abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92793304
Jongens... dat taalgebruik :')
Facts don't care about your feelings
pi_92793310
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Niet iedereen is all risk verzekerd, klapjosti.
Sorry, ik was me er niet van bewust dat je een pauper bent met een auto die het niet meer rechtvaardigt om 'm fatsoenlijk te verzekeren. TS is vast wel een fatosenlijke burger.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92793700
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:58 schreef k_man het volgende:

[..]

Sorry, ik was me er niet van bewust dat je een pauper bent met een auto die het niet meer rechtvaardigt om 'm fatsoenlijk te verzekeren. TS is vast wel een fatosenlijke burger.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')

SPOILER
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_92794227
Ongelofelijk. :D

Ik zet het er zelfs expliciet bij, en desondanks blijf je er op ingaan.
pi_92794416
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:09 schreef k_man het volgende:

Ik zet het er zelfs expliciet bij, en desondanks blijf je er op ingaan.

Je doet een aanname en doet vervolgens verontwaardigd dat iemand je corrigeert.
pi_92794499
Ja, hoi... het kan hier best wat rustiger....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_92794639
Ja, hoi. Soms is het gewoon grappig om iemand een beetje op te naaien. Zeker als ze zo lekker blijven happen.

Mea culpa. *nederig kijkt*
pi_92794831
Zo, ik ben klaar met schuimbekkend achter de pc zitten

Heb je even een doekje voor me k_man? O+
pi_92798376
k_man en Kapt-Ruigbaard, stelletje paupers.
Ga ff ontopic :)
pi_92799387
Sowieso is het voor TS irrelevant wat de verzekeraar er mee doet. Vandalisme gaat via het waarborgfonds, en die verhaalt het wel weer op de dames.

Althans

Zo dacht ik dat het ging. Aan de andere kant, met een leaseauto is het makkelijk praten natuurlijk.....
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_92800949
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:20 schreef Ordos20 het volgende:
Sowieso is het voor TS irrelevant wat de verzekeraar er mee doet. Vandalisme gaat via het waarborgfonds, en die verhaalt het wel weer op de dames.
Ik zou het nog even nalezen. :P
pi_92807728
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:50 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik zou het nog even nalezen. :P
Sowieso heb je voor "een dikke zwarte streep" aardig wat contact en beweging nodig, een deur tegen een andere stilstaande auto zat dat in mijn beleving niet zomaar kunnen produceren. Dan zou eerder de relatief scherpe rand van het portier een deuk in het andere portier produderen, met mogelijk wat gesprongen lak.

Volgens mij valt het allemaal wel wat mee.. :Y
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:03:23 #63
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92807835
doe eerst maar eens aangifte...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92808871
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 08:57 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Sowieso heb je voor "een dikke zwarte streep" aardig wat contact en beweging nodig, een deur tegen een andere stilstaande auto zat dat in mijn beleving niet zomaar kunnen produceren. Dan zou eerder de relatief scherpe rand van het portier een deuk in het andere portier produderen, met mogelijk wat gesprongen lak.

Volgens mij valt het allemaal wel wat mee.. :Y
De juiste tekst moet dan ook zijn:
Ben ik bezig om in te parkeren gooit zo'n kakmadam gewoon de deur wagenwijd open.
Heb ik een vette kras op mijn portier en begin ze nog te zeiken dat ik toch kan zien dat ze bezig is om in te stappen.
Ik zeg nog tegen die muts dat de stoep bedoeld is om op te lopen en dat ze nu op straat staat en dan uit d'r schele ogen moet kijken.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 11:18:49 #65
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_92811541
Mocht je door dit toeval enige schade hebben opgelopen dan moet je dit bij je verzekering aannemelijk maken oftewel bewijzen dat door het gedrag van de vrouw jij benadeelt bent: schade van jouw eigendom of enigszins.

Vervolgens wordt er gekeken of de verzekering wordt uitgekeerd ja of nee.

( neem contact op met de vrouw mbt aansprakelijkheidsverzekering)
pi_92812881
Probeer je trouwens ook nog even goed te herinneren welk deel van de deur van de andere auto precies jouw auto heeft beschadigd. Gezien de zwarte streep lijkt het me dat de andere auto zwart was en dus lak heeft afgegeven? Dat zou dan bij hun ook te zien moeten zijn. Als je daar (nu nog) een fotootje van kunt maken, maak je het de politie een stuk makkelijker ^O^
pi_92822756
Pic's or it didn't happen.
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:50:59 #68
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')