Simsalabim!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:24 schreef FUFR het volgende:
dus wij naar de ikea vanmorgen voor een papierbakje..
kom ik met een expedit thuis...
Commercieel onzin feest. Zeker als je al "beet" hebt. Veel toffer is het om onverwachts romantisch uit de hoek te komen op een totaal andere dag.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:34 schreef FUFR het volgende:
oh fuck, het is valentijnsdag...
vandaar dat ik chocolaatjes kreeg...vond het al raar...normaal zie ik alleen een lege verpakking..
ik vroeg toch ook: ziek? En van mij weet je toch wel dat het een geintje is, hoop ik?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
ja, want SQ kan zich alleen maar verteift voelen door bier
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
ja sorry, na 300 keer hetzelfde grapje (nee, niet alleen van jou) gaat het soms wat vervelen, zeker als je toch niet zo happy in je vel hangt
hai, had ze teveel gedronken?quote:
Ik heb nu een vriendin ingeschakeld om te gaan Swimba-enquote:Op maandag 14 februari 2011 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
geeft niet, ik ben er niet heel erg gepikeerd over. Ik ben gewoon strontchagrijnig
Ik kwakkel een beetje met mijn fysiek de laatste tijd, het wordt hoog tijd om er eens wat aan te gaan doen. M'n lijf is niet meer zo soepel als tien jaar terug
Wattes?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb nu een vriendin ingeschakeld om te gaan Swimba-enWe mogen allebei alleen low-impact dingen doen en we haten sporten, dus als we nu gewoon afspreken om het samen te doen gaat het vast beter
zumba in het water gok ikquote:
jah, blijf je samen op de bank zittenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb nu een vriendin ingeschakeld om te gaan Swimba-enWe mogen allebei alleen low-impact dingen doen en we haten sporten, dus als we nu gewoon afspreken om het samen te doen gaat het vast beter
Hij zit zich nu vast te verbijten, hij wil ja zeggen denk ikquote:
meisje, al doe je een kratje per dag, dat moet je lekker zelf weten. ik ben de laatste die er, gemeend, iets van zou zeggen. Daarvoor is de afstand tussen ons iets te groot.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij zit zich nu vast te verbijten, hij wil ja zeggen denk ik
Zaterdag had ik wel gedronken trouwens, maar dan is het niet logisch dat ik me vandaag veel kutter voel dan gisteren en als een halve coma-patient rond strompel
krijg anders eerst een beurt, dan is dat alvast gebeurd.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef Levitation het volgende:
Ik denk dat ik maar even een uurtje ga pitten.Stresskoppijn, niet dat slapen de stress verminderd, maar met een beetje geluk wel de koppijn.
vent = @ workquote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
krijg anders eerst een beurt, dan is dat alvast gebeurd.
Christine le Duc, voor al uw plots opkomende dameswensen..quote:
Oh, ik heb een alcoholprobleem, absoluut.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
meisje, al doe je een kratje per dag, dat moet je lekker zelf weten. ik ben de laatste die er, gemeend, iets van zou zeggen. Daarvoor is de afstand tussen ons iets te groot.
Besef wel dat ontkenning de eerste fase is he
je hebt het recht je ook gewoon zo kut te voelen, niet leuk, maar het komt allemaal vast wel goed!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, ik heb een alcoholprobleem, absoluut.
Da's echter niet de reden dat ik me NU zo voel
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:21 schreef FUFR het volgende:
op mijn twitter:
Misbaksel by rebelbass
Valentijnsdag: bloemen¤30, diner¤70, Bios¤20, Drankjes¤50, Hotel¤120, de blik op zn gezicht als je zegt dat je ongesteld ben is PRICELESS!
Tofquote:Op maandag 14 februari 2011 15:21 schreef FUFR het volgende:
op mijn twitter:
Misbaksel by rebelbass
Valentijnsdag: bloemen¤30, diner¤70, Bios¤20, Drankjes¤50, Hotel¤120, de blik op zn gezicht als je zegt dat je ongesteld ben is PRICELESS!
Mooi op tijd dus dan haal je je uurtjes slaap deze dag wel!quote:
ah...morgen de man met de zaag, vandaag de man met de hamerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:04 schreef Blueman het volgende:
En het is alweer dinsdag... nog 1 dag een meneer Zaagmans komt weer langs!
De man met de boorquote:
en dan heb ik hier een imago...quote:
oh hij mag dat wel en als wij om een pic vragen geef je niet thuisquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:51 schreef Inu het volgende:
Niks aan de handen mn vorige tandarts maakte veel te veel fotos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |