stem wel? Ik dacht dat het 1 van de mannen was...?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:15 schreef Studiotje het volgende:
Bewoners, ga naar de rode bank.. eeh... ze blijven zitten, ik zeg een week op water en brood!
Ja, een nominatie party, dan worden er mensen dronken en gaan ze dingen verklappen...quote:Op maandag 14 februari 2011 17:17 schreef Secretstory het volgende:
Er mogen wel eens activiteiten komen.. of vanavond/vanacht een huisfeestje
Oh, ik dacht dat het de stem was, kan bestquote:Op maandag 14 februari 2011 17:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Was dat de stem wel? Ik dacht dat het 1 van de mannen was...?
Ik vond het anders klinken dan de stem, maar kan het ook mis hebben hoor.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het de stem was, kan best
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:20 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Die ziet er ook niet echt gezond uit.
Mazaru. Aids Guido?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:20 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Die ziet er ook niet echt gezond uit.
Hebben ze paarden daar?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Para Guido...?
Ik vind Gerard een griezel....
Ik vind dat gerard juist teveel in beeld isquote:Op maandag 14 februari 2011 17:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Para Guido...?
Ik vind Gerard een griezel....
Hoi Renate.quote:
quote:
bitch fight lijkt me leukerquote:Op maandag 14 februari 2011 17:24 schreef Bunker-Renate het volgende:
ben benieuwd wanneer de eerste fitty losbarst.. zal voor t eind van de week zijn denk k
I beg to differ...quote:
ik vindt die gast leuk die gisteren faket dat ie weg wilde.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
oh ja, dat was ook zoiets....
![]()
![]()
@Renate:dat was een geintje, ik vind hem 1 van de leukste mannen daar.
19:30, Net 5quote:Op maandag 14 februari 2011 17:27 schreef Robbiedd het volgende:
Komt er een uitzending op tv ofzo vanavond, zoja, hoelaat?
19:30 - Net 5quote:Op maandag 14 februari 2011 17:27 schreef Robbiedd het volgende:
Komt er een uitzending op tv ofzo vanavond, zoja, hoelaat?
Wie was dat? We hadden gisteren visite dus heb ik niet gekeken...quote:Op maandag 14 februari 2011 17:27 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik vindt die gast leuk die gisteren faket dat ie weg wilde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |