rekken en strekken schijn je niet te moeten doen met een koud en verstijfd lichaam. Kan er gemakkelijker iets knappen en zulks.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:32 schreef neen het volgende:
Even wat rek- en strek oefeningen. Daarna gewoon alvast trap af naar buiten lopen schudden dit dat tot ik fatsoenlijk GPS signaal heb om te gaan jagen!
oh, eigenlijk niets, al merk ik wel soms wat kleine pijntjes omdat ik waarschijnlijk niet rek en strekquote:Op zondag 20 februari 2011 23:30 schreef Crutch het volgende:
Wat voor warming-up doen jullie voordat je begint met rennen?
Ik denk niet dat dat de oorzaak is.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:57 schreef murp het volgende:
[..]
oh, eigenlijk niets, al merk ik wel soms wat kleine pijntjes omdat ik waarschijnlijk niet rek en strek
ieder lichaam is verschillend en 1 onderzoek wat zegt dat rekken en strekken zinloos is betekent niet dat men geen warming up moet doen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat de oorzaak is.
http://www.nu.nl/gezondhe(...)-blijkt-zinloos.html
Nogmaals, dat is slechts één onderzoek. Ik vind de titel ook veel te stellig. Ik zou eerder opteren voor een titel als "Stretchen hardlopen zinloos volgens onderzoek".quote:Op maandag 21 februari 2011 11:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat de oorzaak is.
http://www.nu.nl/gezondhe(...)-blijkt-zinloos.html
Nee, in ieder geval niet hele erge stekende pijn. Draag je wel goede ren schoenen? Misschien dat je er nog aan moet wennen en dat het als je wat langer rent afneemt!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben 2 weken geleden begonnen met rennen...
Vandaag ga ik 2 minuten rennen 1 minuut lopen 8x. Alleen ik begin last te krijgen van mn knieen.. Hoort dat erbij?
Moet je maar even aankijken dan, hoop dat het dan de komende weken steeds minder wordtquote:Op maandag 21 februari 2011 13:33 schreef Ticootje het volgende:
Mijn lichaam is niet zo gewent aan uberhaupt beweging... Dus het zal wel gewoon een soort shock zijn..
Tja, dat is een beetje de overweging hèquote:Op maandag 21 februari 2011 15:48 schreef Ticootje het volgende:
Nee ik heb geen overgewicht..
Schoenen zou nog wel kunnen, maar ik ga nu geen schoenen van 100 eu kopen als ik niet eens weet of ik wel door ga met rennen. Eerst ff aankijken of dit iets is wat bij me past.
Ik vond het vandaag zwaar vanwege de koude lucht.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:49 schreef Pinzon het volgende:
Wat doen jullie op zo'n dag als gister? Als ik die koude lucht inadem hou ik het een stuk minder lang vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |