Ik zal nog eens even neuzen bij Roda, die wedstrijd heb ik ingevoerd.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:12 schreef Bayswater het volgende:
Zo te zien is alles bijgewerkt ( Hempte/Roda heeft overigens een puntje te weinig)
nee, het is een technisch iets dat er nog een extra ronde nodig is.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar gaan we nu nog voor aanpassen trouwens, playoffs enzo?
Ok.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, het is een technisch iets dat er nog een extra ronde nodig is.
Des te meer zielen, des te meer vreugd. De mensen die ik kan benaderen via PM danwel dit topic van de top 25 van dit jaar doen vlg jaar gewoon lekker mee. Plus een paar outsiders :-)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:19 schreef INViCTuS het volgende:
Toppers van weleer wordt komend seizoen een top-20 of top 25 hoop/denk ik, dat deden we voorheen wel altijd met bepaalde mensen.
Ronde 33/34 (ronde 17 in het spel) was de laatste in het spel en daar heb je punten over gekregen. Dat je nog een ronde 18 ziet kan kloppen, maar die was er om technische redenen. Daarin zijn geen punten uitgedeeld.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:02 schreef Kruitdampje het volgende:
Hoi, of het ligt aan mij, maar ik heb nog geen punten gekregen over de laatste ronde?
Ronde 17 was de laatste voor onsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:02 schreef Kruitdampje het volgende:
Hoi, of het ligt aan mij, maar ik heb nog geen punten gekregen over de laatste ronde?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ronde 33/34 (ronde 17 in het spel) was de laatste in het spel en daar heb je punten over gekregen. Dat je nog een ronde 18 ziet kan kloppen, maar die was er om technische redenen. Daarin zijn geen punten uitgedeeld.
Damn voel me echt domquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ronde 17 was de laatste voor ons
Dan wacht ik maar af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |