026 845 02 71quote:Op maandag 14 februari 2011 11:03 schreef davo1979 het volgende:
Tuurlijk is mogelijk maar na 80 x te bellen met een mobiel voor 0,10 cent per minuut.
En?quote:
Ik zou vandaag terug gebeld worden. Eerst zien dan geloven natuurlijk. Dus ik weet niks meer dan dat.quote:
0,10 cent is niet zo veel! Je kan een uur bellen voor 6 cent!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:03 schreef davo1979 het volgende:
Tuurlijk is mogelijk maar na 80 x te bellen met een mobiel voor 0,10 cent per minuut.
0,10 cent is niet duur maar er komen wel mobiele kosten bij en dus gaat het niet uit me bundel. Ik ben in ieder geval terug gebeld. Het zou vanavond als spoedbetaling mee gaan. En binnen een paar dagen op me rekening moeten staan. Eerst zien dan geloven natuurlijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:39 schreef freiss het volgende:
[..]
0,10 cent is niet zo veel! Je kan een uur bellen voor 6 cent!
Nou nou ... poeh poeh ...quote:Op maandag 14 februari 2011 16:07 schreef davo1979 het volgende:
Ik ben in ieder geval terug gebeld. Het zou vanavond als spoedbetaling mee gaan. En binnen een paar dagen op me rekening moeten staan. Eerst zien dan geloven natuurlijk.
Nou, wat een sproetje zegquote:Op maandag 14 februari 2011 16:07 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Het zou vanavond als spoedbetaling mee gaan. En binnen een paar dagen op me rekening moeten staan. Eerst zien dan geloven natuurlijk.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:07 schreef davo1979 het volgende:
Nog niks gezien dan alleen de bloemenboer die een boeket kwam afleveren van de nuon. Morgen maar weer kijken.
Lijkt T-Mobile welquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:21 schreef Zith het volgende:
He leuk, een social media kerel die mensen oppeens wel wilt helpen omdat ze online NUON een slechte naam geven
Webcare teams zijn echtquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:32 schreef davo1979 het volgende:
Update: Vanmorgen stond het geld erop. Wel raar dat het ineene kan als ik hier een bericht neerzet.
Het werkt wel, TS zijn probleem is opgelost en NUON word niet meer compleet online gesloopt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:48 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Webcare teams zijn echt
Damagecontrol is het door een beetje de problemen naar de achtergrond te trekken...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:59 schreef PierreBetfair het volgende:
Die spoedbetaling zou inmiddels al lang binnen moeten zijn. Heb je je dukaten al ontvangen TS?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:32 schreef davo1979 het volgende:
Update: Vanmorgen stond het geld erop. Wel raar dat het ineene kan als ik hier een bericht neerzet.
Hmm, nee, het werkt juist averechts. TS had op 14 februari zelf NUON al gebeld en een belofte gekregen dat het geld met een spoedbetaling zou worden overgemaakt, het was dus al geregeld.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:54 schreef Kandijfijn het volgende:
Het werkt wel, TS zijn probleem is opgelost en NUON word niet meer compleet online gesloopt.
Het zorgt voor een kunstmatige hogere waardering van het bedrijf.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het werkt wel, TS zijn probleem is opgelost en NUON word niet meer compleet online gesloopt.
Nee dat denk ik niet. Ik heb zelf wel een keer of 3 de toezegging gehad dat het overgemaakt ging worden. Puntje bij paaltje nix.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:17 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Hmm, nee, het werkt juist averechts. TS had op 14 februari zelf NUON al gebeld en een belofte gekregen dat het geld met een spoedbetaling zou worden overgemaakt, het was dus al geregeld.
Alleen nu was de Webcare zo dom om hier te posten op 16 februari, ontdekt TS opeens dat het geld eindelijk op de rekening staat, en is hij pissig omdat "het nu opeens wel kan na hier gepost te hebben", want hij denkt waarschijnlijk dat de Webcare het geregeld heeft. Niet zo'n handige actie van de Webcare dus
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:32 schreef davo1979 het volgende:
Pas als je grootschalig aandacht zoekt, tv, krant of internet gebeurt er wat. Dat is gewoon een foute mentaliteit die bij al die kutbedrijven heerst.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wel triest ja. Dat die kutbedrijven nou eens aan normale klantenservice doen ofzo.
En je denkt niet dat het een kloon is die hier even komt lopen stangen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:17 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Hmm, nee, het werkt juist averechts. TS had op 14 februari zelf NUON al gebeld en een belofte gekregen dat het geld met een spoedbetaling zou worden overgemaakt, het was dus al geregeld.
Alleen nu was de Webcare zo dom om hier te posten op 16 februari, ontdekt TS opeens dat het geld eindelijk op de rekening staat, en is hij pissig omdat "het nu opeens wel kan na hier gepost te hebben", want hij denkt waarschijnlijk dat de Webcare het geregeld heeft. Niet zo'n handige actie van de Webcare dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |