FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Schijnbaar.. Als ze dan gaat wandelen is ze in slaap gevallen!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Aidsface is nu ze niet meer op bed mag maar op Iggy gaan liggen?
Aidsface = Joanna?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Aidsface is nu ze niet meer op bed mag maar op Iggy gaan liggen?
Ja dusquote:Op maandag 14 februari 2011 14:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Schijnbaar.. Als ze dan gaat wandelen is ze in slaap gevallen!
Met die lange Lauraquote:Op maandag 14 februari 2011 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Met wie moest die Guido een relatie faken?
HTC Desire HDquote:Op maandag 14 februari 2011 14:34 schreef Sliien het volgende:
[..]
Wat voor telefoon heb je? Wil ik ook
Hij is gewoon op IBLquote:Op maandag 14 februari 2011 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
God, dat arme jongDaar kan hij toch nooit bij? Gaat ze op zijn worteltje knagen
Ja en ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:35 schreef j95 het volgende:
Ik heb een vraagje? Zijn de beelden die we zien op http://secretstory.hole1988.nl/ live? Want als die kick off al opgenomen was, hebben we toch 2 dagen gemist?
As if ik betaal.quote:
Van mij wel hoor! Hoi Peter.quote:
In jouw tijd was het beterquote:Op maandag 14 februari 2011 14:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Dan betaal je 1,50 voor die streams en heb ik nog reclame (als ik uberhaupt al beeld heb)
Hoi Eer, waardeloos hè? Ze zijn nog in de testfase ofso.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Dan betaal je 1,50 voor die streams en heb ik nog reclame (als ik uberhaupt al beeld heb)
Story of your life?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:40 schreef Copycat het volgende:
Statuscode 433.
Ben weer een reject. Abject.
Water.quote:
Of my virtual life.quote:
quote:
Ik hou hem dan alleen opgesloten in mijn slaapkamer, beloofd!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alleen als je kan beloven dat je hem ver bij de camera's weg houdt.
Ze zijn met de boodschappenlijst bezig. Opvallend trouwens dat er in huis gerookt mag worden, Joanna staat te roken.quote:
waar kun je dan al betalen?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Ah moeten betalen om proefkonijn te zijn... Kijk ik toch lekker op TV?!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Eer, waardeloos hè? Ze zijn nog in de testfase ofso.
Hebben nog meer mensen het idee dat de streams moeilijk gaan doen na de derde keer reclame? Dat was volgens mij de laatste twee keer wel het geval.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef Juud79 het volgende:
Ja, hier gaan mensen wel 1,50 per 24 uur voor betalen...![]()
![]()
Ziggo Kanaal loopt als een tiet.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen stream. Ze kunnen er in dat geval beter Secret Sorry van maken.
Wat is daar erg aan volgens jou, en anders zou het wel bij de 12 gebloden komenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn met de boodschappenlijst bezig. Opvallend trouwens dat er in huis gerookt mag worden, Joanna staat te roken.
Mijn pakket kan niet kanaal 15 nog eens aanquote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ziggo Kanaal loopt als een tiet.
Tsss: na 10 jaar BB en 2 jaar DGK zouden ze toch onderhand een keer uitgetest moeten zijn?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Eer, waardeloos hè? Ze zijn nog in de testfase ofso.
Hey Peter!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[..]
Ik hou hem dan alleen opgesloten in mijn slaapkamer, beloofd!
Hoi Biskwietje, Hoi Juud
Lees je wel goed? Ik zeg nergens dat het 'erg' is.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan volgens jou, en anders zou het wel bij de 12 gebloden komen
Maar wat is er opvallend aan?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees je wel goed? Ik zeg nergens dat het 'erg' is.
Ik heb Joepie Zie maar niet digitaalquote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ziggo Kanaal loopt als een tiet.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:44 schreef Ian_Nick het volgende:
HAAAA! Guido staat een WORTEL te eten! Nou heeft hij straks iets om over te praten met Laura!
"Hey, eet jij ook graag wortel?"
"Ja, lekker hoor, wortel"
"Ken je die ene van dat konijn die bij de bakker om worteltaart vraagt?"
"Ja, zullen we neuken?"
Ik kijk ook op tv, maar daar kan ik weer geen streams kiezenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah moeten betalen om proefkonijn te zijn... Kijk ik toch lekker op TV?!
Nou, in de BB huizen mag al jaren niet meer binnen worden gerookt. BB UK had dan zo'n speciaal rookhoekje in de tuin.quote:
Ziggo Kanaal 15 doet het prima, niet liegen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:44 schreef j95 het volgende:
Waarom doet ziggo kanaal 15 het nou weer niet. Waardeloos.
Hoi Karin, Hoi Saantje, Hoi Scrutinizer, Hoi Mannetje !quote:Op maandag 14 februari 2011 14:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey Peter!Van mij mag je hem hebben.
Werkt hier primaquote:Op maandag 14 februari 2011 14:44 schreef j95 het volgende:
Waarom doet ziggo kanaal 15 het nou weer niet. Waardeloos.
Opvallend dat ze eerst allemaal buiten gaan staan roken en nu blijkbaar binnen?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, in de BB huizen mag al jaren niet meer binnen worden gerookt. BB UK had dan zo'n speciaal rookhoekje in de tuin.
Daar zit wat inquote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, in de BB huizen mag al jaren niet meer binnen worden gerookt. BB UK had dan zo'n speciaal rookhoekje in de tuin.
Misschien kan zijn pakket dat kanaal niet aanquote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ziggo Kanaal 15 doet het prima, niet liegen.
maar waar betaal jij dan voor streams?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik kijk ook op tv, maar daar kan ik weer geen streams kiezen
HELLO!!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hoi Karin, Hoi Saantje, Hoi Scrutinizer, Hoi Mannetje !
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Misschien in overleg? Geen idee.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Opvallend dat ze eerst allemaal buiten gaan staan roken en nu blijkbaar binnen?
hoi P_NBquote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
LIVE sms'en naar 5353 via secretstory.nl. Dat smsje kreeg ik ook pas 15 uur later binnen met die activiatiecodequote:Op maandag 14 februari 2011 14:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar waar betaal jij dan voor streams?
Dat dacht ik dus ook. Lijkt me wel leuk als er pas over een dikke week ofzo een verbod op komtquote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Opvallend dat ze eerst allemaal buiten gaan staan roken en nu blijkbaar binnen?
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Lijkt me wel leuk als er pas over een dikke week ofzo een verbod op komt
Ja, ga jij nog even reclame zitten maken voor die baggerstreamsquote:Op maandag 14 februari 2011 14:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
LIVE sms'en naar 5353 via secretstory.nl
Hé hoiquote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Misschien is de 'roken op de werkplek' wetgeving in Portugal anders?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie dat hele kanaal niet ?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ziggo Kanaal 15 doet het prima, niet liegen.
Wachten tot de peuken op zijn en dan gillen dat ze overal mogen roken.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als ze geen sigaretten geleverd krijgen zal het ook wel leuk worden.
Jij bent een grotere sadist dan ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als ze geen sigaretten geleverd krijgen zal het ook wel leuk worden.
ah op die manier, ja ik heb er wel wat voor over om van die reclame af te komen, is voor mij echt een showstopper, maar jij hebt ze dus ook nog steedsquote:Op maandag 14 februari 2011 14:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
LIVE sms'en naar 5353 via secretstory.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |