Een merk kopen wat ze niet lekker vindt.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:09 schreef simmu het volgende:
mogguh!
ravi kruipt en selene is nu wat overdonderd![]()
dus ze trooste zichzelf maar weer met wat snacks (kattenbrokjes). iemand tips hoe ik haar van dit (zeer hardnekkige!) gedrag afkrijg?
Oh dat doen ze nu ook.. En op tafel..quote:Op maandag 21 februari 2011 09:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
en dan heb je de kat steeds op het aanrecht zitten...lekker frips
Hier staat het kattenspul in de bijkeuken, daar komen de kinderen bijna niet
Groeispurtje misschien? Ik zou lekker laten eten, boterham extra...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Kattenbrokjes![]()
Dana roept de laatste tijd om de haverklap dat ze honger heeft. Nu at ze altijd al redelijk veel. Maar nu loopt het soms echt de spuigaten uit.
Ik vraag me dan ook af of ze wel echt honger kan hebben, of dat ze het gewoon lekker vindt?
Ze is niks te zwaar (zelfs aan de lichte kant) maar lijkt me toch dat teveel eten niet goed kan zijn.
Iemand ervaring, of tips?
Ow en als ze honger heeft krijgt ze gewoon een boterham/ cracker of fruit.
Ze weet dus heel goed dat het geen zin heeft om te roepen dat ze honger heeft en vervolgens iets lekkers krijgt.
de score 's ochtends:quote:Op maandag 21 februari 2011 12:22 schreef Fuente het volgende:
Merel en Sara hebben beide een periode gehad dat ze de brokjes van de kat opaten. Hier ging het vanzelf over
misschien een extra boterhammetje geven?![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:06 schreef Ticootje het volgende:
Jen leeft van de lucht en liefde...
In de ochtend: halve boterham zonder de korstjes en een slok melk uit mijn glas omdat melk uit je eigen beker niet stoer is.
In de middag: Een boterham met veel moeite en overhalen en voeren.
In de avond mogen we blij zijn als ze uberhaupt wat eet. Meestal begint ze meteen te roepen, hoeffe niet.
Bij ons eten ze allebei nog Bambix vanaf 12 maanden.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:16 schreef Ticootje het volgende:
Jen lust vanaf begin geen pap... Anders had ze dat inderdaad ook wel gekregen. Lekker brinta in de ochtend. Heerlijk!
Voor Leyla ga ik straks ff pap halen, kijk of ze dan wel dr melk wilt hebben.
Moeilijke eter dus. Ook geen snoep zeker? Helaas is daar niet veel aan te doen volgens mij. Ik (her) ken het gevoel wel heel goed. Zo was Twan ook op die leeftijd. Het enige wat hij echt lekker vond was spaghetti uit een potje van een speciaal merk van C1000. Nou ja, dat dan maar en af en toe geen/weinig eten. Hij is nog steeds een moeilijke eter... maar eet inmiddels wel meer dan toen, gelukkig. Er is dus nog wel hoop...quote:Op maandag 21 februari 2011 13:18 schreef Ticootje het volgende:
Oh en toetje eet ze ook niet, ja 1 hap, wel met de roze lepel... Maar dan loopt ze weer van tafel en klaar...
We worden er erg moedeloos van... Ze eet echt heel weinig. En ze drinkt ongeveer net zoveel als dat ze eet.
Maar ook geen patat, pannenkoeken of wat dan ook. Gewoon niets. Vorige week hadden we chinees gehaald, speciaal ook omdat zij gek is op rijst.. Nee hoor madam at helemaal niets.
Vanavond spagetti, is ze normaal ook dol op..
Nee snoep lust ze niet. Chocola wel, dat kan ze de hele dag wel eten.. Maar daar pas ik dus voor.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moeilijke eter dus. Ook geen snoep zeker? Helaas is daar niet veel aan te doen volgens mij. Ik (her) ken het gevoel wel heel goed. Zo was Twan ook op die leeftijd. Het enige wat hij echt lekker vond was spaghetti uit een potje van een speciaal merk van C1000. Nou ja, dat dan maar en af en toe geen/weinig eten. Hij is nog steeds een moeilijke eter... maar eet inmiddels wel meer dan toen, gelukkig. Er is dus nog wel hoop...
ik heb trouwens toen ik klein was een jaar lang alleen gele vla gegeten, de rest spuugde ik allemaal uit...mn moeder heeft alles (tevergeefs) geprobeerd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |