abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92759696
In october 2010 ben ik overgestapt van energieleverancier. Van de eneco naar de nuon, ik was al lange tijd onttevreden over de tarieven bij eneco ( oud contract van 2008 tarieven). Zo gezegd zo gedaan via gaslicht.com. Zag een mooie aanbieding staan van de nuon ( was niet de goedkoopste) maar aangezien me ouders daar ook bij zaten dacht ik: Ik doe het. Ik zou o.a.150 euro aanmeldbonus krijgen als het eerste termijn was ontvangen.

Eerste termijn netjes betaald in begin november. Uiteindelijk gebeld waar blijft me aanmeldbonus. Komt eraan hoor... December weer gebeld geen aanmeldbonus. Ze gingen het uitzoeken. Niks gehoord dus eind December weer gebeld. Je hoeft geen zorgen te maken komt eraan. Januari nog steeds niks. Weer bellen en klacht ingediend. Twee weken later word ik gebeld. Het word geregeld. Niet dus.. Eind januari weer gebeld. Was volgens hun een verkeerd formulier intern ingevuld maar het kwam eraan. Half februari niet meer terug gebeld en nog steeds niet mijn aanmeldbonus.

Ik ben dus eigenlijk zat ( ja oke het is maar 150 euro) maar toch daar is het contract toch mee afgesloten. Wat kan ik nog meer doen? Heb gaslicht.com proberen te bellen en emailen geen reactie. Waar moet ik nou zijn voor me beklag?

Samenvatting:

Ts zou bij nieuw contract nuon 150 euro aanmeldbonus krijgen
Niet gehad na 4 maanden en veel gebel
Wat moet ts doen?
  maandag 14 februari 2011 @ 11:02:31 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_92759735
Nu weer bellen?
pi_92759765
Tuurlijk is mogelijk maar na 80 x te bellen met een mobiel voor 0,10 cent per minuut.
  maandag 14 februari 2011 @ 11:04:46 #4
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_92759813
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:03 schreef davo1979 het volgende:
Tuurlijk is mogelijk maar na 80 x te bellen met een mobiel voor 0,10 cent per minuut.
026 845 02 71 ^O^.
pi_92759957
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:04 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

026 845 02 71 ^O^.
Gelijk weer aan het bellen!
pi_92763078
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:08 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Gelijk weer aan het bellen!
En?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_92764636
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:27 schreef r_one het volgende:

[..]

En?
Ik zou vandaag terug gebeld worden. Eerst zien dan geloven natuurlijk. Dus ik weet niks meer dan dat.
pi_92768763
Je had ze 2 maanden geleden al een 30 dagen termijn moeten geven en vervolgens een incassobureau op hun dak moeten sturen :)

Helaas kost je dat ook wel wat geld, maar het zou wel leuk zijn...
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 februari 2011 @ 15:36:11 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_92770866
Ik kijk even mee :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 14 februari 2011 @ 15:39:37 #10
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_92771038
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:03 schreef davo1979 het volgende:
Tuurlijk is mogelijk maar na 80 x te bellen met een mobiel voor 0,10 cent per minuut.
0,10 cent is niet zo veel! Je kan een uur bellen voor 6 cent!
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_92772255
quote:
9s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:39 schreef freiss het volgende:

[..]

0,10 cent is niet zo veel! Je kan een uur bellen voor 6 cent!
0,10 cent is niet duur maar er komen wel mobiele kosten bij en dus gaat het niet uit me bundel. Ik ben in ieder geval terug gebeld. Het zou vanavond als spoedbetaling mee gaan. En binnen een paar dagen op me rekening moeten staan. Eerst zien dan geloven natuurlijk.
pi_92772578
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:07 schreef davo1979 het volgende:
Ik ben in ieder geval terug gebeld. Het zou vanavond als spoedbetaling mee gaan. En binnen een paar dagen op me rekening moeten staan. Eerst zien dan geloven natuurlijk.
Nou nou ... poeh poeh ... :')

Een normale betaling gaat al sneller.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_92773077
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:20:36 #14
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_92818319
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  Moderator dinsdag 15 februari 2011 @ 14:22:27 #15
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_92818411
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:07 schreef davo1979 het volgende:

[..]
Het zou vanavond als spoedbetaling mee gaan. En binnen een paar dagen op me rekening moeten staan. Eerst zien dan geloven natuurlijk.
Nou, wat een sproetje zeg :')
pi_92825922
Nog niks gezien dan alleen de bloemenboer die een boeket kwam afleveren van de nuon. Morgen maar weer kijken.
pi_92826085
waar blijft het NUON webcare team?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_92826440
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:07 schreef davo1979 het volgende:
Nog niks gezien dan alleen de bloemenboer die een boeket kwam afleveren van de nuon. Morgen maar weer kijken.
_O- Serieus :D

Nuon _O_
pi_92827266
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:20 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

_O- Serieus :D

Nuon _O_
Ja echt serieus. Ik dacht dat het een boeket nog was voor valentijn.
pi_92827346
LOLLER
pi_92834320
Zo gaan die dingen.
pi_92836676
In hoeverre kan je nu niet zonder schade weer overstappen omdat Nuon zich niet aan de eigen voorwaarden van het nieuwe contract houdt? Dus is het niet eigenlijk een soort van contractbreuk?
pi_92842713
Minder overmaken?
pi_92855781
Beste Davo1979,

Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat u het beloofde tegoed nog niet heeft ontvangen.

Wilt u meer informatie? Dan zoek ik dit graag voor u uit. Kunt u mij hiervoor uw contractrekeningnummer opgeven? Dan kan ik op basis daarvan uw telefoonnummer achterhalen. Alvast bedankt voor de moeite.

Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiros of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit forum plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Ute
Nuon Webcare
pi_92855909
Is dat nou een beetje leuk werk ute?
  † In Memoriam † woensdag 16 februari 2011 @ 09:21:37 #26
230491 Zith
pls tip
pi_92856132
He leuk, een social media kerel die mensen oppeens wel wilt helpen omdat ze online NUON een slechte naam geven :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_92856213
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 09:21 schreef Zith het volgende:
He leuk, een social media kerel die mensen oppeens wel wilt helpen omdat ze online NUON een slechte naam geven :)
Lijkt T-Mobile wel :)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_92859771
Update: Vanmorgen stond het geld erop. Wel raar dat het ineene kan als ik hier een bericht neerzet.
pi_92860405
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:32 schreef davo1979 het volgende:
Update: Vanmorgen stond het geld erop. Wel raar dat het ineene kan als ik hier een bericht neerzet.
Webcare teams zijn echt :r

Damagecontrol is het door een beetje de problemen naar de achtergrond te trekken...
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_92860615
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:48 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

Webcare teams zijn echt :r

Damagecontrol is het door een beetje de problemen naar de achtergrond te trekken...
Het werkt wel, TS zijn probleem is opgelost en NUON word niet meer compleet online gesloopt.
pi_92860765
Die spoedbetaling zou inmiddels al lang binnen moeten zijn. Heb je je dukaten al ontvangen TS? :)
pi_92861064
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:59 schreef PierreBetfair het volgende:
Die spoedbetaling zou inmiddels al lang binnen moeten zijn. Heb je je dukaten al ontvangen TS? :)
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:32 schreef davo1979 het volgende:
Update: Vanmorgen stond het geld erop. Wel raar dat het ineene kan als ik hier een bericht neerzet.
;)
pi_92861395
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:54 schreef Kandijfijn het volgende:
Het werkt wel, TS zijn probleem is opgelost en NUON word niet meer compleet online gesloopt.
Hmm, nee, het werkt juist averechts. TS had op 14 februari zelf NUON al gebeld en een belofte gekregen dat het geld met een spoedbetaling zou worden overgemaakt, het was dus al geregeld.

Alleen nu was de Webcare zo dom om hier te posten op 16 februari, ontdekt TS opeens dat het geld eindelijk op de rekening staat, en is hij pissig omdat "het nu opeens wel kan na hier gepost te hebben", want hij denkt waarschijnlijk dat de Webcare het geregeld heeft. Niet zo'n handige actie van de Webcare dus :)
  † In Memoriam † woensdag 16 februari 2011 @ 12:17:47 #34
230491 Zith
pls tip
pi_92861417
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:54 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Het werkt wel, TS zijn probleem is opgelost en NUON word niet meer compleet online gesloopt.
Het zorgt voor een kunstmatige hogere waardering van het bedrijf.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_92861863
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:17 schreef Jud1th het volgende:

[..]

Hmm, nee, het werkt juist averechts. TS had op 14 februari zelf NUON al gebeld en een belofte gekregen dat het geld met een spoedbetaling zou worden overgemaakt, het was dus al geregeld.

Alleen nu was de Webcare zo dom om hier te posten op 16 februari, ontdekt TS opeens dat het geld eindelijk op de rekening staat, en is hij pissig omdat "het nu opeens wel kan na hier gepost te hebben", want hij denkt waarschijnlijk dat de Webcare het geregeld heeft. Niet zo'n handige actie van de Webcare dus :)
Nee dat denk ik niet. Ik heb zelf wel een keer of 3 de toezegging gehad dat het overgemaakt ging worden. Puntje bij paaltje nix.
pi_92864211
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:32 schreef davo1979 het volgende:
Update: Vanmorgen stond het geld erop. Wel raar dat het ineene kan als ik hier een bericht neerzet.
_O_ _O_

Wel triest ja. Dat die kutbedrijven nou eens aan normale klantenservice doen ofzo.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_92915353
overbodig
Doelen zijn dromen met een deadline
pi_93102401
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

_O_ _O_

Wel triest ja. Dat die kutbedrijven nou eens aan normale klantenservice doen ofzo.
Pas als je grootschalig aandacht zoekt, tv, krant of internet gebeurt er wat. Dat is gewoon een foute mentaliteit die bij al die kutbedrijven heerst.

Niet lullig bedoelt tegen die medewerker verder, die doet zn werk en heeft het vermoedelijk niet zelf bedacht.
  maandag 21 februari 2011 @ 17:00:36 #39
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_93108859
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:17 schreef Jud1th het volgende:

[..]

Hmm, nee, het werkt juist averechts. TS had op 14 februari zelf NUON al gebeld en een belofte gekregen dat het geld met een spoedbetaling zou worden overgemaakt, het was dus al geregeld.

Alleen nu was de Webcare zo dom om hier te posten op 16 februari, ontdekt TS opeens dat het geld eindelijk op de rekening staat, en is hij pissig omdat "het nu opeens wel kan na hier gepost te hebben", want hij denkt waarschijnlijk dat de Webcare het geregeld heeft. Niet zo'n handige actie van de Webcare dus :)
En je denkt niet dat het een kloon is die hier even komt lopen stangen?
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')