quote:
De o blijft een beetje hangen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
When love takes oooooooooooooooooooooooooooooover
YEA-A-HEAHquote:Op maandag 14 februari 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
When love takes oooooooooooooooooooooooooooooover
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Met vrolijkheid
en liefde voor jullie allemaal
Onuist, het laatste deel blijft bij die mevrouw op de radio hangen.quote:
ik welquote:Op maandag 14 februari 2011 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)
Hier kan toch niemand stil bij blijven zitten
/care het is een leuk nummerquote:Op maandag 14 februari 2011 16:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Onuist, het laatste deel blijft bij die mevrouw op de radio hangen.
Gelijk boos, sorry.quote:
Achterwege, ik pas me een beetje aan aan wat TrollenFTW zo gaat draaienquote:Op maandag 14 februari 2011 16:20 schreef naatje_1 het volgende:
toon, waar zijn die gitaren gebleven?
dat duurt nog 10 minuten, sowieso heb je ook dancerock platen, ofzeuwquote:Op maandag 14 februari 2011 16:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Achterwege, ik pas me een beetje aan aan wat TrollenFTW zo gaat draaien
(L)quote:Op maandag 14 februari 2011 16:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
uh huhquote:Op maandag 14 februari 2011 16:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik niet denk ikquote:Op maandag 14 februari 2011 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat duurt nog 10 minuten, sowieso heb je ook dancerock platen, ofzeuw
Auwquote:Op maandag 14 februari 2011 16:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Today, I found out that it is never, ever a good idea to put a band-aid of any kind on your penis, because eventually you will have to take it off. FML
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
omg @Somertijd kale kale kano
http://twitter.com/MissCherrieBomb/statuses/37169699582246912
op veronica dus ook nog steeds
Dit zijn de echte liefdesliedjesquote:Op maandag 14 februari 2011 16:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg... muteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
jeuj, ik heb een valentijnsPM gekregen, en velen met mij
Datquote:Op maandag 14 februari 2011 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
jeuj, ik heb een valentijnsPM gekregen, en velen met mij
zie de PM die je van mash gekregen zou moeten hebbenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:29 schreef Snuf. het volgende:
Die boy is hier nu ook. BAM
Weet iemand al hoe je kunt doneren buiten Paypal om want Monopoly reageert niet op mijn PM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
nee, TrollenFTW begint nu, en toon sloot zonder gitaren afquote:Op maandag 14 februari 2011 16:30 schreef Snuf. het volgende:
Kan ik nog iets riekwesten bij onze boy Sperzieboon?
Ja ik weet maar dat gaat niet over waarheen ik direct geld kan overmaken. GELD WAARVOOR IK KEIHARD HEB AFGEWASSENquote:Op maandag 14 februari 2011 16:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zie de PM die je van mash gekregen zou moeten hebben
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ik weet maar dat gaat niet over waarheen ik direct geld kan overmaken. GELD WAARVOOR IK KEIHARD HEB AFGEWASSEN
en ik ben parttime hoer. dat ook. maar GELD WAARVOOR IK HEEL VAAK HEB GEPIJPT klinkt zo raar
Je doet maarquote:Op maandag 14 februari 2011 16:31 schreef Snuf. het volgende:
Trol tot 17:00? Daarna een leegte? Ik hou wel van opvullen
*insert bep. plaatje*quote:Op maandag 14 februari 2011 16:31 schreef Snuf. het volgende:
Draakjequote:Op maandag 14 februari 2011 16:31 schreef Snuf. het volgende:
Draakje staat alquote:Op maandag 14 februari 2011 16:31 schreef Snuf. het volgende:
Pm sturen naar monopolyquote:Op maandag 14 februari 2011 16:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ik weet maar dat gaat niet over waarheen ik direct geld kan overmaken. GELD WAARVOOR IK KEIHARD HEB AFGEWASSEN
en ik ben parttime hoer. dat ook. maar GELD WAARVOOR IK HEEL VAAK HEB GEPIJPT klinkt zo raar
Mijn geheugen laat me extreem in de steek vandaagquote:
Hij was van het weekend druk met bumseksenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Heb ik van het weekend gedaanIk pm nog wel een keer
Heul welquote:Op maandag 14 februari 2011 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
er staat niets opt rooster hoor koelekast
Geld naar paypal overmaken hoeft niet om te hoeven betalen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:35 schreef Snuf. het volgende:
Heej
ik wil graag wat doneren aan onzin radio maar ik gebruik liever geen paypal omdat dat bij mij zo lang duurt. dan moet ik eerst naar PayPal geld overmaken en dat duurt 3 werkdagen en dan moet ik het nog eens naar jullie overmaken. Koelkast zei Pm Mono maar.
Dus hier is de PM Wat nu te doen?
Snuffert
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:35 schreef Snuf. het volgende:
Heej
ik wil graag wat doneren aan onzin radio maar ik gebruik liever geen paypal omdat dat bij mij zo lang duurt. dan moet ik eerst naar PayPal geld overmaken en dat duurt 3 werkdagen en dan moet ik het nog eens naar jullie overmaken. Koelkast zei Pm Mono maar.
Dus hier is de PMWat nu te doen?
Snuffert
Nu alleen nog even pmenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:35 schreef Snuf. het volgende:
Heej
Dus hier is de PMWat nu te doen?
Snuffert
Zal je dat niet eerst overleggen met mono ?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik kan je de bankgegevens van Mono ook PMen als je wilt, Snuf
Dit dus jaquote:Op maandag 14 februari 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal je dat niet eerst overleggen met mono ?
Wellichtquote:Op maandag 14 februari 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal je dat niet eerst overleggen met mono ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |