quote:Op maandag 14 februari 2011 11:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon simpele enkellaarsjesDie zijn echt gaaf.. mooie kleur zeg.. waar heb je die vandaan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:31 schreef Wicked-Game het volgende:
Hmm zit me net te bedenken dat ze waar ik woon op maandag geen post bezorgen
Van Harenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Die zijn echt gaaf.. mooie kleur zeg.. waar heb je die vandaan??
isn't it ironic, don't you think?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dt is volgens mij wel op meer plaatsen
Och jee, al die zelfmoorden voor niets, waarbij dan op de dinsdag dat ene leuke kaartje in de bust ligt.....![]()
Ja inderdaad die zwarte zijn altijd handig! Maar die paarse zijn echtquote:Op maandag 14 februari 2011 11:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Van Harenen ik ben zo gek op paars dat ik ze moest hebben
en ja voor die prijs ook de zwarte, die passen overal bij
Ah, ik was al wel f fniet geweest, maar ik dacht al dat je een newbie was jaquote:
Ohw echt? dan zit je helemaal aan t randje of niet? hahaquote:Op maandag 14 februari 2011 11:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gaat heerlijk hoor... trouwens je zegt wel dat ik beter zit, ik zit in een bouwput
It's like receiving the card of the man of your dreams... one day too laaaaaaaaaaaaaaaate!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
isn't it ironic, don't you think?it's like raaihaaaihaaaaain, on your wedding day
Ik zit al de hele ochtend te klieren met me internetverbinding.... krijg het niet voor elkaar grrrquote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik haat m'n phone.. Geen quotes, geen spoilers kunnen zien..
Romeo & Juliet: The Valentine Edition?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dt is volgens mij wel op meer plaatsen
Och jee, al die zelfmoorden voor niets, waarbij dan op de dinsdag dat ene leuke kaartje in de bust ligt.....![]()
beetje snel zingen en dat past best op de muziekquote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It's like receiving the card of the man of your dreams... one day too laaaaaaaaaaaaaaaate!
Uhuquote:Op maandag 14 februari 2011 11:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw echt? dan zit je helemaal aan t randje of niet? haha
Ik werd afgefakkeld vorige keer dat ik geen nieuw topic had gestartquote:Op maandag 14 februari 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, ik was al wel f fniet geweest, maar ik dacht al dat je een newbie was ja
ja hoor heb daar goeie vriend wonenquote:
Ik zit in die witte toren... meer zeg ik nietquote:Op maandag 14 februari 2011 11:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja hoor heb daar goeie vriend wonenen was bezig met een flatje daar
Nou nou nou, afgefakkeld.. zo ernstig was het ook weer niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik werd afgefakkeld vorige keer dat ik geen nieuw topic had gestart
Ach mij lukt het ook nooit hoor.. ik pm ook altijd iemand om het voor me te doenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat is pas echte liefde!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef Snuitebolletje het volgende:![]()
![]()
![]()
Dacht nog even de brievenbus te checken voordat ik vertrek![]()
![]()
GVD een blauwe homo envelop!![]()
Stelletje Homo's!![]()
![]()
Hooguit van de hoogste klif gegooid. Head first.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou nou nou, afgefakkeld.. zo ernstig was het ook weer niet.
Hoef je nu ook niet te doen.. ik krijg het er nog wel uitquote:Op maandag 14 februari 2011 11:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik zit in die witte toren... meer zeg ik niet
THISquote:Op maandag 14 februari 2011 11:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Hooguit van de hoogste klif gegooid. Head first.
ROOOOOOOOOOOOOOOOZE is voor homo's. Dodo. Blauw is voor jongetjes en zo.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dacht nog even de brievenbus te checken voordat ik vertrek![]()
![]()
GVD een blauwe homo envelop!![]()
Stelletje Homo's!![]()
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ROOOOOOOOOOOOOOOOZE is voor homo's. Dodo. Blauw is voor jongetjes en zo.
Ik wil je best een keer affakkelenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw hahaquote:Op maandag 14 februari 2011 11:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hoef je nu ook niet te doen.. ik krijg het er nog wel uit
Beetje meer drama aanbrengen mag bestquote:Op maandag 14 februari 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou nou nou, afgefakkeld.. zo ernstig was het ook weer niet.
alles kan kapotquote:
Normaal zou ik je prima kunnen helpen, maar in dit geval ben ik zelf overal google-gerelateerd ingelogt en stel ik dat allemaal op een andere manier in. Dus kan je niet helpen aan een linkje.quote:
Op mijn laptop maakt dat niet uit...quote:Op maandag 14 februari 2011 11:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat je je in Nederland bevindt
Dan probeer ik dat welquote:Op maandag 14 februari 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Normaal zou ik je prima kunnen helpen, maar in dit geval ben ik zelf overal google-gerelateerd ingelogt en stel ik dat allemaal op een andere manier in. Dus kan je niet helpen aan een linkje.
Maar op google.nl kun je wel rechtsonder naar http://www.google.com/ncr
Bisonspoorquote:Op maandag 14 februari 2011 11:57 schreef Carooltje79 het volgende:
Straks lekker lunchen met vriendinen ff lekker shoppen
quote:
Ja, het is al gelukt, dank jequote:Op maandag 14 februari 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
Samzz:
http://www.google.com/sup(...).py?hl=en&answer=873
Daar staat het beter uitgelegd, maar die google.com/ncr werkt dus altijd
Ohw jammerquote:Op maandag 14 februari 2011 12:07 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zit bij de klant nu, gaat niet... al heb ik wel trek in een lunch
En ik wil meequote:
Project is afgerond, mijn werk te goed gedaan... en zit nu in overdrachtsfase met wat bugfixing. Maar goed als er geen bugs tot nu toe zijn dan is het rustig.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw jammer![]()
Lekker boeiende klant zeker?dat je ook hier zit
Ohw das wel balen dan duurt de dag echt 100x zo lang!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Project is afgerond, mijn werk te goed gedaan... en zit nu in overdrachtsfase met wat bugfixing. Maar goed als er geen bugs tot nu toe zijn dan is het rustig.
Het is inderdaad soms een lange zitquote:Op maandag 14 februari 2011 12:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw das wel balen dan duurt de dag echt 100x zo lang!
Ohw dat scheelt dan hoef je nog maar paar uurtjesquote:Op maandag 14 februari 2011 12:17 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het is inderdaad soms een lange zitAch 15:00 klaar en dan op naar de sportschool.
Newstyle (aka betaalbaarsporten.nl), en tennis bij New Sportpoint.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw dat scheelt dan hoef je nog maar paar uurtjes![]()
waar sport je dan?
Zit dat ook hier in de buurt dan? En sportpoint is lage weide toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Newstyle (aka betaalbaarsporten.nl), en tennis bij New Sportpoint.
Wat doe je voor werk?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Project is afgerond, mijn werk te goed gedaan... en zit nu in overdrachtsfase met wat bugfixing. Maar goed als er geen bugs tot nu toe zijn dan is het rustig.
Newstyle zit op de Ambachtsweg (vlakbij de oude Opel Dealer Garage). New Sportpoint is inderdaad op Lage Weide.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zit dat ook hier in de buurt dan? En sportpoint is lage weide toch?
Business Intelligence Consultantquote:
Dat klinkt duurquote:Op maandag 14 februari 2011 12:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Newstyle zit op de Ambachtsweg (vlakbij de oude Opel Dealer Garage). New Sportpoint is inderdaad op Lage Weide.
[..]
Business Intelligence Consultant
Moest ff googelenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:25 schreef littledrummergirl het volgende:
de jongen tegenover mij heeft mooie headphonesik wil ze ook. Een witte van beats van dr dre
Hahaquote:Op maandag 14 februari 2011 12:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach tegenwoordig is iederee manager toch? Chef toiletpapier is tegenwoord ook sanitairmanager
Aan de business- of IT-kant?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Newstyle zit op de Ambachtsweg (vlakbij de oude Opel Dealer Garage). New Sportpoint is inderdaad op Lage Weide.
[..]
Business Intelligence Consultant
80% van mijn tijd aan de business kant. 20% IT kan het beide maar mijn voorkeur ligt meer aan de business. Heb een hekel aan klopwerkquote:Op maandag 14 februari 2011 12:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aan de business- of IT-kant?
Ik vermoed het laatste als ik je hoor over bugfixing?
En een consultant doet alsof hij ergens verstand van heeftquote:Op maandag 14 februari 2011 12:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach tegenwoordig is iederee manager toch? Chef toiletpapier is tegenwoord ook sanitairmanager
ja ik ookquote:Op maandag 14 februari 2011 12:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Moest ff googelenmaar zien er zeker tof uit!
Ja k vind em ook echtquote:Op maandag 14 februari 2011 12:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ookik kon half lezen wat erop stond haha en toen ben ik ze op gaan zoeken. Hij was echt heel mooi en strak
me likey
En aan autisten?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:31 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
80% van mijn tijd aan de business kant. 20% IT kan het beide maar mijn voorkeur ligt meer aan de business. Heb een hekel aan klopwerk
Ik naar Tokyo!quote:
ik ben mobiel online, kun jij kijken hoeveel ik kwijt zal zijn voor zon wittequote:
Dat heb ik met Amsterdammersquote:Op maandag 14 februari 2011 12:34 schreef littledrummergirl het volgende:
zit met twee echte rotterdamse schippers in de treinwat een verhalen vertellen ze joh, ik hou van dat ranzige ruige taaltje
Oh so true!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En een consultant doet alsof hij ergens verstand van heeft
Hekel aan autisten? Nee hoor...quote:
"De originele Beats by Dr. Dre Studio Limited Edition White heeft dezelfde verkoopprijs als de zwarte, namelijk ¤299,95 en is nu o.a. beschikbaar bij de betere Apple resellers, Online retailers en A/V speciaalzaken. Maar let op, ze zijn slechts tijdelijk verkrijgbaar."quote:Op maandag 14 februari 2011 12:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben mobiel online, kun jij kijken hoeveel ik kwijt zal zijn voor zon witte?
Ik wil meequote:Op maandag 14 februari 2011 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik naar Tokyo!
Misschien in januari 2012 (of Okt 2011).
Gaafquote:Op maandag 14 februari 2011 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik naar Tokyo!
Misschien in januari 2012 (of Okt 2011).
de teringquote:Op maandag 14 februari 2011 12:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
"De originele Beats by Dr. Dre Studio Limited Edition White heeft dezelfde verkoopprijs als de zwarte, namelijk €299,95 en is nu o.a. beschikbaar bij de betere Apple resellers, Online retailers en A/V speciaalzaken. Maar let op, ze zijn slechts tijdelijk verkrijgbaar."
Wat doe je dan in dit topic?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Oh so true!
[..]
Hekel aan autisten? Nee hoor...
Ja niet normaal he!!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de teringdat wordt m niet denk ik
Samen lost in translation zijn?quote:
de helft had ik er nog wel voor willen ophoestenquote:
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de helft had ik er nog wel voor willen ophoestenmaar dit is wel erg overdreven ja
Zonder twijfelquote:
omdat jij geen rappende negert bentquote:Op maandag 14 februari 2011 12:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]als ik dat zo zie vraag ik me af waarom ik ze niet zelf ga maken en op de markt brengen "een echte limited carooltje"
Ohw is dat de voorwaarde??quote:Op maandag 14 februari 2011 12:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
omdat jij geen rappende negert bent
vrees van welquote:
Nou daar gaat me manier om snel rijk te wordenquote:
Rappende Negerin worden... en dan Beat by Carootje uitbrengenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou daar gaat me manier om snel rijk te wordenToch iets anders verzinnen
Tsja wordt beetje lastig he....quote:Op maandag 14 februari 2011 12:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Rappende Negerin worden... en dan Beat by Carootje uitbrengen
Het rappen of een negerin worden?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tsja wordt beetje lastig he....
K ben bang beidenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het rappen of een negerin worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |