Jeejquote:Op maandag 14 februari 2011 10:39 schreef tdrone het volgende:
ik wil ook je valentijn zijn maar ben nu weg naar school
Leuk hequote:Op maandag 14 februari 2011 10:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
Heb ik toch 1 valentijndoei tdrone
Hooiquote:
Ik heb al een krentenbol opquote:Op maandag 14 februari 2011 10:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wie heeft er zin in te lekker eten?!Heb net goed voer gehaald en is veul te veul
![]()
kom maar brengenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wie heeft er zin in te lekker eten?!Heb net goed voer gehaald en is veul te veul
![]()
Het is voor vanaaaavond!quote:
3 gangen?! Neuh, moet 2,5 uur op staan.. dat ga ik niet brengenquote:
dan kom bij je etenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is voor vanaaaavond!
[..]
3 gangen?! Neuh, moet 2,5 uur op staan.. dat ga ik niet brengen
Jaaaquote:Op maandag 14 februari 2011 10:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb lekker Merel als valentijn
Oeh oke, lekker, wat is het?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is voor vanaaaavond!
[..]
3 gangen?! Neuh, moet 2,5 uur op staan.. dat ga ik niet brengen
jaa heul veul leukerquote:Op maandag 14 februari 2011 10:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Ik ben heul veul leuker dan een gitaar![]()
Toch?
[..]
Oeh oke, lekker, wat is het?
Ja, maar dat mag de rest niet wetenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:47 schreef Michhas het volgende:
Merel ik dacht dat we exclusief waren
Je hebt me verradenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag de rest niet weten
Als voorgerecht een simpel stokbroodje met zelfgemaakte pesto, een brietje en andere rommel.quote:
Iedereen is mijn Valentijnquote:Op maandag 14 februari 2011 10:48 schreef Omdatappel het volgende:
Merel heeft meer dan één valentijn?
Maarmaarmaarquote:
Lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 10:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als voorgerecht een simpel stokbroodje met zelfgemaakte pesto, een brietje en andere rommel.
Hoofd truffelaardappels uit de oven, rucolabiefstukjes (de slager zei dat ze erg lekker waren), en een salde.
Als toetje stoofpeertjes met pure chocolade en oude komijnenkaas
En Merel dan? Of is die je echte valentijn?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:49 schreef Michhas het volgende:
Omdatappel wil je mijn Fok!valentijn zijn?
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:49 schreef Michhas het volgende:
Omdatappel wil je mijn Fok!valentijn zijn?
Dit voelt toch niet goed, Merel is de enige voor mij...quote:Op maandag 14 februari 2011 10:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En Merel dan? Of is die je echte valentijn?
Eh, oké.
Jawel, ik heb zelfs nog dropjes voor je bewaardquote:Op maandag 14 februari 2011 10:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit voelt toch niet goed, Merel is de enige voor mij...
Helaas ben ik niet de enige voor haar
Wat een goed idee...quote:Op maandag 14 februari 2011 10:53 schreef Omdatappel het volgende:
We kunnen ook gewoon allemaal elkaars valentijn zijn.
Heb je aan gelikt zeker?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jawel, ik heb zelfs nog dropjes voor je bewaard
mag ik bij je eten?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als voorgerecht een simpel stokbroodje met zelfgemaakte pesto, een brietje en andere rommel.
Hoofd truffelaardappels uit de oven, rucolabiefstukjes (de slager zei dat ze erg lekker waren), en een salde.
Als toetje stoofpeertjes met pure chocolade en oude komijnenkaas
Nee, maar als jij het graag wil, dan wil ik dat best voor je doenquote:
Ja, maar het zijn lekkere dropjes, katjesquote:Op maandag 14 februari 2011 10:57 schreef Omdatappel het volgende:
Dat lijkt me best smerig eigenlijk.
Oehquote:Op maandag 14 februari 2011 10:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, maar als jij het graag wil, dan wil ik dat best voor je doen
Mij stiekem ookquote:Op maandag 14 februari 2011 10:57 schreef Omdatappel het volgende:
Dat lijkt me best smerig eigenlijk.
maar ik heb er nu nog niet aan gelikt, je mag ze ook zo hebbenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oeh
[..]
Mij stiekem ookMaar ik wil Merel goed laten voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |