sekserigquote:Op maandag 14 februari 2011 13:23 schreef tripack het volgende:
hoe was de meet van zaterdag eigenlijk?
nietes want ik wou hem eerder alquote:
Geil.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:23 schreef tripack het volgende:
hoe was de meet van zaterdag eigenlijk?
ik wilde hem zaterdag alquote:Op maandag 14 februari 2011 13:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nietes want ik wou hem eerder al
DAT IS ALLES DAT IK HEBquote:Op maandag 14 februari 2011 13:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alleen kanovinnie en NBT
Hij is mijn vriendje, sinds gisteren.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:25 schreef 92Merel het volgende:
Niet, hij is mijn valentijn![]()
Iedereen is mijn valentijn
Ik ook, ik heb 'm sinds gisteren, jij ps sinds 10 minuten.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wilde hem zaterdag al
Yes!quote:
kusje op je lipjesquote:Op maandag 14 februari 2011 13:25 schreef lipjes het volgende:
damn hier ben ik alweer even neit meer geweest
Hebben jullie een valentijnskaart ontvangen van hem?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij is mijn vriendje, sinds gisteren.
[..]
Ik ook, ik heb 'm sinds gisteren, jij ps sinds 10 minuten.
Ik zag naughty staan dus dacht, dit is m.quote:
jah, zonder die wijven...die zijn druk zat met KV...hebben wij er geen last van, des te meer bier hebben wijquote:Op maandag 14 februari 2011 13:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja he.. Gekke wijven hier
Zullen wij maar gewoon als broeders een pilsje gaan drinken?
Mag ik ook een slokje bier?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:28 schreef madmuppet het volgende:
[..]
jah, zonder die wijven...die zijn druk zat met KV...hebben wij er geen last van, des te meer bier hebben wij
ZULLEN WE ELKAAR MAAR HEBBEN DAN?quote:
zit jij ook achter KV aan ? ... zo nee...ja hoorquote:
oew leukquote:
Ik zit achter iedereen aanquote:Op maandag 14 februari 2011 13:28 schreef madmuppet het volgende:
[..]
zit jij ook achter KV aan ? ... zo nee...ja hoor
Nee, hij heeft mijn email niet. Wel mijn adres dus hij komt straks langs na zijn werk voor hete stommende seks voor de open haardquote:Op maandag 14 februari 2011 13:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hebben jullie een valentijnskaart ontvangen van hem?
wat is er CC ? ...quote:
Heb hem mijn emailadres ook nooit gegevenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, hij heeft mijn email niet. Wel mijn adres dus hij komt straks langs na zijn werk voor hete stommende seks voor de open haard
JA GOED IDEEquote:Op maandag 14 februari 2011 13:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ZULLEN WE ELKAAR MAAR HEBBEN DAN?
Ja hoor ! ... drinken we een biertjequote:Op maandag 14 februari 2011 13:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zit achter iedereen aan![]()
Wil je mijn valentijn zijn?![]()
En dankje
Kudt. mn moeder komt hier en ik weet niet hoe lat en ik moet eerst opruimenquote:
het is geen hoogstandje nee.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zag naughty staan dus dacht, dit is m.
Verder is het een kutkaart
Yup, liggen al koud in de koelkastquote:
Nice, wat voor bier?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:31 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Yup, liggen al koud in de koelkast
quote:
Keuze uit Freddy, Amstel en Alfa pils. ....quote:
Geilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |