Weet je het is ook maar net hoeveel tijd ik heb, en hoe de rest van de dag al is verlopen. Als ik voldoende tijd heb en mn humeur is ook nog goed te pruimen dan mocht Jen gewoon lekker lopen en dan had ik ook de aandacht om haar te sturen welke dingen ze wel en niet mocht pakken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik zei ook hij is nog maar net 2, die wil zijn eigen gang gaan. Moet ik hem dan maar los laten zodat hij alles uit de schappen trekt. Maar dan is hij wel stil.
Want ik denk dat dat het was, dat hij wilde lopen. Nou ik ga daar niet aan toegeven, dan zit je er elke keer mee.
Daarna was hij poeslief uiteraard.
Ja! dat dus, kleine prinsjes.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:38 schreef Nijna het volgende:
Tico, en dan het liefst ook nog helemaal ingepakt met dekentje enzo...![]()
Mijn peuter zit sporadisch in de buggy, meestal als we die mee hebben zit Iris erin.
Waar heeft ie dat vandaan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:10 schreef freecell het volgende:
Yeah!
Mijn peuter was net aan het prutsen met een lampje. Ging niet zoals hij het wilde.
*prutspruts* *mompelmopper* Kloteding
Oei
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:10 schreef freecell het volgende:
Yeah!
Mijn peuter was net aan het prutsen met een lampje. Ging niet zoals hij het wilde.
*prutspruts* *mompelmopper* Kloteding
Oei
Zeggen dat als ze kattenbrokjes blijft eten dat ze dan gaat mauwen..quote:Op maandag 21 februari 2011 09:09 schreef simmu het volgende:
mogguh!
ravi kruipt en selene is nu wat overdonderd![]()
dus ze trooste zichzelf maar weer met wat snacks (kattenbrokjes). iemand tips hoe ik haar van dit (zeer hardnekkige!) gedrag afkrijg?
Een merk kopen wat ze niet lekker vindt.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:09 schreef simmu het volgende:
mogguh!
ravi kruipt en selene is nu wat overdonderd![]()
dus ze trooste zichzelf maar weer met wat snacks (kattenbrokjes). iemand tips hoe ik haar van dit (zeer hardnekkige!) gedrag afkrijg?
Oh dat doen ze nu ook.. En op tafel..quote:Op maandag 21 februari 2011 09:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
en dan heb je de kat steeds op het aanrecht zitten...lekker frips
Hier staat het kattenspul in de bijkeuken, daar komen de kinderen bijna niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |