SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.I was an atheist until I realized I was God
Als hij een beetje vent is zorgt hij zelf voor de condoomsquote:Op maandag 14 februari 2011 10:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik een gok moet doen, wordt het een doorsnee strandwandeling (paraplu) + hotel (sexy kleding).
Alhoewel ik het uitgangspunt toch op zijn minst bizar vindt...
Paraplu kan die kerel toch zelf wel regelen lijkt me?
En sexy kleding is in feite de equivalent van "Neem condooms mee."
Seven, je hebt weer een "typische" vent gekozen.
Ik heb geen nachtkastjequote:Op maandag 14 februari 2011 10:59 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen hebben condooms toch altijd in hun nachtkastje...Gezeik altijd.
Die krengen zijn best duur!! (quote:Op maandag 14 februari 2011 10:59 schreef Silenus het volgende:
Ik heb er nog 1 in m'n handtas zittenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:59 schreef Silenus het volgende:
de laatste van het familiepack wat je voor het weekend kocht? Ruig weekend!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 in m'n handtas zitten
Ik had er altijd 1 in mijn portomonnee zitten.. Maar dat doe ik niet meer.. Waarom moeten vrouwen aan alles denken.. En de pil op tijd innemen, zorgen dat je voldoende strips hebt liggen.. Meenemen als je ergens anders slaapt.. En dan zouden wij ook nog een voor condooms moeten zorgen..quote:Op maandag 14 februari 2011 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 in m'n handtas zitten
Next.quote:Ann says:
en ik krijg nog een halfjaar stufi omdat ik mn opleiding versneld heb afgerond
dus komt sowieso goed
Silenus says:
ik hou vertrouwen in je
- Ann says:
haha hoezo
Silenus says:
ja, nergens op gebaseerd eigenlijk
- Ann says:
achja we zullen zien
wat voor opleiding heb jij eiglk gedaan?
Silenus says:
MBO zwakstroom
hoezo?
- Ann says:
zwakstroom wat is dat dan?
Silenus says:
stroom voor lampjes.
technisch
- Ann says:
oja maar verder niks met communicatie ofzo
Silenus says:
nope
heb ik daar geleerd
- Ann says:
aah oke.. grappig dat je iets in totaal andere richting doet
Silenus says:
ja je komt altijd ergens anders terecht
- Ann says:
hoeft niet
Silenus says:
mag wel. graag.
Omdat je voor je eigen safety wil zorgen?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik had er altijd 1 in mijn portomonnee zitten.. Maar dat doe ik niet meer.. Waarom moeten vrouwen aan alles denken.. En de pil op tijd innemen, zorgen dat je voldoende strips hebt liggen.. Meenemen als je ergens anders slaapt.. En dan zouden wij ook nog een voor condooms moeten zorgen..
Hoe heeft zij haar studie versneld afgerond zeg?quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
de laatste van het familiepack wat je voor het weekend kocht? Ruig weekend!
Ja ok, snap ik en doe ik ook wel.. Alleen ik snap niet waarom mannen er altijd maar vanuit gaan dat de vrouw daar voor zorgt?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat je voor je eigen safety wil zorgen?
Denk zelf niet dat ze daarvan uitgaan. Eerder laksheid vanuit hen of dat ze hopen dat ze zonder mogen.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja ok, snap ik en doe ik ook wel.. Alleen ik snap niet waarom mannen er altijd maar vanuit gaan dat de vrouw daar voor zorgt?
Volgens mij zijn dat uitzonderingen hoor... de meeste mannen hebben echt wel een condoom bij zich.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk zelf niet dat ze daarvan uitgaan. Eerder laksheid vanuit hen of dat ze hopen dat ze zonder mogen.
In ieder geval wel als ze zeker weten dat er seks komt (tenminste, dat is mijn ervaring)quote:Op maandag 14 februari 2011 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
Volgens mij zijn dat uitzonderingen hoor... de meeste mannen hebben echt wel een condoom bij zich.
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk zelf niet dat ze daarvan uitgaan. Eerder laksheid vanuit hen of dat ze hopen dat ze zonder mogen.
Nee hoor, ze kletst nog steeds heel vrolijk tegen me aan.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie die next gedachte samen delen. Waarom doe je zo raar?
Oh, dit gaat me gezeik opleveren for sure...quote:Op maandag 14 februari 2011 11:05 schreef J0ycie88 het volgende:
En waarom zijn condooms overrated kasta?
Naja condooms zijn ook niet mijn beste vrienden.. Maar als ik een date heb, en ik weet niets van die gast (tenminste qua seksverleden) en het komt tot seks dan gebruik ik wel een condoom..quote:Op maandag 14 februari 2011 11:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, dit gaat me gezeik opleveren for sure...
Ja, ik weet dat het risico ondraaglijk groot is, dat ik zomaar aids kan krijgen, dat het echt geen verschil maakt, etc.
Maar om de 1 of andere reden komt het nooit tot condoomgebruik bij m'n dates.
Om precies te zijn heb ik in m'n gehele leven slechts bij 2 partners seks gehad mét condoom.
Bij twijfel wordt er vooraf een SOA-test gedaan, but that's about it.
M'n eerste SOA-test (op m'n 24e ofzo) was dan ook behoorlijk zweten, maar ik bleek in zijn geheel niets te hebben, bijna bizar :-o.
En sindsdien ook slechts 1 keer chlamydia gehad(2 pilletjes en it was gone) en toevallig vrijdag wederom de bevestiging gekregen dat ik ook nu weer gewoon een volledig schoon piemeltje heb.
Yeah I know, zwaar kansloos, dus laten we het maar op "Livin' on the edge" houden.
Ik doe nu eenmaal graag shit die niet of nauwelijks gaat mét condoom, so sue me.
Dat, maar ik zie ze als noodzakelijk kwaad, in ieder geval in het begin, als het echt wat word kun je of elkaar vertrouwen of samen een test doen...quote:Op maandag 14 februari 2011 11:29 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja condooms zijn ook niet mijn beste vrienden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |