Jeejquote:Op maandag 14 februari 2011 10:39 schreef tdrone het volgende:
ik wil ook je valentijn zijn maar ben nu weg naar school
Leuk hequote:Op maandag 14 februari 2011 10:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
Heb ik toch 1 valentijndoei tdrone
Hooiquote:
Ik heb al een krentenbol opquote:Op maandag 14 februari 2011 10:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wie heeft er zin in te lekker eten?!Heb net goed voer gehaald en is veul te veul
![]()
kom maar brengenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wie heeft er zin in te lekker eten?!Heb net goed voer gehaald en is veul te veul
![]()
Het is voor vanaaaavond!quote:
3 gangen?! Neuh, moet 2,5 uur op staan.. dat ga ik niet brengenquote:
dan kom bij je etenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is voor vanaaaavond!
[..]
3 gangen?! Neuh, moet 2,5 uur op staan.. dat ga ik niet brengen
Jaaaquote:Op maandag 14 februari 2011 10:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb lekker Merel als valentijn
Oeh oke, lekker, wat is het?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is voor vanaaaavond!
[..]
3 gangen?! Neuh, moet 2,5 uur op staan.. dat ga ik niet brengen
jaa heul veul leukerquote:Op maandag 14 februari 2011 10:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Ik ben heul veul leuker dan een gitaar![]()
Toch?
[..]
Oeh oke, lekker, wat is het?
Ja, maar dat mag de rest niet wetenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:47 schreef Michhas het volgende:
Merel ik dacht dat we exclusief waren
Je hebt me verradenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag de rest niet weten
Als voorgerecht een simpel stokbroodje met zelfgemaakte pesto, een brietje en andere rommel.quote:
Iedereen is mijn Valentijnquote:Op maandag 14 februari 2011 10:48 schreef Omdatappel het volgende:
Merel heeft meer dan één valentijn?
Maarmaarmaarquote:
Lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 10:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als voorgerecht een simpel stokbroodje met zelfgemaakte pesto, een brietje en andere rommel.
Hoofd truffelaardappels uit de oven, rucolabiefstukjes (de slager zei dat ze erg lekker waren), en een salde.
Als toetje stoofpeertjes met pure chocolade en oude komijnenkaas
En Merel dan? Of is die je echte valentijn?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:49 schreef Michhas het volgende:
Omdatappel wil je mijn Fok!valentijn zijn?
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:49 schreef Michhas het volgende:
Omdatappel wil je mijn Fok!valentijn zijn?
Dit voelt toch niet goed, Merel is de enige voor mij...quote:Op maandag 14 februari 2011 10:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En Merel dan? Of is die je echte valentijn?
Eh, oké.
Jawel, ik heb zelfs nog dropjes voor je bewaardquote:Op maandag 14 februari 2011 10:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit voelt toch niet goed, Merel is de enige voor mij...
Helaas ben ik niet de enige voor haar
Wat een goed idee...quote:Op maandag 14 februari 2011 10:53 schreef Omdatappel het volgende:
We kunnen ook gewoon allemaal elkaars valentijn zijn.
Heb je aan gelikt zeker?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jawel, ik heb zelfs nog dropjes voor je bewaard
mag ik bij je eten?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als voorgerecht een simpel stokbroodje met zelfgemaakte pesto, een brietje en andere rommel.
Hoofd truffelaardappels uit de oven, rucolabiefstukjes (de slager zei dat ze erg lekker waren), en een salde.
Als toetje stoofpeertjes met pure chocolade en oude komijnenkaas
Nee, maar als jij het graag wil, dan wil ik dat best voor je doenquote:
Ja, maar het zijn lekkere dropjes, katjesquote:Op maandag 14 februari 2011 10:57 schreef Omdatappel het volgende:
Dat lijkt me best smerig eigenlijk.
Oehquote:Op maandag 14 februari 2011 10:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, maar als jij het graag wil, dan wil ik dat best voor je doen
Mij stiekem ookquote:Op maandag 14 februari 2011 10:57 schreef Omdatappel het volgende:
Dat lijkt me best smerig eigenlijk.
maar ik heb er nu nog niet aan gelikt, je mag ze ook zo hebbenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oeh
[..]
Mij stiekem ookMaar ik wil Merel goed laten voelen
Oh, lekker.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn lekkere dropjes, katjes
Dat moet je toch niet zeggen dan, suffie.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mij stiekem ookMaar ik wil Merel goed laten voelen
Zullen we ze dan samen opeten, net als Lade en de Vagebond met de spaghetti?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
maar ik heb er nu nog niet aan gelikt, je mag ze ook zo hebben
Dat is toch juist leukerquote:Op maandag 14 februari 2011 11:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Al zijn die dropjes niet zo heel groot![]()
![]()
Omdat het leuk isquote:Op maandag 14 februari 2011 11:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er![]()
![]()
onder staat?
Omdat appel?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er![]()
![]()
onder staat?
Jaaquote:
Bijnaquote:
Wat heb jij met dropjes?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa
En omdat kleine dropjes samen tegelijkertijd opeten een gevolg heeft
[..]
Bijna
Ah sure whattheheckquote:Op maandag 14 februari 2011 11:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Quincy, wil jij ook nijn valentijn zijn?![]()
Oh Merelquote:Op maandag 14 februari 2011 11:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa
En omdat kleine dropjes samen tegelijkertijd opeten een gevolg heeft
DAn doe jij ongelofelijk lang met zon zakje. Hiero is zon zak met 10 min leegquote:Op maandag 14 februari 2011 11:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niks hoor, ze zijn gewoon nog niet op
Oh Michhasquote:
het is 166 gram en 2.5 gram per dropjequote:Op maandag 14 februari 2011 11:10 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
DAn doe jij ongelofelijk lang met zon zakje. Hiero is zon zak met 10 min leeg
Daagquote:Op maandag 14 februari 2011 11:11 schreef Omdatappel het volgende:
Dikke liefde hier en alles!
Ik ben weg.
dat krijg je als je liefde hebt maar bijna niemand om het mee te delenquote:
Gheh.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat krijg je als je liefde hebt maar bijna niemand om het mee te delen
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:19 schreef Onnoman het volgende:
[..]
heb je er ook een kostuum van? das pas sexy.. die moet jij aantrekken dan
Dan moet je wel schaap geluidjes maken hoor
Niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Nou enquote:Op maandag 14 februari 2011 11:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is een ONZinner, dus te verwachten
Van je vriendje?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:35 schreef 92Merel het volgende:
jeej, ik krijg net een fijne valentijnsdag smsje
ik ook van een schatjequote:Op maandag 14 februari 2011 11:35 schreef 92Merel het volgende:
jeej, ik krijg net een fijne valentijnsdag smsje
ik ben verliefd op jequote:Op maandag 14 februari 2011 11:36 schreef Michhas het volgende:
Maar ik heb jullie allebei helemaal niks gestuurd, waar hebben jullie het over
ik ben verliefd op jequote:Op maandag 14 februari 2011 11:36 schreef Michhas het volgende:
Maar ik heb jullie allebei helemaal niks gestuurd, waar hebben jullie het over
quote:
Michhas, hoe krijg je dat toch altijd voor elkaar?quote:
quote:
Neeneenee! Een trio is goed, maar ik ga niet zwaardvechten met iemand anders zijn pik ':(quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Neeneenee! Een trio is goed, maar ik ga niet zwaardvechten met iemand anders zijn pik ':(
is het valentijn ofzo??quote:
Hoe kom je erbijquote:
CC ookquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben niet verliefd op je
Nou... dan moet ik je wel wat zeggen...quote:
Wat dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou... dan moet ik je wel wat zeggen...
Dat je wel serieuze concurrentie hebt, die al ruim 7 jaar voorsprong heeft...quote:
en terechtquote:Op maandag 14 februari 2011 11:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
MD ik ben toch wel verliefd op je
Gelukkig stroomt er veel bloed naar je wangen om flink te blozenquote:
Het is ja michhasquote:
Kan ik wel aanquote:Op maandag 14 februari 2011 11:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat je wel serieuze concurrentie hebt, die al ruim 7 jaar voorsprong heeft...
quote:
Zeg het eens, allebei...quote:
That's the spirit!quote:
neuken?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Zeg het eens, allebei...
[..]
That's the spirit!I like that
nee...quote:
en dat is natuurlijk ook heel schattigquote:
Ja?quote:
Hoeveel jaar voorsprong heb ik al ingehaald?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee...ben aan het werk en ben tegen neuken op valentijnsdag
[..]
en dat is natuurlijk ook heel schattig
Dat is wederzijds, heb het niet zo op verliefdheid op een dag als vandaag...quote:Op maandag 14 februari 2011 11:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
CC is verliefd op je, maar ik vind je gewoon een toffe kerel
morgen neuken dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee...ben aan het werk en ben tegen neuken op valentijnsdag
[..]
en dat is natuurlijk ook heel schattig
Ik denk dat je op 1,4382587834 zitquote:Op maandag 14 februari 2011 11:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Hoeveel jaar voorsprong heb ik al ingehaald?
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik denk dat je op 1,4382587834 zit
waarom zou ik dat willen, motivatie is wel handig, minimaal 100 woorden en als je foto's wil bijsluiten is dat zeker een prequote:
Dat gaat zo wel richting de anderhalfquote:
foto's van wat? Ik heb Andries gedaan voor jou.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarom zou ik dat willen, motivatie is wel handig, minimaal 100 woorden en als je foto's wil bijsluiten is dat zeker een pre
Waarom ben je tegen seks op valentijnsdag eigenlijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat gaat zo wel richting de anderhalf
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
foto's van wat? Ik heb Andries gedaan voor jou.
Commercieel gedoequote:Op maandag 14 februari 2011 12:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waarom ben je tegen seks op valentijnsdag eigenlijk?
ja jij kwam me maar niet ophalenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Andries was puur voor jezelf
foto's die jouw motivatie ondersteunenDie mij kunnen overtuigen...
ik heb al valentijnsdagseks gehadquote:Op maandag 14 februari 2011 12:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Commercieel gedoe
En omdat ik denk dat het er vandaag niet van gaat komen
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ik heb al valentijnsdagseks gehad![]()
En het commerciële gedoe zijn alle rozen en bonbons eromheen
(niet dat ik dat erg vind)
Ik had ook niet op de klok gekeken, maar het was half 12 toen we naar bed gingen, dus zal waarschijnlijk al wel vandaag zijn geweestquote:Op maandag 14 februari 2011 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]... meteen weer een jaar extra achterstand
![]()
bij mij zal het erom hangen denk ik... net wel of net niet... heb niet echt op de klok gekeken...
Ah, dan had ik een half uurtje voorsprongquote:Op maandag 14 februari 2011 12:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik had ook niet op de klok gekeken, maar het was half 12 toen we naar bed gingen, dus zal waarschijnlijk al wel vandaag zijn geweest
neuh, ik ook niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:10 schreef Koen66 het volgende:
ik heb geen speciale dag in het jaar nodig om sex te willen
joahhhhquote:
hmmmm da's minderquote:Op maandag 14 februari 2011 12:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
neuh, ik ook niet.
Maar wat wel stom is, ik heb morgen een jaar met vriendlief en we zouden wat leuks gaan doen, dus ik had geen werk ingepland en nu zegt hij dat hij wel moet werken
ik ben verliefd op jequote:Op maandag 14 februari 2011 12:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
joahhhh
Ik stond bijna op om te gana eten, ik zie je net op tijd
owwwwwwquote:
ik denk dat je gelijk hebt, maar mocht je geen gelijk hebben, zorgt je post wel voor zijn gelijk in dit topicquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik voel echt wat voor je
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
quote:
Zo even een samenvattingquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo even een samenvattingvoor als iemand zich afvraagt wat het centrale thema is van dit topic
ik geloofquote:Op maandag 14 februari 2011 12:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja nou misschien is er iemand die het gelooft
laten we daar geen woorden meer over vuil maken...quote:Op maandag 14 februari 2011 12:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar jij laat me met Andries neukendat is niet lief
morgenavondquote:Op maandag 14 februari 2011 12:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
laten we daar geen woorden meer over vuil maken...
wanneer kan ik het goed maken?
waar?quote:
quote:
ikquote:Op maandag 14 februari 2011 12:34 schreef kanovinnie het volgende:
Wie heeft er nog meer geen kaartjes?
Ik, waarvoor?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:34 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:34 schreef kanovinnie het volgende:
quote:
quote:
Ik ben van deze twee niet eens een favo-Fokker...quote:Op maandag 14 februari 2011 11:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik denk dat je gelijk hebt...quote:
Ik heb altijd gelijkquote:Op maandag 14 februari 2011 12:36 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
Ik ben van deze twee niet eens een favo-Fokker...![]()
Dus Michhas...
[..]
ik denk dat je gelijk hebt...
Faalentijnquote:
quote:
ik ook (nog) niet, maar vriendin en ik hadden besloten geen kadootje etc voor elkaar te doen. gister wel lekker gegetenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:34 schreef kanovinnie het volgende:
Natuurlijkquote:
jah?quote:
Opschepster. Ik heb nog geen valentijnsseks gehad.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Natuurlijk
Overigens heb ik ook geen kaartjes ontvangen, al wel valentijnsseks gehad
whahahaa ohjah, hoelang alquote:
haha verslik me bijna in mijn broodquote:
Het klinkt als ekte liefde!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:42 schreef tripack het volgende:
[..]
haha verslik me bijna in mijn brood
uhrm das lang
liefde op het eerste karakterquote:
Dat is de beste!quote:
Hoi, heb je een leuke valentijn schat?quote:
Vriendjequote:Op maandag 14 februari 2011 12:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi, heb je een leuke valentijn schat?
Toch raar. Horen dat je gesekst zou moeten hebben terwijl ik dat vanmorgen toch niet gedaan heb?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriendje
Ik doe niet echt aan Valentijn, maar vannacht lief gedaan met. En vanochtend gesekst.
WAT MOET JE LAAT ME MET RUST!quote:
Met mezelf toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toch raar. Horen dat je gesekst zou moeten hebben terwijl ik dat vanmorgen toch niet gedaan heb?
Je sliep misschien nog?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toch raar. Horen dat je gesekst zou moeten hebben terwijl ik dat vanmorgen toch niet gedaan heb?
ik ben verliefd op jequote:Op maandag 14 februari 2011 12:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
WAT MOET JE LAAT ME MET RUST!
Laat ik niet merken dat je nog een vriendje hebt! Ben ik soms niet genoeg?quote:
Ah, dat zal 't zijn.quote:
Ik ook op jou hoor scheetjequote:
PROBEER JE MIJN VRIENDJE TE STELEN?quote:
jawel maar je woont zo ver weg en ik mg niet op je verjaardag komen.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Laat ik niet merken dat je nog een vriendje hebt! Ben ik soms niet genoeg?![]()
[..]
Ah, dat zal 't zijn.
3?!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:52 schreef kanovinnie het volgende:
Ghihi, 3 vrouwen smachten om mij in dit topic.
Toch nog een goede dag!
jaquote:Op maandag 14 februari 2011 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
PROBEER JE MIJN VRIENDJE TE STELEN?
MOETEN WE HET NU UITVECHTEN?quote:
Hihi, je mag wel komen op mijn verjaardag, maar niet bij mij thuisquote:Op maandag 14 februari 2011 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jawel maar je woont zo ver weg en ik mg niet op je verjaardag komen.
Ik ben een ekte ekte hosselaar. Kan er niets aan doen!quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hihi, je mag wel komen op mijn verjaardag, maar niet bij mij thuis![]()
je hebt gewoon niet genoeg aan mijquote:[..]
Ik ben een ekte ekte hosselaar. Kan er niets aan doen!
quote:
Dan gaan mijn ouders zeuren, als de zoveelste schone dame na een uurtje mijn slaapkamer weer verlaatquote:
Ik heb af en toe behoefte aan iemand die me niet constant slaatquote:[..]
je hebt gewoon niet genoeg aan mij
jaquote:Op maandag 14 februari 2011 12:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
MOETEN WE HET NU UITVECHTEN?
Ja joh dat krijg je met vrouwen die zijn zo wispelturig als de pest johquote:
De vierde vrouw komt het strijdpodium opquote:
hmmmm denk dat je beter bij je ouders allerlei vrouwvolk binnen kan halen dan ik bij mijn vrouwquote:Op maandag 14 februari 2011 12:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan gaan mijn ouders zeuren, als de zoveelste schone dame na een uurtje mijn slaapkamer weer verlaat
zijn er vrouwen die dat niet zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 12:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja joh dat krijg je met vrouwen die zijn zo wispelturig als de pest joh
Daarom moet je maar niet bij je ouders wonen. Of veel dames mee nar je slaapkamer nemen.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan gaan mijn ouders zeuren, als de zoveelste schone dame na een uurtje mijn slaapkamer weer verlaat
ik heb je nog nooit geslgen.quote:[..]
Ik heb af en toe behoefte aan iemand die me niet constant slaat
Dat is ook wel weer zoquote:Op maandag 14 februari 2011 12:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm denk dat je beter bij je ouders allerlei vrouwvolk binnen kan halen dan ik bij mijn vrouw
Ja, kom jij dan de was voor me doen?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom moet je maar niet bij je ouders wonen. Of veel dames mee nar je slaapkamer nemen.
Nog niet nee!quote:[..]
ik heb je nog nooit geslgen.
en dat in de trein dan? Ben je dat alweer vergeten?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De vierde vrouw komt het strijdpodium op
Vergeten is een groot woord. Maar om er nou met smaak aan terug te denken, nee.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en dat in de trein dan? Ben je dat alweer vergeten?
Maar als we gaan vechten eindigen we toch wel weer met seks.quote:
Geef je weinig kans maar je weet maar nooit hequote:
Ik ben je meoder nietquote:Op maandag 14 februari 2011 13:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo![]()
[..]
Ja, kom jij dan de was voor me doen?
zou ik ook niet doen poepiequote:[..]
Nog niet nee!
ga je me dan spanken?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar als we gaan vechten eindigen we toch wel weer met seks.
Jaquote:
mieghahahahahahast!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:03 schreef Michhas het volgende:
Guess who's back, back again. Michhas's back, tell a friend.
Ik zal je missen.quote:
Bij mij komt de vrachtwagen vanavond pas. Heb ik afgesproken met de TNT, doen ze elk jaar zo. Scheelt hun een hoop werk en is voor mij ook wat overzichtelijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:08 schreef MaleDuck het volgende:
Ah, tijdens lunch maar 7 liefdesverklaringen
Is goedquote:
Kijk, heldere communicatie heeft alleen maar voordelenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bij mij komt de vrachtwagen vanavond pas. Heb ik afgesproken met de TNT, doen ze elk jaar zo. Scheelt hun een hoop werk en is voor mij ook wat overzichtelijk.
DW en ik gaan vechten om kanovinniequote:Op maandag 14 februari 2011 13:08 schreef MaleDuck het volgende:
Ah, tijdens lunch maar 7 liefdesverklaringen
tja, dat moet je zelf weten... hadden jullie dat zaterdag niet kunnen uitvechten?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
DW en ik gaan vechten om kanovinnie
Toen was ik verlegenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, dat moet je zelf weten... hadden jullie dat zaterdag niet kunnen uitvechten?
nee toen waren we aan het seksenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, dat moet je zelf weten... hadden jullie dat zaterdag niet kunnen uitvechten?
hihi ik heb zelf je navel gezien tijdens het seksenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nee toen waren we aan het seksen
Ik nietquote:
Ik heb je mail niet, maar andersquote:
Het gaat altijd over seksquote:Op maandag 14 februari 2011 13:16 schreef madmuppet het volgende:
.... gaat het nog steeds over sex ... of alweer ? ...
![]()
smeerpoetsen ...
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bij mij komt de vrachtwagen vanavond pas. Heb ik afgesproken met de TNT, doen ze elk jaar zo. Scheelt hun een hoop werk en is voor mij ook wat overzichtelijk.
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hihi ik heb zelf je navel gezien tijdens het seksen
Liefje?quote:
quote:
quote:
Dat is mijn nick met iets erchterquote:Op maandag 14 februari 2011 13:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb je mail niet, maar anders
[..]
Het gaat altijd over seks
ook als het niet over seks lijkt te gaan, gaat het over seks
quote:
quote:
Oehquote:Op maandag 14 februari 2011 13:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is mijn nick met iets erchter
Jij wil ook iedereen van mij stelenquote:
en nu?quote:
echt waar.quote:
alleen kanovinnie en NBTquote:Op maandag 14 februari 2011 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij wil ook iedereen van mij stelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |