abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 februari 2011 @ 19:43:41 #176
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_93319553
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 10:15 schreef Estrys het volgende:
Wij waren gisteren bij Diaan. Lennon is leuheuk! O+
Samen met zijn grote broer voetballen O+ en mijn Seb die er niks van snapt van dat voetballen :D
Seb is de laatste tijd zo vrolijk en ondeugend. We hebben er onze handen vol aan maar wat is het leuk en gezellig!

[ afbeelding ]

Diaan, heb geen toestemming, mocht je het niet op prijs stellen dan haal ik hem weg
Is prima hoor. Leuke foto. Seb kan ook zo goed praten en die ogen van hem. *; O+
Make love, not war ☮
  vrijdag 25 februari 2011 @ 19:59:10 #177
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_93320253
Seb en Lennon O+

Grote Meike :)
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_93340010
seb & lennon O+ leuk 2 van die kleine mennekes O+

Elin gaat dinsdag voor het eerst wennen op het K.D.V ! en ik heb dinsdag mijn eerste echo *ril*
maandag heb ik nog een intake op t K.D.V waar ik dingen moet aangeven over Elin qua eet en leefgewoontes.

zijn er nog speciale dingen waar ik op moet letten?
pi_93340524
Spannend KD. Uh je kan aangeven hoe ze getroost wordt, wat ze graag eet, wat ze echt niet lust, hoe lang ze slaapt, slaapt ze onder een dekentje/slaapzak etc

Karin wat is Meike groooooot :o En wat is ze mooi! Linde is ook echt toe aan school. Alles, maar dan ook echt alles is een discussie -O-
pi_93340637
ah oke

en ze heeft wat zinnetjes/woordjes waarvan alleen wij weten wat ze wil :')
bijv:

(HA-TI?) = nog een keer

misschien ook fijn om zulks te vermelden.
pi_93340698
Waaaaah kleurdoos :o
Ik lees nu pas dat je zwanger bent :o
*O*
Hipheid!

Ik zie Leander net klungelen met het laatste stukje van de banaan en dat gaat altijd zo smeren.
Dus ik pak een stukje rijstwafel, geef hem aan Leander, pak de banaan en zeg: ruilen?

En Leander: neee! Ik niet huilen! Rijsnafel lekker!

Hmm :P
pi_93341059
jeutje, updatetopic!
  zaterdag 26 februari 2011 @ 11:31:01 #183
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_93342104
Ow, ik heb dat ook gemist. :P Ik kan het update-topic niet makkelijk lezen, omdat ik vaak de telefoon gebruik om Fok!te lezen. Veel succes bij de echo. En hopelijk gaat het wennen soepel. :)

Hier gaat het praten ook als een dolle tegenwoordig. Maar het leukste zijn die woorden die je opeens herkent als een woord.

Vlinnie: vlinder
Tattepeer: teddybeer
Pingping: pinguin
Kopter: helikopter

Echt geweldig :D
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_93342363
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:48 schreef Kleurdoos het volgende:
jeutje, updatetopic!
Tja, zonder bron ook nog :D
pi_93382743
Ik weet nu waarom Tyler de laatste tijd veel kwijlt en wat humeurig is. Hij krijgt 2 kiezen tegelijk door. Arm ventje heeft er veel last van.
  zondag 27 februari 2011 @ 11:56:14 #186
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_93383680
2 Kiezen tegelijk... vervelend lijkt me!

Wij lagen vannacht pas rond half 2 in bed en toen ik net in slaap was, werd Maarten weer wakker (niet echt een lekkere tijdstip) en toen we weer sliepen was het wel eventjes later (hoeveel precies weet ik niet) en om kwart voor 8 was Maarten weer wakker. Dus we houden vandaag maar een lekker rustig in-huis-dagje, we zijn al heerlijk lang in bad geweest met zijn tweetjes, zitten nu aan de koffie/limonade met een koekje en Maarten zit lekker Bumba te kijken...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_93383895
hehehe, hier is het pim en pom :)

arme tyler. dat die kiezen maar snel doorkomen!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93386517
Arme Tyler met 2 doorkomende kiezen. Hier kwamen we er gisteren ook achter dat een kies de boosdoener is geweest achter de spooknachten van Esmee. Zo zielig voor die kleintjes...

Linde heeft haar eerste speeldate. Zo spannend. Ik moest eerst van haar mee, maar na een uurtje ben ik weer naar huis gegaan en ze zou even blijven eten. Nu kreeg ik net een sms of ze nog wat langer kon blijven want ze waren nog zo leuk aan het spelen O+ Mijn meissie wordt ineens zo groot O+
pi_93402808
Stiemie, leuk is dat zeg!

Hier een peuter die alles hoort, alles wat hem uitkomt gebruikt en als hij iets niet wil horen negeert hij gewoon dat ik het zeg :o
Challenging!
pi_93402957
Wat leuk Stiemie :)

Wij waren vanmiddag in de intersport en daar hebben ze zo'n speelhoek. En Dana heeft daar zo leuk gespeeld met een iets ouder kindje. Vond het zo schattig om te zien :D
pi_93403013
da's de bekende kinderziekte "contemporary deafness" freecell. die is heel besmettelijk en komt heel veel voor tussen de 2 en de 20 zo ongeveer :+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93403081
Hmm oostindisch doof dus freecell }:| Erg lastig inderdaad :X

Ze is gewoon nog tot half 4 geweest en ze kwam als prinsessenvlinder gesminkt thuis. Helemaal blij en vol verhalen O+
pi_93404201
O+
Geweldig :D

En ja, die oost-indische doofheid....

De psz-ju had er ook al last van _O-

'ja, hij luisterde niet, toen zei ik: heeft hij soms dropjes in zijn oren? Leander woest: Leeeeejander heefe niet dopjes in oren! }:|
EN hij heeft de rest van de ochtend niet meer tegen haar gepraat _O-
  zondag 27 februari 2011 @ 20:05:14 #194
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_93406178
KD spannend hoor. Zowel het wennen van Eiln bij Kdv als de echo. Ik hoop dat beiden goed gaan! :*

Ingrid, hopelijk zijn de tanden van Tyler snel door!

Grote meisjes O+

Zo lief dat praten.. Lennon begint nu ook wat meer te praten, opruimen, hoppakee en kannie zijn favoriet.

Lennon is gisteren en vandaag voor het eerst alleen bij mijn schoonouders gebleven en heeft zelfs vannacht daar geslapen. Ze wonen niet in de buurt, dus hebben wij er een dagje en nachtje uit van gemaakt. Het ging heel erg goed. Hij moest wel eerst huilen toen wij weggingen maar was al snel stil... M'n schoonouders vonden hem een erg lief ventje en hij mocht nog wel een paar weken blijven. :D Vanmiddag in de auto was ie niet zo lief, veel gehuild.. Hij vindt het in de auto niet leuk.. :{ -O- O+ O+ O+
Make love, not war ☮
pi_93429757
Stiemie, wat worden ze dan groot!

KD, succes morgen ;)

Tandjes en kiezen zijn gemeen. Als was het hier soms echt drama net koorts en pijn, maar de laatste 3 met 1 dagje chagerijnen klaar.

Oostindisch doof is niet handig. :N

Diaan, fijn dat je er een logeeradresje bij hebt. Kun je zelf ook even lekker eruit! Jammer van het autorijden.

Hier gaat het lekker. Een vrolijk eigenwijs jochie. Een heerlijke peuter O+
Zijn spraak gaat lekker vooruit. De klanken doet hij steeds vaker goed. De K is nu vaak goed, dus nu aan de slag met de G. En dan daarna de V/F, en misschien de R en L nog :P

En hij heeft het zindelijk worden opeens door. Ik deed donderdag maar weer eens een poging, met het idee dat het toch zou falen. Met om 10 uur 5 natte broeken en 2 chagerijnige mensen in huis.
Dat werden 3 ongelukjes over de dag en een stapel stickers. Vrijdag ook 3 ongelukjes, zaterdag 2 (maar door overgang buiten/binnen waarschijnlijk). En gisteren niks, ook niet toen we de hele middag bij een vriend op bezoek waren, en vannacht ook gewoon droog. Dat gaat echt hard. Nu is hij op het KDV met een luierbroekje, eens kijken of hij die drooghoud.
pi_93430219
Wauw DF, dat hoor je wel vaker he dat ze ineens het licht zien. Ik heb met Mirte afgesproken dat we gaan oefenen als het wat warmer is buiten. Tot nu toe stemt ze daarmee in ;).
Zet hem op Chris *O*
Fake it till you make it...
pi_93430424
Eigenlijk was dat mijn plan ook Nijna, lekker in de lente. Maar ik was in een gekke bui. En gelukkig mijn kind ook :P
pi_93433191
net een intake gehad op t kdv, elin kon even tussen de kindjes spelen.
ze is 1 van de jongste kindjes van de groep, vind ik opzich best een beetje engig want er lopen flinke jongens van 4 rond, ik moest me nu al inhouden toen er 1 elins pop afpakte :D

maargoed, morgen gaat ze een hele middag wennen, *brrrr*
pi_93433344
en ik had een hippe jeans aan :') komt zo'n snotaap me vertellen dat ik mijn broek moet maken :(
pi_93433442
_O-
Elin redt het vast prima op de psz!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')