Die zuurgraad hè? Drama. Troep is het.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:10 schreef Leandra het volgende:
Das helemaal drama, dat gaat even duren voor die dozen hun natuurlijke balans weer terug hebben...
Shit ik mag geen hoi meer tegen je zeggenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:09 schreef BONG4002 het volgende:
.
Leuk om de COS weer te lezen
Weet iemand trouwens hoe je kan streamen met VLC?
Lol! Arme mannen in dat huis...quote:Op maandag 14 februari 2011 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die zuurgraad hè? Drama. Troep is het.
Heb je de stroom er al een keer afgehaald? Stekker uit het stopcontact dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
ik denk gewoon dat hij het pakket niet aankan.
Geeft nietquote:Op maandag 14 februari 2011 15:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Shit ik mag geen hoi meer tegen je zeggen
Was het Mera? of Deisy?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef Toverheks het volgende:
Ik had een reklame over een auto, leek wel of het me huiskamer indenderde
hey Bong en wat vind je er tot nu toe van???quote:Op maandag 14 februari 2011 15:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geeft niet
Leuk je weer te zien posten btw!![]()
Heel veel bekende namen zo weer
Ja echt he, de reclames staat dubbel zo hard als het geluid van de stream....quote:Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:13 schreef Maanvis het volgende:
Al meer dan 100 posts in dit topique en nog geen enkele cap.. Triest.
nounou, je hebt toch aidshoofd om naar te kieken?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
mij lijkt het een verschrikking om 2 maanden lang in een huis te zitten zonder internet/tv
Heb ik net gedaanquote:Op maandag 14 februari 2011 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je de stroom er al een keer afgehaald? Stekker uit het stopcontact dus.
Thank god dat de digitale kanaal geen reclame heeft.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb gisteravond een tijdje gekeken en het sprak me wel aanquote:Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey Bong en wat vind je er tot nu toe van???
Ik heb ook ZIggo indd, maar had net met de streams (tot ze het deden) echt nergens last vfan ..quote:Op maandag 14 februari 2011 15:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Thank god dat de digitale kanaal geen reclame heeft.
ja die heb ik ook, maar is maar 1 beeld heb kanaal 14 UPC en bij de streams kan je lekker switzenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Thank god dat de digitale kanaal geen reclame heeft.
Hoop het ook, beetje lachen veel herrie in de tent en bloed aan de muur.......ach ik geef het nog een kansquote:Op maandag 14 februari 2011 15:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond een tijdje gekeken en het sprak me wel aan
Nog geen directe favo bewoners maar verwacht wel dat dit een vermakelijke show gaat worden
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:13 schreef Maanvis het volgende:
Al meer dan 100 posts in dit topique en nog geen enkele cap.. Triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |