Zeker! Ik ben fier op je, hoor!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:16 schreef murp het volgende:
[..]
nou, dan zit ik er toch dicht bij?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zeker! Ik ben fier op je, hoor!
Wij hebben ook met klittenband, nog nooit losgegaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:43 schreef Viking84 het volgende:
Vraag me wel af of klittenband wel stevig genoeg is? Ik ben dan weer bang dat dat losgaat en dat m'n foon dan op de grond pleurt.
Bij die Buyincoins-site zijn alle leuke standaardhoesjes uitverkocht. Dus ik kijk nog even naar jouw linkjes, Skaai!
Ik heb vandaag les 13 gelopen. Ik merk inderdaad wel vooruitgang maar om nou te zeggen dat ik het fluitend doe.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:36 schreef robdriessen het volgende:
Vandaag run 14 gedaan, we zitten halverwege! (qua aantal lessen dan, he). Best gaaf, 4 weken geleden gruwelde je al bij 3 minuten moeten rennen, nu doe je er fluitend 7!
Ja, dat gaat echt flink tegenvallen als ik weer naar buiten ga. Over 4 dagen door naar het volgende hotel, daar hopelijk buitn lopen weer.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:28 schreef DarkElf het volgende:
op de band lopen is idd zoveel makkelijker he?
Maar is dat niet vreselijk saai op zo'n band?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat gaat echt flink tegenvallen als ik weer naar buiten ga. Over 4 dagen door naar het volgende hotel, daar hopelijk buitn lopen weer.
waar zit je?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat gaat echt flink tegenvallen als ik weer naar buiten ga. Over 4 dagen door naar het volgende hotel, daar hopelijk buitn lopen weer.
Ja, is echt niks aan, beetje naar buiten kijken, that's it. Maar het is hier best fris nog en ik heb alleen mijn zomer renkleding bij me, vandaar maar binnen.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:30 schreef murp het volgende:
[..]
Maar is dat niet vreselijk saai op zo'n band?
Lessen 7-9 en 10-12 zijn echt... killing. Die vielen mij behoorlijk tegen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:34 schreef Skaai het volgende:
Ik had weinig hoop vanmiddag, maar heb net les 8 gelopen. Jeetje ik had niet verwacht dat het 1 minuut wandelen om 2 minuten hardlopen zo pittig zou zijn. En mijn zus belde
dus ik 'hijg hijg hijg ik ben aan het hardlopen hijg hijg' dus mijn zus zou later bellen. Toen moest ik al rennend mijn les 8 weer opzoeken en hervatten
. Toch volgehouden
. Nu douchen, ik heb een zweetkop!
De hele serie is wel te koop bij de piratenbaai. Check je PM.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:00 schreef WaLLy090 het volgende:
Ik wil ook gaan beginnen met hardlopen maar ik lees vooral dat de meeste hardlopen in combinatie met evy. Waar is dat schema te vinden?
Ik wandel altijd een stuk van ca. 2km waarna ik een boom pak om te rekken en strekken.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:32 schreef neen het volgende:
Even wat rek- en strek oefeningen. Daarna gewoon alvast trap af naar buiten lopen schudden dit dat tot ik fatsoenlijk GPS signaal heb om te gaan jagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |