Dus sla uw slag dames. Een man met macht én geld!quote:Op maandag 14 februari 2011 10:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Verkijk je je misschien wel op. Ik rij een auto uit '97. Kostte me een habbekrats en ik heb geld om een nieuwe Benz te rijden, onderhouden en er om de 4 dagen mee bij een pomp te staan voor levensvocht.
Koop er liever bier en hoeren voor
Met Remlof al net zo. Het is dat die gasten zo van bier houden..... Anders waren ze al miljonair voor hun 30e geweest.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:10 schreef LudoSanders het volgende:
Biogarde is alles wat een vrouw zich kan wensen.
is dat als het donker is of ook bij daglicht?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:10 schreef LudoSanders het volgende:
Biogarde is alles wat een vrouw zich kan wensen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:51 schreef rubje het volgende:
[..]
is dat als het donker is of ook bij daglicht?
klopt, die heeft al een piem0l in een pot appelmoes als symboolquote:Op maandag 14 februari 2011 14:23 schreef Beach het volgende:
Bio heeft geen auto nodig als statussymbool.
Dan komt ie nog terug met een tijdmachine om kwallenvissen en het fok forum uit te vinden.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:10 schreef Sperma het volgende:
ik hoop dat jij per ongeluk in de vrieskast word opgesloten en na een jaar of 2000 weer tot leven word gewekt door spongebob
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:50 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Dan komt ie nog terug met een tijdmachine om kwallenvissen en het fok forum uit te vinden.
Ja maar hij in een nieuwe he. En 2x per week een volle tank a 100 euro.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:03 schreef Driepink het volgende:
ik ben rijker, ik kan ook met een mercedes rijden..
iedereen met een rijbewijs
Iedereen op Fok kan een nieuwe Benz rijdenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja maar hij in een nieuwe he. En 2x per week een volle tank a 100 euro.
Of zou ie zo'n babyBenz bedoelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |