Sorry, ik was me er niet van bewust dat je een pauper bent met een auto die het niet meer rechtvaardigt om 'm fatsoenlijk te verzekeren. TS is vast wel een fatosenlijke burger.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Niet iedereen is all risk verzekerd, klapjosti.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Sorry, ik was me er niet van bewust dat je een pauper bent met een auto die het niet meer rechtvaardigt om 'm fatsoenlijk te verzekeren. TS is vast wel een fatosenlijke burger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
Ongelofelijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:09 schreef k_man het volgende:
Ongelofelijk.
Ik zet het er zelfs expliciet bij, en desondanks blijf je er op ingaan.
Ik zou het nog even nalezen.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:20 schreef Ordos20 het volgende:
Sowieso is het voor TS irrelevant wat de verzekeraar er mee doet. Vandalisme gaat via het waarborgfonds, en die verhaalt het wel weer op de dames.
Sowieso heb je voor "een dikke zwarte streep" aardig wat contact en beweging nodig, een deur tegen een andere stilstaande auto zat dat in mijn beleving niet zomaar kunnen produceren. Dan zou eerder de relatief scherpe rand van het portier een deuk in het andere portier produderen, met mogelijk wat gesprongen lak.quote:
De juiste tekst moet dan ook zijn:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:57 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Sowieso heb je voor "een dikke zwarte streep" aardig wat contact en beweging nodig, een deur tegen een andere stilstaande auto zat dat in mijn beleving niet zomaar kunnen produceren. Dan zou eerder de relatief scherpe rand van het portier een deuk in het andere portier produderen, met mogelijk wat gesprongen lak.
Volgens mij valt het allemaal wel wat mee..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |