Zeg op zijn minst dat je caps hebt gemaakt.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Haha, nerds zonder streams, jullie missen hoe Aidsface in het zwembad pleurt1!!!!
Van de TV? Nee, niet echtquote:Op maandag 14 februari 2011 13:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeg op zijn minst dat je caps hebt gemaakt.
Werd ze echt in het water geflikkerd?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Aidsface is kwaad, volgens mij duwde iemand haar!
t zal tijd worden dat er iemand boos wordt, duurde al veel te lang natuurlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Aidsface is kwaad, volgens mij duwde iemand haar!
Kahaarin!!!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:55 schreef kahaarin het volgende:
Hey CC!Idd, alternatieven? Of moeten we gaan janken in het jank topic?
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kahaarin!!!
Ik probeerde het nog een keer, kreeg meteen een chocomel in viervoud, maar geen streams. Fuck it.
Nee, ik probeer de mensen die nu zonder stream zitten te zieken.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Werd ze echt in het water geflikkerd?
Oh, jammer.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee, ik probeer de mensen die nu zonder stream zitten te zieken.
Geef het een kans Juud, de irritaties moeten nog komen.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:59 schreef Juud79 het volgende:
Make-up snollebollen, vreselijk....
Ik heb vanochtend af en toe een poging gedaan om wat te kijken, wat veel mensen!!!!
En het geluid is geregeld echt slecht en de beelden blijven vrij vaak hangen...
Het beeld en geluid op het UPC kanaal is wel scherp en goed, maar das maar een beeldje ipv de vier. En daar heb ik alleen thuis wat aan. Volgende week vakantie, dan kan ik me er vast wel mee vermaken, of ik ben tegen die tijd al helemaal afgehaakt....
ik moet er ook nog ff inkomen maar zonder streams gaat dat niet lukkenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:59 schreef Juud79 het volgende:
Make-up snollebollen, vreselijk....
Ik heb vanochtend af en toe een poging gedaan om wat te kijken, wat veel mensen!!!!
En het geluid is geregeld echt slecht en de beelden blijven vrij vaak hangen...
Het beeld en geluid op het UPC kanaal is wel scherp en goed, maar das maar een beeldje ipv de vier. En daar heb ik alleen thuis wat aan. Volgende week vakantie, dan kan ik me er vast wel mee vermaken, of ik ben tegen die tijd al helemaal afgehaakt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |