Sotty. Vraag het anders aan de webloggers?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En niemand die me helpt in dat muziekkuttopic
Weet niet wie dat zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 14:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Sotty. Vraag het anders aan de webloggers?
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:20 schreef djkoelkast het volgende:
Een tijdje geleden is er Japanse muziek op de weblog gepost die ik niet meer kan vinden![]()
Het klinkt een beetje als bitpop, het is dus japans en er wordt in gezongen door in elk geval een paar vrouwen. De videoclip is een computerclip (komt erg 16-bit over) met vrouwtjes in een achtbaan.
Wie weet welk nummer ik bedoel?
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=13quote:Op maandag 14 februari 2011 14:06 schreef mash_ het volgende:
Waar kan ik de stats van deze reeks vinden? Ik heb een lijstje met mensen die hier het meest gepost hebben nodig.
Dankjequote:Op maandag 14 februari 2011 14:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=13
Borgore - Lovequote:Op maandag 14 februari 2011 14:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb liefdesliedjes nodig, wie weet er een paar?
Jazzpolitie - Liefdesliedjesquote:Op maandag 14 februari 2011 14:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
AC/DC Whole Lotta Rosie, maar dat is niet echt een liefdeslied, heeft wel met rozen te makenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
1400+ resultatenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:09 schreef Ezechielk het volgende:
Koelkast, al tussen http://weblog.fok.nl/Muziek/ gekeken?
Rosie is de vrouw waar die het over heeft hequote:Op maandag 14 februari 2011 14:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
AC/DC Whole Lotta Rosie, maar dat is niet echt een liefdeslied, heeft wel met rozen te maken![]()
iddquote:Op maandag 14 februari 2011 14:10 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Rosie is de vrouw waar die het over heeft he
johquote:Op maandag 14 februari 2011 14:10 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Rosie is de vrouw waar die het over heeft he
The Beatles - All You Need is Lovequote:Op maandag 14 februari 2011 14:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
Jezelf?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:11 schreef mash_ het volgende:
PiRANiA, naatje_1, djkoelkast, kanovinnie, Huppelmuts, Knetterkrankjorum, SperzieboonToon, Oceanview, sharr, Ragboer, Zokunen, Ajacied422, dragems, Monopoly, robdriessen, Goudvis_, 92Merel, _Fanta, Snuf., ViezeFreddiey,
Wie mis ik allemaal nog van de vaste luisteraars?
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:11 schreef mash_ het volgende:
PiRANiA, naatje_1, djkoelkast, kanovinnie, Huppelmuts, Knetterkrankjorum, SperzieboonToon, Oceanview, sharr, Ragboer, Zokunen, Ajacied422, dragems, Monopoly, robdriessen, Goudvis_, 92Merel, _Fanta, Snuf., ViezeFreddiey,
The Beatles - 8 Days a weekquote:Op maandag 14 februari 2011 14:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
The Beatles - All You Need is Love
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:11 schreef mash_ het volgende:
haha dat nummer heb ik gebruikt onder de montage van lappendagquote:Op maandag 14 februari 2011 14:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
AC/DC Whole Lotta Rosie, maar dat is niet echt een liefdeslied, heeft wel met rozen te maken![]()
Vriendjestoolquote:Op maandag 14 februari 2011 14:12 schreef PiRANiA het volgende:
Huppelmuts
djkoelkast
Ajacied422
SperzieboonToon
dragems
naatje_1
Knetterkrankjorum
sharr
Dalando
-Datdus-
Monopoly
trolololo
Patje1987
Graseter
ViezeFreddiey
Beach
Snuf.
Spaghettivreter
Ezechielk
Oceanview
sinterklaaskapoentje
92Merel
Dagoduck
Dromenvangertje
Goudvis_
So_Surreal_Baby
Zokunen
kanovinnie
Ragboer
Rockiejj
Driepink
JApieman
StephanL
TrollenFTW
Swomp
Pizzalucht
tralalala
kdrietjeh
BBQSausage
Spouwerranger
Boterhamzakje
OhLaLa
mash_
Gelebadeend
Het_Fenomeen
utopie
Popje-popje
Wat leukquote:Op maandag 14 februari 2011 14:12 schreef mash_ het volgende:
Julie krijgen zo een pm wat op een makkelijken manier geld verdient voor draakje.
Net op tijd voor jouw show zo te zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |