Ik vind het vooral vanwege de condensvorming niet zo slimquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:51 schreef Skaai het volgende:
[..]
Snap ikik heb hem nu even in mijn jasje maar daar kan de rits van dicht. In mijn buidel werkt het niet echt merkte ik.
Het is dezelfde als die werd gepost, die dure jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben op zich wel geïnteresseerd, neen.Heb je er ook een plaatje van?
. En is opsturen ook een optie?
.
Ik gebruik een hoesje van Belkin voor mijn telefoon. Maar ik moet zeggen dat ik de laatste tijd zoveel lekkerder loop zonder muziek. Voel me veel vrijer en rustiger zonder muziek op.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Door al die sites en al die cases heb ik nu last van keuzestress.
Het helpt me juist om een ritme vast te houden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:15 schreef Aukje83 het volgende:
Loop ook nooit met muziek. Kan me er niets bij voorstellen om dat wel te doen, lijkt me irritant als je het ritme van de muziek naast je loopritme hebt. En het gesjouw met die voorwerpen enzo, no thanksDifferent strokes for different folks
Dat doe ik zo af en toe wel eens bij een nr waar ik blij van wordquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het helpt me juist om een ritme vast te houden.
Sommige nummers geven me zelfs een boost om een stukje harder te gaan rennen.
Klinkt alsof je te kort van tevoren gegeten had en/of te hard hebt gelopen. Ik laat zelf mijn eten 5 kwartier zakken (eet dus niets meer in die tijd) en als ik steken voel (die ik zelden voel trouwens), ga ik iets langzamer lopen, dan gaan ze wel over.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:00 schreef Periodista het volgende:
Bah, niet fijn gelopen vandaag. Les 10 van Evy wel voltooid, maar het ging niet lekker.
Ik kreeg last van 'steken' aan de rechterkant in m'n onderlichaam zeg maar. Zoiets heb je ook wel is bij je milt, maar die is dan weer links, toch?
Hopen dat het maandag beter gaat.
Wat?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:37 schreef murp het volgende:
ik ben bij les 16 van Evy.. Ik ben vier bezig
Ja dat zegt evy altijd als ik goed mijn best doequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wat?
Mijn voet is weer bijna normaal. Jeuh! Ik ga volgende week weer beginnen.
Evy zegt: ik ben fier op u! Fier = trotsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:02 schreef murp het volgende:
[..]
Ja dat zegt evy altijd als ik goed mijn best doe
nou, dan zit ik er toch dicht bij?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Evy zegt: ik ben fier op u! Fier = trots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |