Blikvoerquote:Op maandag 21 februari 2011 13:31 schreef Ticootje het volgende:
Misschien moet ik dr kattenbrokjes geven
Nee, dat snapte ik ook wel.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tuurlijk mag ze wel een chocolaatje, maar om nu de maaltijden te gaan vervangen door repen chocola omdat ze dat wel eet gaat gewoon te ver. Dan vreet ze maar niet. ik heb geen honger, mijn buik doet geen pijn... Op ten duur gaat ze echt wel weer eten denk ik.
volgens de ervaringsdeskundige zijn die van felix het lekkerst. dat blauwe pakquote:Op maandag 21 februari 2011 13:31 schreef Ticootje het volgende:
Misschien moet ik dr kattenbrokjes geven
Ja dat kan wel.. Beetje puzzelen hoe we dat gaan doen..quote:Op maandag 21 februari 2011 14:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Tja, dan maak je er wel wat gezelligs van. als je de tafel dekt.
Moet je zelf ook erbij gaan zitten én eten, want goed voorbeeld doet goed volgen
Wij hebben altijd bruinbrood, lekker donker, liefst met zonnebloempitten enzo.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:23 schreef Ticootje het volgende:
Wat voor brood geef je? Van witbrood krijg ik altijd enorme honger. Lekker bruin, lekker donker, vult goed en geeft ook langer een verzadigd gevoel.
Dat valt op zich best mee volgens mij. Ze kan wel heel druk zijn met praten en spelen, maar niet echt qua beweging.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |