quote:Op maandag 14 februari 2011 11:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon simpele enkellaarsjesDie zijn echt gaaf.. mooie kleur zeg.. waar heb je die vandaan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:31 schreef Wicked-Game het volgende:
Hmm zit me net te bedenken dat ze waar ik woon op maandag geen post bezorgen
Van Harenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Die zijn echt gaaf.. mooie kleur zeg.. waar heb je die vandaan??
isn't it ironic, don't you think?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dt is volgens mij wel op meer plaatsen
Och jee, al die zelfmoorden voor niets, waarbij dan op de dinsdag dat ene leuke kaartje in de bust ligt.....![]()
Ja inderdaad die zwarte zijn altijd handig! Maar die paarse zijn echtquote:Op maandag 14 februari 2011 11:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Van Harenen ik ben zo gek op paars dat ik ze moest hebben
en ja voor die prijs ook de zwarte, die passen overal bij
Ah, ik was al wel f fniet geweest, maar ik dacht al dat je een newbie was jaquote:
Ohw echt? dan zit je helemaal aan t randje of niet? hahaquote:Op maandag 14 februari 2011 11:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gaat heerlijk hoor... trouwens je zegt wel dat ik beter zit, ik zit in een bouwput
It's like receiving the card of the man of your dreams... one day too laaaaaaaaaaaaaaaate!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
isn't it ironic, don't you think?it's like raaihaaaihaaaaain, on your wedding day
Ik zit al de hele ochtend te klieren met me internetverbinding.... krijg het niet voor elkaar grrrquote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik haat m'n phone.. Geen quotes, geen spoilers kunnen zien..
Romeo & Juliet: The Valentine Edition?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dt is volgens mij wel op meer plaatsen
Och jee, al die zelfmoorden voor niets, waarbij dan op de dinsdag dat ene leuke kaartje in de bust ligt.....![]()
beetje snel zingen en dat past best op de muziekquote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It's like receiving the card of the man of your dreams... one day too laaaaaaaaaaaaaaaate!
Uhuquote:Op maandag 14 februari 2011 11:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw echt? dan zit je helemaal aan t randje of niet? haha
Ik werd afgefakkeld vorige keer dat ik geen nieuw topic had gestartquote:Op maandag 14 februari 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, ik was al wel f fniet geweest, maar ik dacht al dat je een newbie was ja
ja hoor heb daar goeie vriend wonenquote:
Ik zit in die witte toren... meer zeg ik nietquote:Op maandag 14 februari 2011 11:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja hoor heb daar goeie vriend wonenen was bezig met een flatje daar
Nou nou nou, afgefakkeld.. zo ernstig was het ook weer niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik werd afgefakkeld vorige keer dat ik geen nieuw topic had gestart
Ach mij lukt het ook nooit hoor.. ik pm ook altijd iemand om het voor me te doenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik werd afgefakkeld vorige keer dat ik geen nieuw topic had gestart
Dat is pas echte liefde!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef Snuitebolletje het volgende:![]()
![]()
![]()
Dacht nog even de brievenbus te checken voordat ik vertrek![]()
![]()
GVD een blauwe homo envelop!![]()
Stelletje Homo's!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |