Die liefde moet zogenaamd hier opbloeien. Ik zie het ze niet voor elkaar krijgen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:18 schreef kahaarin het volgende:
Zij moet toch doen alsof ze een relatie heeft met Guido? Dan kan dit een aanleiding zijn voor een ruzie uit jaloezie.
Ja dat klopt.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:20 schreef StefanKollaart het volgende:
Klopt het trouwens dat stream 2 en 4 geen geluid hebben? Vind tot nu toe trouwens wel verwarrend, omdat we twee dagen gemist hebben, maar trekt wel weer bij geloof ik.
per situatie 2 cams, 1 close up en overzicht.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:20 schreef StefanKollaart het volgende:
Klopt het trouwens dat stream 2 en 4 geen geluid hebben? Vind tot nu toe trouwens wel verwarrend, omdat we twee dagen gemist hebben, maar trekt wel weer bij geloof ik.
Ja dat weet ik, maar ze moeten toch doen alsof? Alex en Guido of Guido en Laura dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:19 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik volg je niet. Wie zouden er ruzies moeten krijgen en waarom?
Guido zijn 'liefde' is fake he
Of Laura is nu heel slim en speelt straks de jongens tegen elkaar uit.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die liefde moet zogenaamd hier opbloeien. Ik zie het ze niet voor elkaar krijgen.
Dan naait ze zichzelf imo. Spreekt anderhalf uur geleden met Guido af dat ze afstand gaat nemen en ligt er nu bijna opquote:Op maandag 14 februari 2011 16:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of Laura is nu heel slim en speelt straks de jongens tegen elkaar uit.
ja en wat is dara jhet nut van?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zie het vernuft bij Guido niet echt.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:22 schreef kahaarin het volgende:
ik ook niet, gaat mijn pc van kutten. Vanavond ziggo bellenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie het vernuft bij Guido niet echt.
Maar ik heb dan ook geen streams aan.
Joanne is aidshoofd iigquote:Op maandag 14 februari 2011 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
hebben jullie al bijnamen?Voor mensen in het huis?
Dus dwingt ze Guido om een move te maken, hij moet er natuurlijk ook iets voor doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:23 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Dan naait ze zichzelf imo. Spreekt anderhalf uur geleden met Guido af dat ze afstand gaat nemen en ligt er nu bijna op.
Als ze nu ineens wat krijgen dan is het te obvious.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en wat is dara jhet nut van?
Guido en Laura moeten een stelletje spelen
Ik denk niet dat vernuft en Guido in 1 zin horen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie het vernuft bij Guido niet echt.
Maar ik heb dan ook geen streams aan.
dat is het zelfde als Ajax en Feyenoordquote:Op maandag 14 februari 2011 16:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dus dwingt ze Guido om een move te maken, hij moet er natuurlijk ook iets voor doen.
[..]
Als ze nu ineens wat krijgen dan is het te obvious.
[..]
Ik denk niet dat vernuft en Guido in 1 zin horen.
tactiek, tactiek!quote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef Robbiedd het volgende:
Die Guido.. Die vent is echt zooooo niet geïnteresseerd in vrouwen volgens mij he
.
Kijk hem nou liggen
Echt! Waarom niet gewoon in Nederland? Dat heeft zeker met de centjes te maken?quote:
Lol, die 2 bij elkaar bedoel je? Idd, heel onwaarschijnlijk, dus moet er iets verzonnen worden.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is het zelfde als Ajax en Feyenoord
Heet ze Servioquote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef Siekrit het volgende:
Guido heeft al 9 maanden een vriendin hoor.
Waar zou je een huis in nederland kunnen plaatsen? In Ahoy?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt! Waarom niet gewoon in Nederland? Dat heeft zeker met de centjes te maken?
Almere?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zou je een huis in nederland kunnen plaatsen? In Ahoy?
Dat zie ik nog niet. Vind alleen dat ze te veel lult en heel veel clichés gebruikt. En ik las net dat ze pas 23 is!quote:
Ik dacht alquote:Op maandag 14 februari 2011 16:28 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Wut
Aidshoofd heeft de kledinglijn...
Dat is gewoon eiffinger behangquote:Op maandag 14 februari 2011 15:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
In die kaart op de muur zit volgens mij wel een aanwijzing. Als ik hun was pakte ik een
stuk papier en tekende na waar die pijltjes allemaal heenwijzen. Misschien schrijf je zo wel
letters ofzo op !
Hij snoept van 2 walletjes? Of is het een kasthomo?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef Siekrit het volgende:
Guido heeft al 9 maanden een vriendin hoor.
Maar die is niet in beeld nu?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:28 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Wut
Aidshoofd heeft de kledinglijn...
Er staan al zat huizen in Nederland, allicht staat er 1 te koop of te huur.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zou je een huis in nederland kunnen plaatsen? In Ahoy?
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ergens op de Atlantische Oceaan
Dat is zijn geheime opdrachtquote:Op maandag 14 februari 2011 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Hij snoept van 2 walletjes? Of is het een kasthomo?
Streams hier, op tv is sowieso niemandquote:Op maandag 14 februari 2011 16:30 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Nope.. Niet op streams en dus ook niet op tv.
Nu schieten op guido zn reetquote:Op maandag 14 februari 2011 16:30 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen op de slaapkamer...
Hier beidenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:31 schreef D. het volgende:
[..]
Streams hier, op tv is sowieso niemand
Vreselijk hè. Je hoopt bijna dat ze zangles krijgen of dat er een kapper binnenkomt.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:18 schreef Gert het volgende:
Vanavond wat drank dat huis in hoor. We moeten een beetje lekker gemaakt worden, en nu al de hele dag dit lamlendige gehang..![]()
Weet niemand. Ik denk dat hij is mislukt, er is in elk geval niet omgeroepen (net zoals bij Sofia), dat de opdracht is geslaagd. En hij ontkent richting zijn collega's ook dat het uberhaupt een missie was.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:32 schreef LeksieKon het volgende:
Wie had Jurien betrapt eigenlijk? Of is zijn opdracht om een andere reden mislukt?
Lol, is ook geen goed plan.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:33 schreef Robbiedd het volgende:
Guido laat ze toch niet alleen met z'n tweetjes
Op de officiele website staat zijn budget op 3500, mislukt dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:34 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Weet niemand. Ik denk dat hij is mislukt, er is in elk geval niet omgeroepen (net zoals bij Sofia), dat de opdracht is geslaagd. En hij ontkent richting zijn collega's ook dat het uberhaupt een missie was.
Nee, zien we vanavond denk ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:35 schreef LeksieKon het volgende:
[..]
Op de officiele website staat zijn budget op 3500, mislukt dus.
Maar hoe en waarom weet dus niemand?
Hij zou toch maar 1000 kwijtraken als het mislukte?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:35 schreef LeksieKon het volgende:
[..]
Op de officiele website staat zijn budget op 3500, mislukt dus.
Maar hoe en waarom weet dus niemand?
Alexquote:Op maandag 14 februari 2011 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie willen jullie Donderdag eruit?
Aidshoofd moet er niet uit
Ah een move van Laura, voorstel om samen te gaan slapen, Guido pakt het alleen niet op geloof ik....quote:
Nee, whaha. Die zat op Alex te azenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah een move van Laura, voorstel om samen te gaan slapen, Guido pakt het alleen niet op geloof ik....
Alex kan je zo pakkenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Nee, whaha. Die zat op Alex te azen.
Dan al iemand eruit?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie willen jullie Donderdag eruit?
Aidshoofd moet er niet uit
Dat was niet de opdracht, als Guido slim was geweest zou hij op dat bed zijn gaan liggen naast Laura, ze gaf iig aanleiding genoeg daartoe, vernuft en Guido passen idd niet in 1 zin.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Nee, whaha. Die zat op Alex te azen.
Moeten wij stemmen?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja iedere donderdag eliminatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |