abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 16 februari 2011 @ 09:21:37 #26
230491 Zith
pls tip
pi_92856132
He leuk, een social media kerel die mensen oppeens wel wilt helpen omdat ze online NUON een slechte naam geven :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_92856213
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 09:21 schreef Zith het volgende:
He leuk, een social media kerel die mensen oppeens wel wilt helpen omdat ze online NUON een slechte naam geven :)
Lijkt T-Mobile wel :)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_92859771
Update: Vanmorgen stond het geld erop. Wel raar dat het ineene kan als ik hier een bericht neerzet.
pi_92860405
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:32 schreef davo1979 het volgende:
Update: Vanmorgen stond het geld erop. Wel raar dat het ineene kan als ik hier een bericht neerzet.
Webcare teams zijn echt :r

Damagecontrol is het door een beetje de problemen naar de achtergrond te trekken...
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_92860615
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:48 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

Webcare teams zijn echt :r

Damagecontrol is het door een beetje de problemen naar de achtergrond te trekken...
Het werkt wel, TS zijn probleem is opgelost en NUON word niet meer compleet online gesloopt.
pi_92860765
Die spoedbetaling zou inmiddels al lang binnen moeten zijn. Heb je je dukaten al ontvangen TS? :)
pi_92861064
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:59 schreef PierreBetfair het volgende:
Die spoedbetaling zou inmiddels al lang binnen moeten zijn. Heb je je dukaten al ontvangen TS? :)
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:32 schreef davo1979 het volgende:
Update: Vanmorgen stond het geld erop. Wel raar dat het ineene kan als ik hier een bericht neerzet.
;)
pi_92861395
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:54 schreef Kandijfijn het volgende:
Het werkt wel, TS zijn probleem is opgelost en NUON word niet meer compleet online gesloopt.
Hmm, nee, het werkt juist averechts. TS had op 14 februari zelf NUON al gebeld en een belofte gekregen dat het geld met een spoedbetaling zou worden overgemaakt, het was dus al geregeld.

Alleen nu was de Webcare zo dom om hier te posten op 16 februari, ontdekt TS opeens dat het geld eindelijk op de rekening staat, en is hij pissig omdat "het nu opeens wel kan na hier gepost te hebben", want hij denkt waarschijnlijk dat de Webcare het geregeld heeft. Niet zo'n handige actie van de Webcare dus :)
  † In Memoriam † woensdag 16 februari 2011 @ 12:17:47 #34
230491 Zith
pls tip
pi_92861417
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:54 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Het werkt wel, TS zijn probleem is opgelost en NUON word niet meer compleet online gesloopt.
Het zorgt voor een kunstmatige hogere waardering van het bedrijf.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_92861863
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:17 schreef Jud1th het volgende:

[..]

Hmm, nee, het werkt juist averechts. TS had op 14 februari zelf NUON al gebeld en een belofte gekregen dat het geld met een spoedbetaling zou worden overgemaakt, het was dus al geregeld.

Alleen nu was de Webcare zo dom om hier te posten op 16 februari, ontdekt TS opeens dat het geld eindelijk op de rekening staat, en is hij pissig omdat "het nu opeens wel kan na hier gepost te hebben", want hij denkt waarschijnlijk dat de Webcare het geregeld heeft. Niet zo'n handige actie van de Webcare dus :)
Nee dat denk ik niet. Ik heb zelf wel een keer of 3 de toezegging gehad dat het overgemaakt ging worden. Puntje bij paaltje nix.
pi_92864211
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:32 schreef davo1979 het volgende:
Update: Vanmorgen stond het geld erop. Wel raar dat het ineene kan als ik hier een bericht neerzet.
_O_ _O_

Wel triest ja. Dat die kutbedrijven nou eens aan normale klantenservice doen ofzo.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_92915353
overbodig
Doelen zijn dromen met een deadline
pi_93102401
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

_O_ _O_

Wel triest ja. Dat die kutbedrijven nou eens aan normale klantenservice doen ofzo.
Pas als je grootschalig aandacht zoekt, tv, krant of internet gebeurt er wat. Dat is gewoon een foute mentaliteit die bij al die kutbedrijven heerst.

Niet lullig bedoelt tegen die medewerker verder, die doet zn werk en heeft het vermoedelijk niet zelf bedacht.
  maandag 21 februari 2011 @ 17:00:36 #39
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_93108859
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:17 schreef Jud1th het volgende:

[..]

Hmm, nee, het werkt juist averechts. TS had op 14 februari zelf NUON al gebeld en een belofte gekregen dat het geld met een spoedbetaling zou worden overgemaakt, het was dus al geregeld.

Alleen nu was de Webcare zo dom om hier te posten op 16 februari, ontdekt TS opeens dat het geld eindelijk op de rekening staat, en is hij pissig omdat "het nu opeens wel kan na hier gepost te hebben", want hij denkt waarschijnlijk dat de Webcare het geregeld heeft. Niet zo'n handige actie van de Webcare dus :)
En je denkt niet dat het een kloon is die hier even komt lopen stangen?
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')