sekserigquote:Op maandag 14 februari 2011 13:23 schreef tripack het volgende:
hoe was de meet van zaterdag eigenlijk?
nietes want ik wou hem eerder alquote:
Geil.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:23 schreef tripack het volgende:
hoe was de meet van zaterdag eigenlijk?
ik wilde hem zaterdag alquote:Op maandag 14 februari 2011 13:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nietes want ik wou hem eerder al
DAT IS ALLES DAT IK HEBquote:Op maandag 14 februari 2011 13:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alleen kanovinnie en NBT
Hij is mijn vriendje, sinds gisteren.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:25 schreef 92Merel het volgende:
Niet, hij is mijn valentijn![]()
Iedereen is mijn valentijn
Ik ook, ik heb 'm sinds gisteren, jij ps sinds 10 minuten.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wilde hem zaterdag al
Yes!quote:
kusje op je lipjesquote:Op maandag 14 februari 2011 13:25 schreef lipjes het volgende:
damn hier ben ik alweer even neit meer geweest
Hebben jullie een valentijnskaart ontvangen van hem?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij is mijn vriendje, sinds gisteren.
[..]
Ik ook, ik heb 'm sinds gisteren, jij ps sinds 10 minuten.
Ik zag naughty staan dus dacht, dit is m.quote:
jah, zonder die wijven...die zijn druk zat met KV...hebben wij er geen last van, des te meer bier hebben wijquote:Op maandag 14 februari 2011 13:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja he.. Gekke wijven hier
Zullen wij maar gewoon als broeders een pilsje gaan drinken?
Mag ik ook een slokje bier?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:28 schreef madmuppet het volgende:
[..]
jah, zonder die wijven...die zijn druk zat met KV...hebben wij er geen last van, des te meer bier hebben wij
ZULLEN WE ELKAAR MAAR HEBBEN DAN?quote:
zit jij ook achter KV aan ? ... zo nee...ja hoorquote:
oew leukquote:
Ik zit achter iedereen aanquote:Op maandag 14 februari 2011 13:28 schreef madmuppet het volgende:
[..]
zit jij ook achter KV aan ? ... zo nee...ja hoor
Nee, hij heeft mijn email niet. Wel mijn adres dus hij komt straks langs na zijn werk voor hete stommende seks voor de open haardquote:Op maandag 14 februari 2011 13:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hebben jullie een valentijnskaart ontvangen van hem?
wat is er CC ? ...quote:
Heb hem mijn emailadres ook nooit gegevenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, hij heeft mijn email niet. Wel mijn adres dus hij komt straks langs na zijn werk voor hete stommende seks voor de open haard
JA GOED IDEEquote:Op maandag 14 februari 2011 13:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ZULLEN WE ELKAAR MAAR HEBBEN DAN?
Ja hoor ! ... drinken we een biertjequote:Op maandag 14 februari 2011 13:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zit achter iedereen aan![]()
Wil je mijn valentijn zijn?![]()
En dankje
Kudt. mn moeder komt hier en ik weet niet hoe lat en ik moet eerst opruimenquote:
het is geen hoogstandje nee.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zag naughty staan dus dacht, dit is m.
Verder is het een kutkaart
Yup, liggen al koud in de koelkastquote:
Nice, wat voor bier?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:31 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Yup, liggen al koud in de koelkast
quote:
Keuze uit Freddy, Amstel en Alfa pils. ....quote:
Geilquote:
haha...zoek je nog een valentijn ? ...quote:
Seks en vannacht een liefdesverklaring.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:31 schreef lipjes het volgende:
en wat heeft iedereen van zijn geliefde gekregen ?
quote:
ik wil er meerderequote:Op maandag 14 februari 2011 13:35 schreef madmuppet het volgende:
[..]
haha...zoek je nog een valentijn ? ...![]()
niets, doe niet aan valentijn ... althans...dat hadden we afgesproken ...quote:Op maandag 14 februari 2011 13:31 schreef lipjes het volgende:
en wat heeft iedereen van zijn geliefde gekregen ?
ooow... dus ik ben dan een van de vele ...quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:36 schreef Oceanview het volgende:
Wie wil mijn valtentijn zijn, hartje en roosje natuurlijk trug he xd
ja hoor OV ...quote:Op maandag 14 februari 2011 13:36 schreef Oceanview het volgende:
Wie wil mijn valtentijn zijn, hartje en roosje natuurlijk trug he xd
Nou als je mijn valentijn niet wilt zijn, zeg dan niets.quote:
Ik zeg niks.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nou als je mijn valentijn niet wilt zijn, zeg dan niets.
???quote:Op maandag 14 februari 2011 13:39 schreef DevilsWhore het volgende:
CC VERANDER DE TT TERUG GODVERDOMME
haha ben je daar nu pas achterquote:Op maandag 14 februari 2011 13:39 schreef DevilsWhore het volgende:
CC VERANDER DE TT TERUG GODVERDOMME
nee je moet NIETS zeggen ....quote:
quote:
Hoiquote:Op maandag 14 februari 2011 13:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb zware gevoelens voor OV
OV ... Zullen we vanavond bij CC langs gaan... ze is flieft op mij en heeft zware gevoelens voor jou ... ik zeg lekker DPenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb zware gevoelens voor OV
Kutwijf.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ben je daar nu pas achter
DPen?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:43 schreef madmuppet het volgende:
[..]
OV ... Zullen we vanavond bij CC langs gaan... ze is flieft op mij en heeft zware gevoelens voor jou ... ik zeg lekker DPen
quote:
Ja met (het) OV naar CC gaan ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:43 schreef madmuppet het volgende:
[..]
OV ... Zullen we vanavond bij CC langs gaan... ze is flieft op mij en heeft zware gevoelens voor jou ... ik zeg lekker DPen
Dubbele penetratie.quote:
whahaquote:
dubbel penetreren...quote:
Ik wil alleen KV en NBTquote:Op maandag 14 februari 2011 13:44 schreef madmuppet het volgende:
[..].... DW ... je mag ook wel mijn valentijn zijn hoor ...
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja met (het) OV naar CC gaan ja.
Is dat een standaard PI ofzo.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil alleen KV en NBT
sorry
okeej, geeft niet !quote:Op maandag 14 februari 2011 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil alleen KV en NBT
sorry
Nee, ik wil alleen je navel zien.quote:
Ja, want ik haat iedereen.quote:
tja... je maakt hier van je hart een moordkuil.. dus dan kunnen er klappen vallen...quote:Op maandag 14 februari 2011 13:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wel zachtjes doen met mij
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen je navel zien.
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wel zachtjes doen met mij
okay, in je PMquote:Op maandag 14 februari 2011 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen je navel zien.
Lekker, die instelling past bij je naamquote:
Jij hebt een kloon he?quote:
ik wil dat andere wel zien hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
OV?
Ja is goed ik kom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
OV?
Daar is hij te jong voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Nu al ... je bent er nog niet eens ...quote:
haat ? of realiteitquote:
CC is 16+quote:
quote:
Dan mag je pas over 4 dagenquote:
wordt een drukke bendequote:
kom jij ook?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:58 schreef tripack het volgende:
[..]
wordt een drukke bende![]()
doet me een beetje denken aan dat nummer van Def P - bubbelbad
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:58 schreef tripack het volgende:
[..]
wordt een drukke bende![]()
doet me een beetje denken aan dat nummer van Def P - bubbelbad
heb je een bubbelbad?quote:
passen daar 5 personen in??quote:
een bubbel bed .....quote:
een bubbel stapel bedquote:Op maandag 14 februari 2011 14:05 schreef tripack het volgende:
[..]
passen daar 5 personen in??
of alleen als je stapelt??
we moeten wel bovenop elkaar liggenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:05 schreef tripack het volgende:
[..]
passen daar 5 personen in??
of alleen als je stapelt??
och, en zolang de ballen elkaar niet raken ben je geen homoquote:Op maandag 14 februari 2011 14:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
we moeten wel bovenop elkaar liggen
nee ... jammer is dat he ...quote:
inderdaadquote:
de pest is...ik moet godnondeju nog fietsen naar huis ook ... scooter heeft een lekke band en de vrouw had de auto nodig ...quote:
naja eentje mag bovenop mijquote:Op maandag 14 februari 2011 14:07 schreef madmuppet het volgende:
[..]
och, en zolang de ballen elkaar niet raken ben je geen homo
in welke volgorde, want jij kan nooit boven op ons allen liggenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
we moeten wel bovenop elkaar liggen
IK !!!!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
naja eentje mag bovenop mij
kut te laat, nja dan kom ik maar nietquote:
what's new... ik fiets altijd naar mn werk...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:09 schreef madmuppet het volgende:
[..]
de pest is...ik moet godnondeju nog fietsen naar huis ook ... scooter heeft een lekke band en de vrouw had de auto nodig ...
kan nogquote:Op maandag 14 februari 2011 14:10 schreef tripack het volgende:
[..]
kut te laat, nja dan kom ik maar niet
ik niet, heb een hekel aan fietsen ...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
what's new... ik fiets altijd naar mn werk...
ow wacht ik ga op CC danquote:
Goed, dan kan er nog eentje bovenop me en 2 naast mequote:Op maandag 14 februari 2011 14:10 schreef madmuppet het volgende:
[..]
IK !!!!
edit: ik lig wel onder jou ... op de matras
wordt een natte boelquote:Op maandag 14 februari 2011 14:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Goed, dan kan er nog eentje bovenop me en 2 naast me
Goed he, heb ik voor je over moatquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat, is ook de bedoeling
fietsen naar het werk is echt heerlijk, dan ben ik echt een stuk wakkerder als ik hier aankom, dan als ik met de auto ga... behalve vandaag danquote:Op maandag 14 februari 2011 14:11 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ik niet, heb een hekel aan fietsen ...
en 2 handenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja alleen ik heb maar 3 gaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |