Simsalabim!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:24 schreef FUFR het volgende:
dus wij naar de ikea vanmorgen voor een papierbakje..
kom ik met een expedit thuis...
Commercieel onzin feest. Zeker als je al "beet" hebt. Veel toffer is het om onverwachts romantisch uit de hoek te komen op een totaal andere dag.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:34 schreef FUFR het volgende:
oh fuck, het is valentijnsdag...
vandaar dat ik chocolaatjes kreeg...vond het al raar...normaal zie ik alleen een lege verpakking..
ik vroeg toch ook: ziek? En van mij weet je toch wel dat het een geintje is, hoop ik?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
ja, want SQ kan zich alleen maar verteift voelen door bier
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
ja sorry, na 300 keer hetzelfde grapje (nee, niet alleen van jou) gaat het soms wat vervelen, zeker als je toch niet zo happy in je vel hangt
hai, had ze teveel gedronken?quote:
Ik heb nu een vriendin ingeschakeld om te gaan Swimba-enquote:Op maandag 14 februari 2011 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
geeft niet, ik ben er niet heel erg gepikeerd over. Ik ben gewoon strontchagrijnig
Ik kwakkel een beetje met mijn fysiek de laatste tijd, het wordt hoog tijd om er eens wat aan te gaan doen. M'n lijf is niet meer zo soepel als tien jaar terug
Wattes?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb nu een vriendin ingeschakeld om te gaan Swimba-enWe mogen allebei alleen low-impact dingen doen en we haten sporten, dus als we nu gewoon afspreken om het samen te doen gaat het vast beter
zumba in het water gok ikquote:
jah, blijf je samen op de bank zittenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb nu een vriendin ingeschakeld om te gaan Swimba-enWe mogen allebei alleen low-impact dingen doen en we haten sporten, dus als we nu gewoon afspreken om het samen te doen gaat het vast beter
Hij zit zich nu vast te verbijten, hij wil ja zeggen denk ikquote:
meisje, al doe je een kratje per dag, dat moet je lekker zelf weten. ik ben de laatste die er, gemeend, iets van zou zeggen. Daarvoor is de afstand tussen ons iets te groot.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij zit zich nu vast te verbijten, hij wil ja zeggen denk ik
Zaterdag had ik wel gedronken trouwens, maar dan is het niet logisch dat ik me vandaag veel kutter voel dan gisteren en als een halve coma-patient rond strompel
krijg anders eerst een beurt, dan is dat alvast gebeurd.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef Levitation het volgende:
Ik denk dat ik maar even een uurtje ga pitten.Stresskoppijn, niet dat slapen de stress verminderd, maar met een beetje geluk wel de koppijn.
vent = @ workquote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
krijg anders eerst een beurt, dan is dat alvast gebeurd.
Christine le Duc, voor al uw plots opkomende dameswensen..quote:
Oh, ik heb een alcoholprobleem, absoluut.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
meisje, al doe je een kratje per dag, dat moet je lekker zelf weten. ik ben de laatste die er, gemeend, iets van zou zeggen. Daarvoor is de afstand tussen ons iets te groot.
Besef wel dat ontkenning de eerste fase is he
je hebt het recht je ook gewoon zo kut te voelen, niet leuk, maar het komt allemaal vast wel goed!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, ik heb een alcoholprobleem, absoluut.
Da's echter niet de reden dat ik me NU zo voel
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:21 schreef FUFR het volgende:
op mijn twitter:
Misbaksel by rebelbass
Valentijnsdag: bloemen¤30, diner¤70, Bios¤20, Drankjes¤50, Hotel¤120, de blik op zn gezicht als je zegt dat je ongesteld ben is PRICELESS!
Tofquote:Op maandag 14 februari 2011 15:21 schreef FUFR het volgende:
op mijn twitter:
Misbaksel by rebelbass
Valentijnsdag: bloemen¤30, diner¤70, Bios¤20, Drankjes¤50, Hotel¤120, de blik op zn gezicht als je zegt dat je ongesteld ben is PRICELESS!
Mooi op tijd dus dan haal je je uurtjes slaap deze dag wel!quote:
ah...morgen de man met de zaag, vandaag de man met de hamerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:04 schreef Blueman het volgende:
En het is alweer dinsdag... nog 1 dag een meneer Zaagmans komt weer langs!
De man met de boorquote:
en dan heb ik hier een imago...quote:
oh hij mag dat wel en als wij om een pic vragen geef je niet thuisquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:51 schreef Inu het volgende:
Niks aan de handen mn vorige tandarts maakte veel te veel fotos
en hij bekeek zelfs mn binnenkantquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh hij mag dat wel en als wij om een pic vragen geef je niet thuis
dubbelquote:
heb je een hoge oven?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:11 schreef -moppie- het volgende:
Middag, ben aan het proberen brood te bakken (zonder broodbakmachine)
Wat is beter, bukken of rekken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:16 schreef -moppie- het volgende:
een hele hoge en een minder hoge, welke zal ik gebruiken?
Eerste keer?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:23 schreef -moppie- het volgende:
als het ding hoger dan het bakblik zal worden geef ik een feestje SQ
Ja, idd, zou er ook helemaal simpel van wordenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:39 schreef -moppie- het volgende:
je moet wat doen als je de godganse dag thuis zit en niet zoveel kan!
Eigen gebakken broodquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
is het gewoon brood of spesjaal brood?
Ik maak het ook zelden. Weet nu ook weer waarom, keuken is 1 teringzooi.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:36 schreef -moppie- het volgende:
bami is lekker! maar op de een of andere manier denk ik er nooit aan om het te maken
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:46 schreef bleiblei het volgende:
Ik mocht mijn eigen strippenkaart stempelen van de buschauffeur!.
brood is gelukt, begrijp ik?quote:
Kan dat zomaar weer opeens actief worden?quote:
jup, lid van de herpesfamiliequote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan dat zomaar weer opeens actief worden?
Herpesvirussen zijn klotig inderdaad.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jup, lid van de herpesfamilie
alleen is dit wat lastiger dan een koortslip
ga je daar ook van zweten als een perd?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Herpesvirussen zijn klotig inderdaad.Ik help je hopen dat het nu iets anders is.
Voorjaarsmoeheid ofzo.
Hmmm... misschien toch ff langs de huisarts? Je kunt best lekker trippen op antivirale middelen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je daar ook van zweten als een perd?
die heb ik nog nooit gehad, dit is an sich aannemelijker. Maar je hebt gelijk, het kan ook de griep zijn. Hoewel je van griep volgens mij zieker wordtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:14 schreef -moppie- het volgende:
vast wel, maar het kan ook gewoon een griepje zijn
Als het een week duurt wel, nu nog niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hmmm... misschien toch ff langs de huisarts? Je kunt best lekker trippen op antivirale middelen.
Maf dat ze daar dan geen antivirale middelen voor geven en voor herpes zoster (gordelroos) wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als het een week duurt wel, nu nog niet.
Huisarts kan je ook niet veel meer geven dan bevestiging overigens
kennelijk zijn niet alle herpesvarianten te bestrijden, het staat ook op alle mediche sites dat er geen middelen tegen zijn...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maf dat ze daar dan geen antivirale middelen voor geven en voor herpes zoster (gordelroos) wel.
Bummerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kennelijk zijn niet alle herpesvarianten te bestrijden, het staat ook op alle mediche sites dat er geen middelen tegen zijn...
Gaat het?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:39 schreef ArTiC het volgende:
En het wist je hele harde schijf!
snel, mail het naar al je contactpersonen!!!11!!!!!@
mwah, jij?quote:
ik ken je niet andersquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:40 schreef Levitation het volgende:
Ik ben al 2 dagen zeer succesvol fulltime aan het SOGgen.
Normaal SOG ik parttime.quote:
Da's echt eeuwig zonde! Al die tijd voor niks besteed!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Normaal SOG ik parttime.![]()
Ik wou dat ik het lef had om me gewoon uit te schrijven.
brood bakken is leuk, doen wij regelmatig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eerste keer?
Ik heb het iig nog nooit gedaan, lijkt me best leuk eigenlijk
stel je niet aan en maak het gewoon afquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Normaal SOG ik parttime.![]()
Ik wou dat ik het lef had om me gewoon uit te schrijven.
ik wel!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Krijg jij ook nog plakjes worst bij de slager?
Interesseert me momenteel eigenlijk weinig. Ik vind het momenteel vooral zonde om er nog meer tijd in te steken. Ik wil gewoon van die ellende af zijn. Lijf begeeft het en ik vind het 't gewoon niet meer waard.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's echt eeuwig zonde! Al die tijd voor niks besteed!
my god! why?quote:
Goede informatie op het internet over instellingen enzo.quote:
wij bestaan ook vet langer dan de usaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Goede informatie op het internet over instellingen enzo.
En ik leer allemaal dingen over de historie met m'n opleiding.Best tof. Allemaal historische infrastructuren en huisjes uit 1900 enzo.
eej, zoiets zeggen we hier niet he.quote:
he watquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
eej, zoiets zeggen we hier niet he.
moet wel leuk blijven
wie neemt er nou een fokabo?quote:
Van Eindhoven?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Goede informatie op het internet over instellingen enzo.
En ik leer allemaal dingen over de historie met m'n opleiding.Best tof. Allemaal historische infrastructuren en huisjes uit 1900 enzo.
Mensen die mij haten en mijn posts niet willen lezen.quote:
Joah! Wil je informatie over de Bergen? Heb nog wel een Cultuur Historisch Basisonderzoekje voor je.quote:
Ben benieuwd! Stuur maarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mensen die mij haten en mijn posts niet willen lezen.
[..]
Joah! Wil je informatie over de Bergen? Heb nog wel een Cultuur Historisch Basisonderzoekje voor je.
ja natuurlijk wonen er mensen, wel eens door heen gefietst?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en dan meteen een vraag: wonen er mensen in de Bergen hier en zo ja zijn er bepaalde problemen (afgezien van afvaloverschot)? Moet een masterplan maken voor het Fensterrein.
Ja vanmiddag nog, twee rondjes.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja natuurlijk wonen er mensen, wel eens door heen gefietst?
dan zie je toch dat er mensen wonen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja vanmiddag nog, twee rondjes.
Joah al het internet heb ik wel gehad geloof ik, thanks.quote:
Ze kunnen er ook alleen maar lopen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan zie je toch dat er mensen wonen?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook alleen maar lopen!
Vette shit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
I give up
Theo Maassen woont er ook btw
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
en mark foggo had er een platenzaak!
zelfs ik ken foggoquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:02 schreef ArTiC het volgende:
Foggo niet kennen...waar moet het heen met die jeugd van tegenwoordig...als we daar de oorlog mee moeten winnen
Zekers!!! *zaag zaag*quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef ArTiC het volgende:
[blueman]
we zagen de week doormidden whehehe
[/blueman]
Nou wat een lol.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:25 schreef Levitation het volgende:
Shit, is de week al weer doormidden? Waarom is dat een stuk minder leuk als je de week vrij hebt?
mine tooquote:
Ik heb geen lol, besef namelijk opeens dat mijn heerlijke weekje SOGen al weer halverwege is.quote:
nou ja zeg, wat goed genoeg was voor BB is toch ook genoeg voor Laurent?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:49 schreef Levitation het volgende:
Prins Laurent moet rijbewijs inleveren
Wat doet een prins in vredesnaam in een Punto? Is het zo slecht gesteld met onze zuiderburen?
Misschien moeten we giro 555 openstellen voor ze?
Is BB ook een prins?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou ja zeg, wat goed genoeg was voor BB is toch ook genoeg voor Laurent?
absoluut niet, maar hij had toch een punto?quote:
"je gaat alleen wel vaak naar het toilet"quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
zo, functioneringsgesprek achter de rug. Conclusie: ik functioneer.
ja, dat welquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
"je gaat alleen wel vaak naar het toilet"
Alsof ik net uit een ei komquote:
de kansen zijn door deze uitkomst zeker vergrootquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:55 schreef FUFR het volgende:
En mag je nog lang blijven of ging het daar niet over?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de kansen zijn door deze uitkomst zeker vergroot
Goed bezig!quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de kansen zijn door deze uitkomst zeker vergroot
wilkommen in het leven van de werkmensquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:05 schreef Inu het volgende:
Feli SQ!
pff, ik heb een heftige dag achter de rug.. Om half 6 wakker, naar mn werk, alles opgezet voor ontvangen van 60 mensen. Paar uur gepresenteerd inclusief andere sprekers helpen en regelen van presentaties en toen nog een borrel. Ben op!
Bek in ze haus!quote:
Je blij-ei gevoel van gisteren is uitgewerkt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:28 schreef ArTiC het volgende:
Als je om half 10 al weet dat je beter in bed had kunnen blijven dan wordt het een hele lange dag
Als elke dag zoals deze zou zijn zou ik na 5 jaar al met pensioen moetenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
wilkommen in het leven van de werkmens
u mag nog 40 jaar!
arm meisjequote:Op donderdag 17 februari 2011 10:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Als elke dag zoals deze zou zijn zou ik na 5 jaar al met pensioen moetenBen nog steeds doodmoe
daar waai je nu weg!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:23 schreef Blueman het volgende:
Pfff het is weer zeehondenhoest tijd!
Maaaaar nog 1 dagje werken deze weeken dan weekendje weg met mijn studievriendjes en vriendinnetjes! Oftewel met 7 personen richting Den Haag/Scheveningen!
Wel een goede vermoeidheidquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
arm meisjeik leef met je mee.
Werken kan idd heel vermoeiend zijn vraag maar aan Juup Artic
Inu moet gewoon snel gaan baren en thuisblijfmama wordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
arm meisjeik leef met je mee.
Werken kan idd heel vermoeiend zijn vraag maar aan Juup Artic
Maar Inu is toch de carrierevrouw?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Inu moet gewoon snel gaan baren en thuisblijfmama worden
nee joh, die zet boeken recht in de biebquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:43 schreef Blueman het volgende:
[..]
Maar Inu is toch de carrierevrouw?
Ohh gelukkig. vind dat ook zooo irritant als ze scheef staan!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee joh, die zet boeken recht in de bieb
Goedemorgen jongedame!quote:
Goed plan! En dan kunnen jullie elke dag tegen me zeggen hoe idioot het is dat vrouwen met een opleiding thuis zitten en dat ik de samenleving alleen maar geld kostquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Inu moet gewoon snel gaan baren en thuisblijfmama worden
de bibliotheek kost de samenleving meer geldquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Goed plan! En dan kunnen jullie elke dag tegen me zeggen hoe idioot het is dat vrouwen met een opleiding thuis zitten en dat ik de samenleving alleen maar geld kost
Was dat die jankert?quote:
Kleinigheidje blijf je houden tochquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:25 schreef -moppie- het volgende:
Heerlijk dit weer! Nu nog even van de hoofdpijn af raken en de dag kan niet meer stuk!
Daarvoor is toch de kinderopvang opgericht?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Goed plan! En dan kunnen jullie elke dag tegen me zeggen hoe idioot het is dat vrouwen met een opleiding thuis zitten en dat ik de samenleving alleen maar geld kost
nu alleen nog een nieuwe telefoon!quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:25 schreef -moppie- het volgende:
Heerlijk dit weer! Nu nog even van de hoofdpijn af raken en de dag kan niet meer stuk!
ik niet hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Een van onze buren zet zn TV vaak op de keukentafel en dan gaat ie zo'n schietspel spelen terwijl hij dus gewoon aan die tafel zitquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:22 schreef FUFR het volgende:
dus ik een 22 inch monitor gehaald..fuk das groot..
krijg gewoon schrik als ik cod opstart
ik zie het probleem niet? mag het niet aan de keukentafel?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Een van onze buren zet zn TV vaak op de keukentafel en dan gaat ie zo'n schietspel spelen terwijl hij dus gewoon aan die tafel zit
Op m'n werk hebben we die ieder 2.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:22 schreef FUFR het volgende:
dus ik een 22 inch monitor gehaald..fuk das groot..
krijg gewoon schrik als ik cod opstart
Met je neus op zo'n mega tv zitten tijdens het gamen vind ik een beetje erg fanatiek jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet? mag het niet aan de keukentafel?
so truequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Met je neus op zo'n mega tv zitten tijdens het gamen vind ik een beetje erg fanatiek ja
heb je die tweede dan achter je staan tijdens het racen?quote:
GT5 doe ik op de tv, doe is nog ff groterquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb je die tweede dan achter je staan tijdens het racen?
Tijd om naar de opticien te gaan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:15 schreef Levitation het volgende:
ach, groot scherm is gewoon leuk. Zit al een paar dagen op mijn laptop te werken en eigenlijk erger ik me constant aan het gebrek aan pixels en inches.
Zit dat lekker zo'n laptop?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:15 schreef Levitation het volgende:
ach, groot scherm is gewoon leuk. Zit al een paar dagen op mijn laptop te werken en eigenlijk erger ik me constant aan het gebrek aan pixels en inches.
Fout, ik wil juist dat ik meer pixels heb en daar worden de lettertjes over het algemeen kleiner van, niet groter.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Tijd om naar de opticien te gaan.
Als ik veel beweeg kraakt 'ie, maar verder gaat het goed.quote:
echt kei gaafquote:
quote:
Een tweet van Dolf Jansen:quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
De PVV wil Schotse Hooglanders en van Poolse konikspaarden uitzetten. Ik heb in tijden niet zo'n lol gehad om de onzin die ze uitkramen.![]()
Gaan ze ook naaldbomen ruimen? Die horen hier ook niet.
Echtquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een tweet van Dolf Jansen:
@Dolfjansen
PVV tegen Schotse Hooglanders, die horen in Schotland. Shetland ponies, die horen in Shetland. En Przewalskipaarden, kunnen ze niet spellen
Blueman is een PVV stemmert?quote:
Alleen moet het volgens mij "op Shetland" zijn ipv "in Shetland".quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een tweet van Dolf Jansen:
@Dolfjansen
PVV tegen Schotse Hooglanders, die horen in Schotland. Shetland ponies, die horen in Shetland. En Przewalskipaarden, kunnen ze niet spellen
Nee joh!quote:
Tenzij je hond volledig ingeburgerd, geintegreerdassimileerd en zionistisch is, ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:30 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nee joh!
Maar als je dus een Chinese vechthond hebt, moet die maar terug naar China!
Ja, en Geert moet terug naar limburgquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:30 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nee joh!
Maar als je dus een Chinese vechthond hebt, moet die maar terug naar China!
fixedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, en Geert moet terug naar limburg Indonesië
als je perse wil afgeven op wilders (quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:37 schreef ArTiC het volgende:
En zijn vrouw naar roemenië of waar ze ook vandaan komt
Heerlijk. Weer zo een compleet uit z'n verband gerukt nieuwsbericht omdat de simpelen in nederland niet verder komen dan de kopquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
De PVV wil Schotse Hooglanders en van Poolse konikspaarden uitzetten. Ik heb in tijden niet zo'n lol gehad om de onzin die ze uitkramen.![]()
Gaan ze ook naaldbomen ruimen? Die horen hier ook niet.
en als het nou van geertje af kwam, maar dat ook niet eens..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heerlijk. Weer zo een compleet uit z'n verband gerukt nieuwsbericht omdat de simpelen in nederland niet verder komen dan de kop.
wat fufr postquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
en als het nou van geertje af kwam, maar dat ook niet eens..
ik stem wel pvv, maar die highlanders mogen blijven. Je wil toch wat dieren zien als je in de bossen bent?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:15 schreef bleiblei het volgende:
Het is niet geert die dat riep maar een dude ergens uit de provincie. En ja het is wat krom om dat zo kort door de bocht te roepen, maar hij heeft wel een punt. Doordat wij mensen met vanalles heen en weer slepen om onze eigen vernielzucht te compenseren verneuken we de inheemse natuur nog meer. Jammer dat dat voor die paarden en.hooglanders wat minder op gaat, maar het zijn iig wel dieren die tot de verbeelding spreken ipv. Schildpadden in sloten, amerikaanse kersen in bossen en chinese krenten in onze meren.
En nee, ik stem geen pvv. Maar dit was wel één van de weinige standpunten van ze die ergens in de basis wel echt een issue is.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:17 schreef FUFR het volgende:
en vergeet de chinese rivierkreeftjes niet die hier in onze blanke wateren leven!
en ik maar zoeken naar die krentenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:20 schreef bleiblei het volgende:
Ik bedoelde kreeften, maar mijn tel. Maakte er krenten van.
Rij nu zwolle uit!
* in treinpoppetje prikt met naaldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:21 schreef bleiblei het volgende:
Hoop wel dat ik in het treinstel naar leeuwarden zit ipv. Groningen.
Maar dat merk ik vanzelf wel.
Zit je in de voorste?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:21 schreef bleiblei het volgende:
Hoop wel dat ik in het treinstel naar leeuwarden zit ipv. Groningen.
Maar dat merk ik vanzelf wel.
Leuk, heb je jezelf vermaakt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Weekske Zeeland met vrouw, dochter, hond en schoonouders.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:57 schreef -moppie- het volgende:
fufr ik bel vandaag zag veel te laat pas dat je mij gebeld hebt
Ik heb toch al verschillende zinnen van je gezien vandaag.quote:
quote:Hallo bezoeker Visa Card
Uw creditcard is geschorst, omdat we een probleem op uw kaart.
Wij bepalen dat iemand uw kaart worden gebruikt zonder uw toestemming. Voor uw bescherming hebben we opgeschort uw creditcard. Op te heffen suspention,
klik hier
en volg de stappen aangegeven om uw credit card te maken aan de datum..
Opmerking: Als dit niet wordt aangevuld met 30 januari 2011, zullen we gedwongen worden om uw kaart altijd op te schorten, omdat het kan worden gebruikt voor fraude.
ةcouter
Lire phonétiquement
Dictionnaire - Afficher le dictionnaire
Wij waarderen uw medewerking in deze kwestie.
Dank u wel,
Customer Support Service
Copyright 1999-2011 VerifedbyVisa . Tous droits reserves
Goeie babelfish vertaling ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een Visa kaart, dus op dat punt klopt het al nietEn dit klopt ook niet 30 januari 2011 mijn inziens
De kleinste, Senna. Laten inslapen omdat zij bijna niet meer normaal kon lopen zonder aanwijsbare oorzaak. Hebben van alles geprobeerd en laten onderzoeken, en zelfs een MRI scan kon niets vreemds vinden. Het was met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid iets neurologisch, en daar was geen behandeling of medicatie tegen. Het gekke is dat het binnen 3 weken enorm verslechterde, want zij had al maanden last van evenwichtsstoornissen e.d. maar daar was mee te leven.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:00 schreef FUFR het volgende:
ik heb 2 spoedmaitjes van de ING of ik effe snel wil inloggen
Wat zielig!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
De kleinste, Senna. Laten inslapen omdat zij bijna niet meer normaal kon lopen zonder aanwijsbare oorzaak. Hebben van alles geprobeerd en laten onderzoeken, en zelfs een MRI scan kon niets vreemds vinden. Het was met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid iets neurologisch, en daar was geen behandeling of medicatie tegen. Het gekke is dat het binnen 3 weken enorm verslechterde, want zij had al maanden last van evenwichtsstoornissen e.d. maar daar was mee te leven.
Maar goed, nu nog 1 hond en 2 katten.
voor wie? voor de hond niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het gekke is dat het binnen 3 weken enorm verslechterde, want zij had al maanden last van evenwichtsstoornissen e.d. maar daar was mee te
Wat FUFR denkt?quote:
je hebt groot gelijk. Zet ze maar klaar, kom ik ze zo halenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
Dat hopen wij ook idd.
Al hadden BB en ik het er toevallig over nadat BB een dooie poes op de stoep had zien liggen in de stad dat we misschien die van ons gewoon preventief in moeten slapen. Dan gaan ze iig. langzaam en pijnlijk aan hun einde.
drinkbakje te vol gedaan?quote:
wodka ipv waterquote:
Had het even gemeld, dan was er vast wel man volk bereidt geweest om jou gezelschap te houden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:56 schreef Inu het volgende:
Mn eerste nacht alleen in dit huis![]()
Zielige beesies allemaal... toen mn ouders onze hond in lieten slapen zat ik in Utrecht, dus was te laat in Helmond om hem nog een laatste aai te geven
Een van mn beste vrienden was toevallig bij me en die heeft me toen vergezeld naar Helmond. Heb je meer aan op zo'n moment dan aan een random ventquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Had het even gemeld, dan was er vast wel man volk bereidt geweest om jou gezelschap te houden.
hell no, voor je het weet zit je te breienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Had het even gemeld, dan was er vast wel man volk bereidt geweest om jou gezelschap te houden.
[inkoppertje] of te naaien [/inkoppertje]quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hell no, voor je het weet zit je te breien
Ik kan helemaal niet breienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hell no, voor je het weet zit je te breien
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
[inkoppertje] of te naaien [/inkoppertje]
daarom moet die random vent dat doen, duh!quote:
Nieuwe kleren helpen dan nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daarom moet die random vent dat doen, duh!
Nee, die is nooit een van mn beste vrienden geweestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah je werd niet vergezeld door R8al.
Weet hij dat ook?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, die is nooit een van mn beste vrienden geweest
Geen idee... nu wel?quote:
Nee, thuis idd... Maar hij slaapt idd eigenlijk bijna nooit ergens andersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:21 schreef bleiblei het volgende:
Maareh, in welk huis ben je alleen?
Ben je ergens op bezoek of wil je serieus zeggen dat die kunstenaar van je het huis nooit uitkomt?![]()
.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:27 schreef ArTiC het volgende:
je zou hem maar te logeren krijgen/...ligt ie morgenochtend de hele ochtend een beetje uit te slapen
ik mag dat niet, zaterdag is volgens mijn religie een rustdagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:51 schreef ArTiC het volgende:
voor mij is het allang middag...was om 7 uur alweer aan het werk
mwah...daar houden de server producten van ome Bill geen rekening mee...die zeggen op zaterdag gewoon: jfdsgahfgdhfghahjfajf en dan mag je het uitzoeken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik mag dat niet, zaterdag is volgens mijn religie een rustdag
moet je ze maar in Hebrewië of zo zettenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mwah...daar houden de server producten van ome Bill geen rekening mee...die zeggen op zaterdag gewoon: jfdsgahfgdhfghahjfajf en dan mag je het uitzoeken.
alweer dat plaatje?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet je ze maar in Hebrewië of zo zetten
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |