sekserigquote:Op maandag 14 februari 2011 13:23 schreef tripack het volgende:
hoe was de meet van zaterdag eigenlijk?
nietes want ik wou hem eerder alquote:
Geil.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:23 schreef tripack het volgende:
hoe was de meet van zaterdag eigenlijk?
ik wilde hem zaterdag alquote:Op maandag 14 februari 2011 13:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nietes want ik wou hem eerder al
DAT IS ALLES DAT IK HEBquote:Op maandag 14 februari 2011 13:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alleen kanovinnie en NBT
Hij is mijn vriendje, sinds gisteren.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:25 schreef 92Merel het volgende:
Niet, hij is mijn valentijn![]()
Iedereen is mijn valentijn
Ik ook, ik heb 'm sinds gisteren, jij ps sinds 10 minuten.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wilde hem zaterdag al
Yes!quote:
kusje op je lipjesquote:Op maandag 14 februari 2011 13:25 schreef lipjes het volgende:
damn hier ben ik alweer even neit meer geweest
Hebben jullie een valentijnskaart ontvangen van hem?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij is mijn vriendje, sinds gisteren.
[..]
Ik ook, ik heb 'm sinds gisteren, jij ps sinds 10 minuten.
Ik zag naughty staan dus dacht, dit is m.quote:
jah, zonder die wijven...die zijn druk zat met KV...hebben wij er geen last van, des te meer bier hebben wijquote:Op maandag 14 februari 2011 13:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja he.. Gekke wijven hier
Zullen wij maar gewoon als broeders een pilsje gaan drinken?
Mag ik ook een slokje bier?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:28 schreef madmuppet het volgende:
[..]
jah, zonder die wijven...die zijn druk zat met KV...hebben wij er geen last van, des te meer bier hebben wij
ZULLEN WE ELKAAR MAAR HEBBEN DAN?quote:
zit jij ook achter KV aan ? ... zo nee...ja hoorquote:
oew leukquote:
Ik zit achter iedereen aanquote:Op maandag 14 februari 2011 13:28 schreef madmuppet het volgende:
[..]
zit jij ook achter KV aan ? ... zo nee...ja hoor
Nee, hij heeft mijn email niet. Wel mijn adres dus hij komt straks langs na zijn werk voor hete stommende seks voor de open haardquote:Op maandag 14 februari 2011 13:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hebben jullie een valentijnskaart ontvangen van hem?
wat is er CC ? ...quote:
Heb hem mijn emailadres ook nooit gegevenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, hij heeft mijn email niet. Wel mijn adres dus hij komt straks langs na zijn werk voor hete stommende seks voor de open haard
JA GOED IDEEquote:Op maandag 14 februari 2011 13:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ZULLEN WE ELKAAR MAAR HEBBEN DAN?
Ja hoor ! ... drinken we een biertjequote:Op maandag 14 februari 2011 13:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zit achter iedereen aan![]()
Wil je mijn valentijn zijn?![]()
En dankje
Kudt. mn moeder komt hier en ik weet niet hoe lat en ik moet eerst opruimenquote:
het is geen hoogstandje nee.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zag naughty staan dus dacht, dit is m.
Verder is het een kutkaart
Yup, liggen al koud in de koelkastquote:
Nice, wat voor bier?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:31 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Yup, liggen al koud in de koelkast
quote:
Keuze uit Freddy, Amstel en Alfa pils. ....quote:
Geilquote:
haha...zoek je nog een valentijn ? ...quote:
Seks en vannacht een liefdesverklaring.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:31 schreef lipjes het volgende:
en wat heeft iedereen van zijn geliefde gekregen ?
quote:
ik wil er meerderequote:Op maandag 14 februari 2011 13:35 schreef madmuppet het volgende:
[..]
haha...zoek je nog een valentijn ? ...![]()
niets, doe niet aan valentijn ... althans...dat hadden we afgesproken ...quote:Op maandag 14 februari 2011 13:31 schreef lipjes het volgende:
en wat heeft iedereen van zijn geliefde gekregen ?
ooow... dus ik ben dan een van de vele ...quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:36 schreef Oceanview het volgende:
Wie wil mijn valtentijn zijn, hartje en roosje natuurlijk trug he xd
ja hoor OV ...quote:Op maandag 14 februari 2011 13:36 schreef Oceanview het volgende:
Wie wil mijn valtentijn zijn, hartje en roosje natuurlijk trug he xd
Nou als je mijn valentijn niet wilt zijn, zeg dan niets.quote:
Ik zeg niks.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nou als je mijn valentijn niet wilt zijn, zeg dan niets.
???quote:Op maandag 14 februari 2011 13:39 schreef DevilsWhore het volgende:
CC VERANDER DE TT TERUG GODVERDOMME
haha ben je daar nu pas achterquote:Op maandag 14 februari 2011 13:39 schreef DevilsWhore het volgende:
CC VERANDER DE TT TERUG GODVERDOMME
nee je moet NIETS zeggen ....quote:
quote:
Hoiquote:Op maandag 14 februari 2011 13:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb zware gevoelens voor OV
OV ... Zullen we vanavond bij CC langs gaan... ze is flieft op mij en heeft zware gevoelens voor jou ... ik zeg lekker DPenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb zware gevoelens voor OV
Kutwijf.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ben je daar nu pas achter
DPen?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:43 schreef madmuppet het volgende:
[..]
OV ... Zullen we vanavond bij CC langs gaan... ze is flieft op mij en heeft zware gevoelens voor jou ... ik zeg lekker DPen
quote:
Ja met (het) OV naar CC gaan ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:43 schreef madmuppet het volgende:
[..]
OV ... Zullen we vanavond bij CC langs gaan... ze is flieft op mij en heeft zware gevoelens voor jou ... ik zeg lekker DPen
Dubbele penetratie.quote:
whahaquote:
dubbel penetreren...quote:
Ik wil alleen KV en NBTquote:Op maandag 14 februari 2011 13:44 schreef madmuppet het volgende:
[..].... DW ... je mag ook wel mijn valentijn zijn hoor ...
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja met (het) OV naar CC gaan ja.
Is dat een standaard PI ofzo.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil alleen KV en NBT
sorry
okeej, geeft niet !quote:Op maandag 14 februari 2011 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil alleen KV en NBT
sorry
Nee, ik wil alleen je navel zien.quote:
Ja, want ik haat iedereen.quote:
tja... je maakt hier van je hart een moordkuil.. dus dan kunnen er klappen vallen...quote:Op maandag 14 februari 2011 13:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wel zachtjes doen met mij
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen je navel zien.
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wel zachtjes doen met mij
okay, in je PMquote:Op maandag 14 februari 2011 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen je navel zien.
Lekker, die instelling past bij je naamquote:
Jij hebt een kloon he?quote:
ik wil dat andere wel zien hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
OV?
Ja is goed ik kom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
OV?
Daar is hij te jong voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Nu al ... je bent er nog niet eens ...quote:
haat ? of realiteitquote:
CC is 16+quote:
quote:
Dan mag je pas over 4 dagenquote:
wordt een drukke bendequote:
kom jij ook?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:58 schreef tripack het volgende:
[..]
wordt een drukke bende![]()
doet me een beetje denken aan dat nummer van Def P - bubbelbad
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:58 schreef tripack het volgende:
[..]
wordt een drukke bende![]()
doet me een beetje denken aan dat nummer van Def P - bubbelbad
heb je een bubbelbad?quote:
passen daar 5 personen in??quote:
een bubbel bed .....quote:
een bubbel stapel bedquote:Op maandag 14 februari 2011 14:05 schreef tripack het volgende:
[..]
passen daar 5 personen in??
of alleen als je stapelt??
we moeten wel bovenop elkaar liggenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:05 schreef tripack het volgende:
[..]
passen daar 5 personen in??
of alleen als je stapelt??
och, en zolang de ballen elkaar niet raken ben je geen homoquote:Op maandag 14 februari 2011 14:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
we moeten wel bovenop elkaar liggen
nee ... jammer is dat he ...quote:
inderdaadquote:
de pest is...ik moet godnondeju nog fietsen naar huis ook ... scooter heeft een lekke band en de vrouw had de auto nodig ...quote:
naja eentje mag bovenop mijquote:Op maandag 14 februari 2011 14:07 schreef madmuppet het volgende:
[..]
och, en zolang de ballen elkaar niet raken ben je geen homo
in welke volgorde, want jij kan nooit boven op ons allen liggenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
we moeten wel bovenop elkaar liggen
IK !!!!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
naja eentje mag bovenop mij
kut te laat, nja dan kom ik maar nietquote:
what's new... ik fiets altijd naar mn werk...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:09 schreef madmuppet het volgende:
[..]
de pest is...ik moet godnondeju nog fietsen naar huis ook ... scooter heeft een lekke band en de vrouw had de auto nodig ...
kan nogquote:Op maandag 14 februari 2011 14:10 schreef tripack het volgende:
[..]
kut te laat, nja dan kom ik maar niet
ik niet, heb een hekel aan fietsen ...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
what's new... ik fiets altijd naar mn werk...
ow wacht ik ga op CC danquote:
Goed, dan kan er nog eentje bovenop me en 2 naast mequote:Op maandag 14 februari 2011 14:10 schreef madmuppet het volgende:
[..]
IK !!!!
edit: ik lig wel onder jou ... op de matras
wordt een natte boelquote:Op maandag 14 februari 2011 14:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Goed, dan kan er nog eentje bovenop me en 2 naast me
Goed he, heb ik voor je over moatquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat, is ook de bedoeling
fietsen naar het werk is echt heerlijk, dan ben ik echt een stuk wakkerder als ik hier aankom, dan als ik met de auto ga... behalve vandaag danquote:Op maandag 14 februari 2011 14:11 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ik niet, heb een hekel aan fietsen ...
en 2 handenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja alleen ik heb maar 3 gaatjes
oow...ik lig onder dus die is al gevuld ... tri ligt bovenop die is ook gevuld...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja alleen ik heb maar 3 gaatjes
wasquote:Op maandag 14 februari 2011 14:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoezo? je was het belangrijkste
ja maar ik dacht dat het om mij ging maar ik zie dat je ook met andere bezig bentquote:Op maandag 14 februari 2011 14:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoezo? je was het belangrijkste
Ik heb ook meer gevoelens voor jou, maar ik kan niemand teleurstellen, jij mag op mn gezicht zittenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja maar ik dacht dat het om mij ging maar ik zie dat je ook met andere bezig bent
whahaha!!! nu is ie teleurgesteld CC ...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja maar ik dacht dat het om mij ging maar ik zie dat je ook met andere bezig bent
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb ook meer gevoelens voor jou, maar ik kan niemand teleurstellen, jij mag op mn gezicht zitten
ik heb 2 handen en 1 piemel ik kan 3 gaten vullen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nouhou dat gaatje moet ook gevuld worden
jah lucky usquote:Op maandag 14 februari 2011 14:15 schreef madmuppet het volgende:
[..]
oow...ik lig onder dus die is al gevuld ... tri ligt bovenop die is ook gevuld...![]()
liggen wij het warmst Tri![]()
Hihihihihihihihiquote:
Dude ... WTF ... laat maar CC als hij komt kom ik niet ... die gast wil ook gaten vullenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik heb 2 handen en 1 piemel ik kan 3 gaten vullen.
Concurrentie uitgeschakeldquote:Op maandag 14 februari 2011 14:19 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Dude ... WTF ... laat maar CC als hij komt kom ik niet ... die gast wil ook gaten vullen
niet meer .. OV komt ... en die wil ook gaten vullen ... met zijn handen ...quote:
jij bent toch te jong voor CCquote:
maar ik wil piemels in elk gaatjequote:Op maandag 14 februari 2011 14:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik heb 2 handen en 1 piemel ik kan 3 gaten vullen.
CC kent geen leeftijden.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:20 schreef madmuppet het volgende:
[..]
jij bent toch te jong voor CC... dus
![]()
maja tenzij hij 5 lullen aan zijn hand heeft, maken wij geen kansquote:Op maandag 14 februari 2011 14:19 schreef madmuppet het volgende:
[..]
niet meer .. OV komt ... en die wil ook gaten vullen ... met zijn handen ...
Geen vuisten?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar ik wil piemels in elk gaatje
ik heb ook nog tieten en die willen ook vastgehouden wordenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:23 schreef tripack het volgende:
[..]
maja tenzij hij 5 lullen aan zijn hand heeft, maken wij geen kans
Die hou ik al vast ....quote:Op maandag 14 februari 2011 14:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb ook nog tieten en die willen ook vastgehouden worden
Ertussen wurmenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoe kan dat nou als jij onder mij ligt en tripack boven mij
ik lig onder je , en hou je tieten vast, Tri houd je handen vast ...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoe kan dat nou als jij onder mij ligt en tripack boven mij
je ziet beren op de weg ...quote:
waarom houdt die mijn handen vastquote:Op maandag 14 februari 2011 14:27 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ik lig onder je , en hou je tieten vast, Tri houd je handen vast ...
Even in mijn fobo plaatsen for tha fun, trouwens komenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
als jullie ruzie maken mag alleen OV komen
die geweldige fantasie van jullie hier...quote:
Ik kan het ook niet helpen dat ik zoveel fantasie heb wat er nu uitkomtquote:Op maandag 14 februari 2011 14:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die geweldige fantasie van jullie hier...
De enige vraag die dan rest is: wie dan niet?quote:
wat ik me afvraag he...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De enige vraag die dan rest is: wie dan niet?
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat ik me afvraag he...
waarom die hond in een eendenUI?
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat ik me afvraag he...
waarom die hond in een eendenUI?
nee nooit van gehoordquote:Op maandag 14 februari 2011 14:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nooit duck hunt gespeeld of gezien?
![]()
![]()
jij bent te jongquote:
vorige week wilde je nog jonger zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 14:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
help me daar maar weer aan herinneren
Ja vorige week is niet nuquote:Op maandag 14 februari 2011 14:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vorige week wilde je nog jonger zijn
Goed puntquote:Op maandag 14 februari 2011 14:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja vorige week is niet nu
vorige week was vorige week.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja vorige week is niet nu
Ow...quote:
omdat het kanquote:Op maandag 14 februari 2011 14:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom houdt die mijn handen vast
Sjezusquote:Op maandag 14 februari 2011 14:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sloeg als een lul op een maagdenvlies
zodat je niet tegenstibbeltquote:
je weet maar nooit met jouquote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom zou ik tegenstribbelen?
nu voel me alleenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef NBT het volgende:
MaleDuck, CC, jullie zijn ook mijn Valentijn!
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef NBT het volgende:
Jij bent mijn valentijnquote:
klopt ... en lekker dat ze zijn ... !quote:Op maandag 14 februari 2011 14:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij houdt mijn tieten vast dus dan kan ik niet veel
Owjaquote:Op maandag 14 februari 2011 14:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Jij bent mijn valentijn
Hoe weet je dat nou, het festijn in morgen pasquote:Op maandag 14 februari 2011 14:46 schreef madmuppet het volgende:
[..]
klopt ... en lekker dat ze zijn ... !
ik kan in de toekomst voelenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou, het festijn in morgen pas
Nondeju...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef NBT het volgende:
wait w00t ... jij mazelaar ... ik ga ook duckhunt spelenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nondeju...
Ik dacht het al goed voor elkaar te hebben thuis met 2 vrouwen...
Hier heb ik er nog meerNBT, CC, merel
![]()
ja en oceanview,92Merel,NBT,MaleDuck,kanovinnie,tripack,DevilsWhorequote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja en oceanview,92Merel,NBT,MaleDuck,kanovinnie,tripack
Liegebeest!quote:
Lees aub eerst mijn onderschrift...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:51 schreef madmuppet het volgende:
[..]
wait w00t ... jij mazelaar ... ik ga ook duckhunt spelen*gniffel gniffel gniffel*
wees altijd lief voor een eend?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lees aub eerst mijn onderschrift...
Nee, vn mij alleen!quote:
Jokkebrok!quote:
Sorry...kan het lezen ... maar dan snap ik het nog nietquote:Op maandag 14 februari 2011 14:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lees aub eerst mijn onderschrift...
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:58 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Sorry...kan het lezen ... maar dan snap ik het nog niet...
Dat dus...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wees altijd lief voor een eend?
En ik neukte hem helemaal kapotquote:Op maandag 14 februari 2011 14:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
NEE IK ZAT MET HEM IN DE TREIN
Ik ook hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 14:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En ik neukte hem helemaal kapot
aaah....quote:
niks... eerder dat hij duck hunt wilde gaan spelen...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat heeft dat met vrouwen te maken?
ik zt steeds nst hem!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
NEE IK ZAT MET HEM IN DE TREIN
daarom stuurde je me laatst een berichiequote:Op maandag 14 februari 2011 14:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En ik neukte hem helemaal kapot
Ik dacht echt even dat ik je kendequote:Op maandag 14 februari 2011 15:00 schreef madmuppet het volgende:
[..]
daarom stuurde je me laatst een berichiedat wou je ook met mij doen ....
In de stairway niet! Toen zt NBT er steeds tussen!quote:
Het konijn zal bereden worden.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
DE KAT IS VAN HUIS, IK HERHAAL, DE KAT IS VAN HUIS
En nu? Neuken?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
DE KAT IS VAN HUIS, IK HERHAAL, DE KAT IS VAN HUIS
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik dacht echt even dat ik je kende
Toen we verkast waren nietquote:Op maandag 14 februari 2011 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In de stairway niet! Toen zt NBT er steeds tussen!
Ja NU!!!quote:
Ik was laatst in Zwolle met een paar studentenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:02 schreef madmuppet het volgende:
[..]*biba boerderij stijl* TUUUUUUUUUURRRRLRLLLIIIIIIIJJJJJJKKKKKK
Leuk, altijd al heen gewildquote:Op maandag 14 februari 2011 15:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik was laatst in Zwolle met een paar studenten
Zwolle is best okéquote:Op maandag 14 februari 2011 15:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Leuk, altijd al heen gewild
Voor we verkast waren zat je naast m ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toen we verkast waren niet
[..]
Ja NU!!!
klopt ... Zwolle is best te doen ...quote:
Zal ik je dan spanken?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet naar Gelderland met school
nee toen ging NBT naar de plee en ging hij smsen naar Quincy en toen zat ik naast hem om hem het nummer te gevenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor we verkast waren zat je naast m ja.
waar in gelderland ?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet naar Gelderland met school
En toen ging ik ook smsen nr Quincy. Is Quincy eigenlijk nog gesignaleerd hier?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee toen ging NBT naar de plee en ging hij smsen naar Quincy en toen zat ik naast hem om hem het nummer te geven
ja gisteravond nog en vanochtendquote:Op maandag 14 februari 2011 15:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En toen ging ik ook smsen nr Quincy. Is Quincy eigenlijk nog gesignaleerd hier?
Moet je wel naar Arnhem komen!quote:
oh oke.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja gisteravond nog en vanochtend
ik kom wel in Arnhemquote:Op maandag 14 februari 2011 15:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je wel naar Arnhem komen!
Arnhem ? ...quote:Op maandag 14 februari 2011 15:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je wel naar Arnhem komen!
oke done deal ! PM de gegevens maarquote:Op maandag 14 februari 2011 15:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
precies, kom je langs? we zitten in een hotel
weet ik nog niet, ik weet alleen dat we in de week van 7 Maart gaanquote:Op maandag 14 februari 2011 15:07 schreef madmuppet het volgende:
[..]
oke done deal ! PM de gegevens maar
hey, das in de week van carnaval ... en mijn verjaardag ...quote:Op maandag 14 februari 2011 15:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
weet ik nog niet, ik weet alleen dat we in de week van 7 Maart gaan
quote:
Wil je verjaardagsseks dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:09 schreef madmuppet het volgende:
[..]
hey, das in de week van carnaval ... en mijn verjaardag ...
Met jou ?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wil je verjaardagsseks dan?
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja duuh ik vraag het toch
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |